Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan vuotoa?

08.02.2006 |

hei!

Minulla oli viime viikolla keskiviikkona keskenmeno rv 6. En käynyt lääkärissä mutta olin yhteydessä neuvolaan. Vuotoa oli runsaiden kuukautisten lailla vain ke ja to ja lauantaihin mennessä vuoto loppui. Nyt kuitenkin tällä viikolla eilen aloin tuhruttamaan taas?

Onko tämä ihan asiaan kuuluvaa? Mietein että pitäisikö tehd uusi testi jos vaikka olisi ollut kipeät kuukautiset ja alkio olisi selvinnyt. Mutta jos vauva on mennyt kesken, näkyisikö se edelleen plussana testissä? En kehtaisi jatkuvasti neuvolaankaan soitella ja mulla on lähete kuukauden päästä hcg-verimittaukseen..

Essa

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mulla oli keskenmeno vko 7+1 ja vuotoa kesti reilun viikon. Välillä enemmän, välillä vähemmän. Itse tein testin reilun viikon päästä ja silloin näytti edelleen plussaa ja vasta reilun kahden viikon päästä km:sta oli testitulos negatiivinen. Raskausoireet hävis joskus reilun viikon päästä eli sitte ei enää ollu tissit kipeet. Nyt on jo yhdet kuukautiset ollu ja tällä hetkellä mennään kp 15. Niin ja toivotaan parasta!!!

Minusta ei kannattaisi testailla liian hätäisesti vaan malttaa ainakin se pari viikkoa ja kokeilla sitten. Yllättävän kauan se raskaushormoni viipyy kropassa.

En tiedä oliko tämä nyt vastaus kysymykseesi, mutta oma tarinani kuitenkin.

Vierailija
2/2 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vuoto haisee pahalle tai on kovin kipeä niin lääkäriin. Itse soittaisin esim. naistentautien poliklinikalle ja selittäisin tilanteen. Sieltä osataan parhaiten neuvoa mitä pitää tehdä. Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla