Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesnäkökulma 3 tyttöä vai 3 poikaa Gallupiin

Vierailija
08.02.2006 |

Kymmeniä viestiä naisilta tuli tuohon Gallupiin. Näytti jakautuvan aika tasan kumpia haluttiin enemmän, tyttöjä vai poikia.

Mutta miehen näkökulmasta ei kirjoitettu mitään. Väitänkin seuraavaa: 9 miestä 10:stä valitsisi mieluummin 3 poikaa kuin 3 tyttöä. Mistäköhän tämä johtuu? Naisilla, kuten todettua, jakauma on hyvin tasainen. Miksi naiset haluavat tasaisesti kumpaakin sukupuolta, kun miehet kallistuvat voimakkaasti omaan sukupuoleensa?

Älkääkä edelleenkään vetäkö hernettä nenään!

Itse miehenä olisin äärettömän onnellinen, jos minulla olisi 3 tyttöä. Sanonkin vain, että jos mies saisi sellaisen kuvitteellisen mahdollisuuden valita, lähes jokainen valitsisi 3 poikaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nyt on suunnilleen pahinta mitä mies voi suustaan päästää, vaikka voi salaa toivoakin poikaa. Syystäkin pahoitit mielesi.

AP

Vierailija:

Minulle kun oli aina ollut selvää, ettei kumpikaan ole toiveissa etusijalla, ja luulin kaikkien muidenkin ihmisten nykyaikana näin ajattelevan.

Vielä vuosienkin kuluttua kärsin tuosta mieheni lausumasta.

Vierailija
22/31 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon helposti, että on miehiä, jotka haluaisivat mieluummin tyttöjä kuin poikia. Kuulostaa kyllä vähän paksulta, kun muutamat ovat kirjoittaneet miehensä suorastaan " ei-toivoneen" poikia. Täytyy myöntää oman katsantokantani perustuvan vain ehkä 30-40 miehen mielipiteisiin, mutta tuota en sentään usko.

Ja edelleen jos perustelut ovat, että " tytöt ovat helpompia" tai että " pojat ovat niin villejä" . Mitä ihmettä nämä miehet oikein lapsilta odottavat, kun lasten olisi toivottavaa olla " helppoja" ja " ei villejä" ? En kyllä ole kuullut yhdenkään miehen oikeasti olleen pahoillaan siitä, että pojat ovat " villejä" --> siis leikkivät " poikien" juttuja, joista valtaosa isistä itsekin pitää ja joihin miesten on helpompi samaistua kuin tyttöjen leikkeihin. Tyttöjen leikit ovat sitten oma maailmansa, johon jokainen sivistynyt äijä tietty innolla tutustuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä isä että äiti toivovat tyttöjä (vaan kai se poikakin menee jos on joskus tullakseen ;). Yksi tyttö meillä jo onkin. Ja tuo tytön saaminen oli miehelle tärkeämpää. En osaa analysoida miksi toivo(i)mme tyttöä. Minulla yksi veli, miehellä kaksi siskoa. Kaikkiin hyvät välit. Ei pahoja isätraumoja!

Vierailija
24/31 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla mahdollista, että jotkut miehet eivät haluaisi ollenkaan poikia (tai tyttöjä), onhan täällä saanut lukea siitäkin, miten jotkut naiset eivät halua ollenkaan tyttöjä (tai poikia). Herää vain kysymys, että vessasta alasko he meinaavat sitten ne vetää??? Tuntuu kyllä ERITTÄIN lapselliselta.

Itse asiassa siskoni mies sanoi joskus, että " haluaisi seitsemän tyttöä, pojilla ei niin väliä" . No tämä oli varmaankin enemmän leikinlaskua, koskapa he ovat vakaasti päättäneet jäädä lapsettomiksi.

Vierailija
25/31 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on ja tyttökin. Molemmat rakkaita.

Tuttavapiirissä olen kyllä huomannut miehien hehkuttavan enemmän pojan syntymästä kuin tytön.

Vierailija
26/31 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voin silti sanoa,että tytär on läheisempi kuin pojat.Tottakai koska meillä on enemmän yhteisiä juttuja koska olemme samaa sukupuolta.

Ei se sukupuolielin ole ainoa asia, jonka lapsia ja vanhempia pitäisi yhdistää.

Vierailija
27/31 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön kanssa kyllä yhteisiä juttuja, mutta silti pojan kanssa synkkaa paremmin. Isä taas tulee molempien kanssa juttuun yhtlailla. Molemmat silti tärkeitä ja rakkaita.

Vierailija
28/31 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii vakuutella itselleen tai kenellekkään että, vaan jompikumpi sukupuoli olisi rakkaampi tai läheisempi isälle tai äidille. Nää on näitä vaan tyttöjä/poikia synnyttäneiden juttuja.

Vierailija
29/31 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja he kaikki ottaisivat mieluummin ne pojat.

Yksi poikkeus on ollut joukossa: tämä mies on huippurauhallinen, aina inhonnut joukkuepelejä ja suuria poikasakkeja. Hän sanoo, että ottaisi mieluummin kolme rauhallista tyttöä.

Hänellä on tänä päivänä 2 tyttöä ja 1 poika. Eikä hän ymmärrä nyt 10 v poikaansa (ihana poika muuten) ollenkaan.

Vierailija
30/31 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on 3 siskoa ja varmaan olisi pitänyt siitä jos hänellä olisi ollut veli.

Minulla taas oli veljiä ja nyt kun 2 tyttoä ajattelen että tyttolapsella on hyvä olla veli.

Mies toivoi poikaa kun olin kakkosen kanssa raskaana. Ei se mikään iso asia kuitenkaan ollut kun tytto tuli.

Anoppi sanoi ennenkuin odotin toista että pitäisi sitten saada poika. Heillä on poika-lapsenlapsia tyttäriltä - mutta ei pojalta.

Jos kolmannen saisin niin tuntuu siltä että tytto se olisi. Miehen mielestä se ei olisi hauskaa. Minun mielestä 3 lasta ei olisi hauskaa.

Ikävää mutta näin on.

Vierailija
31/31 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun odotin esikoista. Poikahan sieltä tulikin, ja tyttö saatiin sitten muutaman vuoden päästä. Luulen että, mies haluaisi mielummin 3 poikaa kun tyttöä, en ole kyllä kysynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän