Te joka olette kotona päivisin meikkaatteko ja laitatteko hiukset?
Kommentit (23)
Jos lähden lasten kanssa ihmisten joukkoon, niin laitan kyllä varmasti. Joskus olen ajatellut, että enpä tänään laita ripsiväriä ja yritän näyttää raikkaalta ja puhtaalta kotiäitiltä, niin heti saa kuulla, että oletpa väsyneen näköinen jne. Joskus laitan meikkiä vaikka olisin vain kotipihalla, kun tulee jotenkin pirteempi olo kun näyttää nätimmältä. On myös mukava ottaa mies vastaan töistä, kun on huoliteltu. Joskus on huvittanut, kun olen nähnyt kotiäitejä, jotka aina kotona ovat sporttisina ja meikittöminä (ihan nättejä ja siistejä kyllä). Sitten lähdetään akkaporukalla baariin ja ihmetellään, kun toiset miehet ovat niin kiinnostuneita, vaikka kotona ei saa mitään huomiota.
Kun kumminkin pitää käydä kaupungilla ja kerhossa ymv.
Tukan vain harjaan, en erityisemmin laita. Hyväkuntoinen, tuuhea tukka on nätti laittamattakin.
mutta kyllä sitten on itellä ihan outo olo ja jossain vaiheessa päivää laitan itteetäni pikkasen.
No mä en kyl muutenkaan laita ku ripsiväriä ja ehkä jotain huulikiiltoo ja hiukset nyt on pakko laittaa kun on lyhyet niin oisin aika kauhee ilmestys täällä tukka pystyssä... =)
kaupassa kyllä uskallan käydä kevyttoppapuvussa ja pipo päässä.
Kun tarvii käydä jossain muualla hoitamassa asioita, niin silloin kyllä laitan hiukset ja meikkaankin :)
Ja aina oon ehtinyt. Oon aika harjaantunut meikkaaja, ja arkimeikin tekoon ei mene kuin 5-10 minuuttia.
Ihan omaksi ilokseni laitan, ja vähä kait miehenikin takia.
Hiusmalli on tällä hetkellä semmoinen että, se ei paljo laittoa tarvitse.
Todella laitettu olen, pitkät vaaleat hiukset, tyylikkäät vaatteet ja korut ja joka aamu raikas ja huoliteltu meikki... Lisäksi käyn töissä ja opiskelen yliopistossa, harrastan ja hoidan koirat, joten ei ihan kaikkeen repeä!!
Pointti on se, että eipä TAIDA MIEHILLE KOSKAAN KELVATA SE MITÄ ON!! OLE TYYTYVÄINEN NARISIJA!!!
t. N24
Minä meikkaan kerho-päivinä, puistossa ulkoillessa en koe sitä tarpeelliseksi. Tosin jos mieheni toivoisi minun meikkaavan, niin toki voisin meikatakin. Tekeehän hänkin asioita minulle mieliksi.
Täytyy olla nätti kun keikistelee/masturboi vieraille miehille webcamissa.
olen aikamoinen esteetikko ja avioliiton alkuvaiheista asti olen laittanut ja laittanut, käyttänyt suht. seksikkäitä vaatteita jne. Laitoin ja laitoin itseäni muutaman vuoden, mutta usein huomasin jotenkin, että mies ei ollut oikein muuta kuin tosi varautunut kun hän tuli kotiin, ei sanaakaan mitään ulkonäöstä jne.
Ja mikäs nyt on tilanne, saan ihailua ihan toiselta mieheltä, hän jos joku huomioi ja alleviivaa naisellisuutttani, oma avioliitto on jäämässä taakse. Kaikki nuoret miehet, siis jotka olette ns. ensimmäistä kertaa tyttöystävänne tai vaimonne kanssa aloittamassa elämää, älkää unohtako tuota asiaa. Naiselle sellainen tunnustus on tärkeää ja loppujen lopuksi, ainakin minulla se asia vaikutti suoraan juuri tuohon seksipuoleen, loppupeleissä ei sellaiselle miehelle halua pimppiä edes antaa, joka ei puhu eikä pukahda, vaikka vieressä on nätti seksikäs nainen.
Myöhemmin muuten tuo aviomieheni myönsi, että oli jotenkin vaan niin välinpitämätön, ettei tiennyt, että sellaisilla asioilla on merkitystä. Sanoi jopa, kun olimme jossain mökillä tms., että olen sitten rasittava kun tepastelen vähissä vaatteissa ja siellä pitäisi pukeutua olosuhteiden mukaan. Että hänen mielestään olisi ollut ihan ok lämpimät kerrastot, nätit kiihottavat vaatteet, joiden alla seksikkäät alusalut. Onko kenenkään mielestä mieheni suhtautumisessa ollut mitään ihmeellistä. Siis että alusta asti se minun seksikkyyteni on ollut jokin " risti" . Se ajoi meidät kyllä toisistamme erilleen, se täytyy myöntää. Nyt hänen on turha enää valitella ja sanoa, että nyt hän ymmärtäisi sen asian.
Ehkä kerran viikossa EN meikkaa ja laita hiuksia, silloin JOS olen aivan 100% etten lähde kotonta ihmisten ilmoille. Ja silloin yleensä AINA pimpottaa joku talkkari, naapuri yms. ovikelloa....
Muuten meikkaan ihan joka päivä. Tulee itsellekin pirteämpi mieli ja tulee hyvän tuuliseksi kun itseään vessa reissulla peilistä vilkaisee (jos muistaa), niin vastaan katsoo huoliteltu äiti, ei mikään mörrimöykky.
Ja jos saakin jonkus extempore päähän piston lähteä kauppaan, ystäville kahville jne. niin ei tarvii sitten huokailla, että on vielä meikkaamattakin.....
siis mieheni mielestä parempi olisi ollut jossain mökillä juuri jotkut käytännölliset vaatteet kuin kiihottavat alusvaatteet jne. Putosi tuo " kuin" -sana pois.
Se ihailu miehen puolelta on tärkeää ja toki päinvastoinkin. Jos sitä ihailua ei ollenkaan ole, se vie kyllä vieraalle pesälle.
Itsellekin tulee paljon virkeämpi olo kun on edes perusmeikin aamulla laittanut, ei siihen mene kuin 5-10min ja hiukset on melko kuosissa laittamattakin, sen verran erikoinen kampaus... Ei koskaan tiedä tuleeko jotain menoa yllättäen ja ainakin helpommin tulee lähdettyä minne vaan kun on jo " valmiina" ..
N27+ 3 lasta
Mutta en kyllä laita itseäni töihinkään yhtään kummemmin.
kaksosten, pienet sellaiset, vievat taatusti kaiken energian. Hyvä jos suihkussa ehtii käymään. Yritän peittää finnit joskus meikkivoidetta, poskipunaa, mutta että luomivärejä, kajaleita tai paplareita päähän? Hohhoijaa. Kuka niitä ehtii ihailemaan lasteni lisäksi. Kun mies tulee kotiin, olen jo saanut vaihtaa ne aamulla päälle laitetut vaatteet kerran tai kaksi toisiin, hiukset myssyn jäljiltä sähköiset tai likaiset, riippuen koska olen muistanut pestä hiuksia. Päällä yleensä verkkarit, sillä niilä taipuu asentoon kuin asentoon kun kahta pitää kantaa ja nostella, ei kiristä eikä purista. Ja kun saan lapset nukkumaan, menen itsekin nukkumaan, jotta jaksan herätä tuhat kertaa yössä ja taas hoitaa lapsia seuraavana päivänä. En yhtään ihmettele, jos mies ei kehu tai katselee mielellään kauniita naisia muualla. Kyllä minäkin katselisin.
Enpä ole moista kuullutkaan, että mies voisi olla jotenkin vaivaantunut, jos nainen on liian seksikäs! Päin vastoin enemmänkin...
Tietysti jos nainen käyttää yleisillä paikoilla liian paljastavia asuja, niin se on monen mielestä epäkorrektia, mutta tästä ei tainnut olla kysymys.
Vierailija:
siis mieheni mielestä parempi olisi ollut jossain mökillä juuri jotkut käytännölliset vaatteet kuin kiihottavat alusvaatteet jne. Putosi tuo " kuin" -sana pois.
Se ihailu miehen puolelta on tärkeää ja toki päinvastoinkin. Jos sitä ihailua ei ollenkaan ole, se vie kyllä vieraalle pesälle.
Ihan asiallisesti pukeudun yleisillä paikoilla jne. Taitaa olla niin, ettei tasan käy onnen lahjat...
Mieheni on hiukan sellainen, ettei ehkä sellaisiin asioihin paljon perusta, tiedemiestyyppi. Itse olen aina ollut aika hinkuna seksikkyyteni esiin tuomiseen ja ylläpitoon. Joskus mietin, että onko se miehen mustasukkaisuutta tms., sillä kaupassa tai muualla miehet katsovat suht. ahnaasti
en ihmettele, jos tolla menolla olet kaksoten yh kohta.
Olen se seksikkyyttä miehelleni turhaan korostava naikkonen.
Oletko sinä miehenä sitä mieltä, että se voi olla miehelle tärkeääkin? Siis ylläpitää paremmin seksuaalista mielenkiintoa naisen ja miehen välillä?
hra/rva Porvoo.