Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nämä Mikkoset (Timo T.A ja vaimo) olivat kirjoittaneet Hesariin 2.2?

Vierailija
08.02.2006 |

En lukenut sitä lehteä joten jos joku viitsisi selostaa mitä nämä älypäät olivat kyt kirjoittaneet.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeustieteen tutkija Anna Tulipään hedelmöityshoitoja koskeva kirjoitus (HS 29.1) oli todellista juridista saivartelua, jossa väärä yritettiin vääntää oikeaksi. Yhtä hirviömäisesti ajatellen rakennettiin 70 vuotta sitten kansallissosialismia. " Lebensborn" -toteutukseen tarvittiin tosin vielä silloin uros ja naaras.

Suurinta rakkautta lasta, syntymätöntä ja syntynyttä kohtaan, on asettaa lapsen etu ja oikeudet omien edelle. Tahallisesti isättömien tekeminen on yksinkertaisesti itsekkyyden huippu ja -väärin; mitä enemmän samaa sukupuolta olevien parien keinohedelmöityksiä sallitaan, sitä varmemmin kuljemme kohti auringonlaskun yhteiskuntaa.

Todellinen lapsen oikeus alkaa ennen kaikkea aikuisen epäitsekkäästä sydämesta, ei vain lakikirjasta.

Nina ja Timo T.A. Mikkonen

Myrskylä "

Vierailija
2/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se tuon kirjoituksen sävystäkin heijastuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo teeaa on ehkä suomen pellein mies.

Vierailija
4/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nokkansa he pistävät joka asiaan ja antavat siitä kärkkäät mielipiteensä vaikka kukaan ei niitä kysy. Ja AINA ne mielipiteet esitetään lehtien palstoilla. Varmaan ei ole edes pokkaa sanoa suoraan noitakaan asioita...no tietty jossain TV-lähetyksessä. Saahan siinä taas Myrskylän kotirouva julkisuutta.

En yhtään ihmettele että heillä on paljon vihamiehiä.

Sääli että kasvattavat pojistaankin mokomia turhan tärkeitä patsastelijoita.

Vierailija
5/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun herra lähti nuoremman kinkun matkaan? Timo T.A.:han ei ole kuulemma edes puheväleissä lastensa kanssa.

Vierailija
6/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on niin narsistinen ihminen löytänytkin niin täydellisen sopivan lumpun itselleen. Varsinkin kun heidän suhteensa alku on VÄHINTÄÄNKIN moraalisesti arveluttava.

Vierailija
7/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitävät itseään malliperheenä. Miten se Mikkonen kehtaakin?

Vierailija
8/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset pettyivät isäänsä niin pahasti että eivät halua olla hänen kanssaan tekemisissä. Timo TA kun vannoi kirjaimellisesti käsi raamatun päällä lapsienkin läsnäollessa ettei enää petä vaimoaan (oli sen useasti tehnyt). Tämän on hänen ex vaimonsa eräässä haastattelussa kertonut.

Vierailija
9/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää tekstit. sais vähä feedbäkkiä ämmä ja voi kertoo ratsumiehelleenki mitä porukka niistä ajattelee. et pitäsivät ennemmin sit turpansa tukossa

Vierailija
10/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi käsittää heidän vähintäänkin fasistisia mielipiteitä oli kysymys sitten mistä asiasta tahansa.

Äijäkin puhuu perusperheen puolesta ja on pettänyt entistä vaimoaan ihan urakalla.

Vierailija
11/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla ei ole vielä lasta eikä miestä. Mutta raskaana olen ja hyvin onnellisesti. Tämä pienokainen tulee saamaan kaiken rakkauden mitä voin antaa, samoin hän on isovanhempiensa silmäterä. Vaikka tässä vaiheesssa hänellä ei ole isää, niin uskon vakaasti että hänellä tulee olemaan onnellisempi ja tasapainoisempi elämäm kuin monella isällisellä lapsella.

Vierailija
12/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minulla ei ole vielä lasta eikä miestä. Mutta raskaana olen ja hyvin onnellisesti. Tämä pienokainen tulee saamaan kaiken rakkauden mitä voin antaa, samoin hän on isovanhempiensa silmäterä. Vaikka tässä vaiheesssa hänellä ei ole isää, niin uskon vakaasti että hänellä tulee olemaan onnellisempi ja tasapainoisempi elämäm kuin monella isällisellä lapsella.

Vierailija
13/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nen. YHtä hyvin voisi sanoa, että joku lapsi on katkera vaikka väkivaltaiselle alkoholisti isälleen jne.

Vierailija
14/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos löydän hyvän miehen.

Lapsi voi olla kovin katkera myös siitä, että isä juo, on väkivaltainen, ei oikein välitä, perustaa uuden perheen, ja tätä listaa voi jatkaa vaikka kuinka. Tällaisia lapsia on todella paljon.

Katson että oma lapseni on paljon paremmassa asemassa. Meillä vain rakastetaan ehdoitta. Hänet on varta vasten haluttu. Hän ei ole vahinko.

Vierailija
15/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaah plaah, Nina elä nyt niin kuin valistat. Keskity lapsiin ja OMAAN elämääsi, nyt vaikutat elämääsi/valintoihisi tyytymättömältä ihmiseltä, joka ei keksi itsetuntonsa nostamiseen muuta keinoa kuin muiden valintojen moittimisen.

Vierailija
16/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi pojista (11v.) on lähtenyt meiltä monta kertaa itkien kotiin(äitinsä kertonut), kun meidän lapset touhuavat tms. isänsä kanssa.

Vierailija
17/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon enemmän olen katkera siitä, että elossa oleva isäni ei välitä (olen vahinko) kuin olisin siitä että olisin todella haluttu jo alunperin isätön lapsi.

Tsemppiä raskaana olevalle!

Vierailija
18/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en ole kyllä tippaakaan katkera. Minulla on ihana isäpuoli ja upea äiti.

Vierailija
19/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vaan olla niin että Timo TAukki saa nämä älynväläykset ja sitten vaimosta siinä myötää mukana kun ei ole omia aivoja millä ajatella.

Turhan tekopyhää tekstiä siltä ukolta tulee kun ajattelee miten ed. vaimoaankin kohteli, lapsista puhumattakaan. Ihan tyhjänpäiväistä ja turhaa häneltä yrittää kiillottaa kuvaansa kun todelliset karvat on näyttänyt jo aikoja sitten. Siinä oikeat todisteet hänen arvomaailmastaan.

Vierailija
20/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehdottomasti kaikkia lapsettomuushoitoja vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi