Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nämä Mikkoset (Timo T.A ja vaimo) olivat kirjoittaneet Hesariin 2.2?

Vierailija
08.02.2006 |

En lukenut sitä lehteä joten jos joku viitsisi selostaa mitä nämä älypäät olivat kyt kirjoittaneet.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Plaah plaah, Nina elä nyt niin kuin valistat. Keskity lapsiin ja OMAAN elämääsi, nyt vaikutat elämääsi/valintoihisi tyytymättömältä ihmiseltä, joka ei keksi itsetuntonsa nostamiseen muuta keinoa kuin muiden valintojen moittimisen.

Vierailija
22/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen ehdottomasti kaikkia lapsettomuushoitoja vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lapset pettyivät isäänsä niin pahasti että eivät halua olla hänen kanssaan tekemisissä. Timo TA kun vannoi kirjaimellisesti käsi raamatun päällä lapsienkin läsnäollessa ettei enää petä vaimoaan (oli sen useasti tehnyt). Tämän on hänen ex vaimonsa eräässä haastattelussa kertonut.

Vierailija
24/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noilla asioilla ole mitään tekemistä keskenään! En vastusta kehitystä, vaan joitakin asioita jotka ovat tulleet kehityksen myötä mahdollisiksi.

Minusta lapset ovat lahjoja ja lasten " tekeminen" (muuten kuin luonnollisesti isä+äiti=vauva) on väärin. Ei lasten saaminen ole ihmisoikeus tai projekti johon ryhdytään kun huvittaa.

On väärin tehdä lapsia sairaaloissa tyydyttämään rikkaitten länsimaalaisten hoivaviettiä, kun maailma on pullollaan lapsia jotka ovat jo olemassa ja joiden pelastus olisi rakastava koti ja vanhemmat. Adoptioprosessia tulisikin helpottaa ja nopeuttaa ja korvata niin hedelmöityshoidot.

Vierailija
25/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsen haluaa yksinäinen, niin kyllä nykyteknologia (lääketiede) saa heitä auttaa.

Mieheni joutui tälläisen yksinäisen " vauvanhaluajan" uhriksi (toki olis voinut käyttää kortsua, jos humalaltaan olisi tajunnut). Nainen oli vain halunnut vauvan ja olis halunnut miehenkin 17v! No vauva sai alkunsa ja on yli 20v aina ollut isätön poika. Ruokkomaksut on maksettu ulosotonkautta, kun oikeus vahvistanut isyyden. Äiti oli nimennyt isän.

Mielummin vauva ilman isää, kuin pakottaen joku isäksi paperilla ilman omaa tahtoaan. Varmasti kasvaa tasapainoisempi lapsi ja ilman turhaa äidin syöttämää katkeruutta. Toki eivät kaikki vahinkolapset omista katkeraa äitiä.

Vierailija
26/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla cowboy-Timolla on narsistinen persoonallisuushäiriö. Ja Nina- parka piipittää rinnalla, kunnes ehkä joskus vuosien saatossa herää...

Vierailija
27/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aivan varmasti vapaaehtoisesti rakastellut tätä naista ja koska oli 17v oli varmasti saanut myös sukupuolivalistusta. (eli tiesi miksi ja miten kondomia käytetään)

Käsittämätöntä että joku ajattelee, ettei miehen tarvitse kantaa vastuuta lapsestaan vain siksi, ettei ole hallinnut alkoholinkäyttöään!

Saisin olla aika epätoivoisessa tilanteessa että suostuisin koskemaan tällaiseen " mieheen" ... :´(

Säälittää se lapsi, vaikka toisaalta varmasti parempi ettei tunne isäänsä niin ei kieroutunut maailmankuva siirry suvussa eteenpäin.

Vierailija
28/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tollasta miestä tarvitse edes huijata, joka ei osaa käyttää kortsua.

Vierailija
29/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös minulla on lapsi, joka on vahinko ja jonka isä ei ole halunnut olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Kun luin tekstisi, mieleeni tuli, että noinkohan oman lapseni isä on selitellyt jälkeläistään samalla tavalla omalle nykyiselle vaimolleen. Meitä kuitenkin oli kaksi siellä sängyssä, ehkäisy petti ja valinnan eteen jouduttiin. Hän halusi abortin, minä en kyennyt sitä tekemään. Saldona maailman ihanin lapsi, nyt jo aikuinen, jota isänsä ei ole ikinä halunnut tavata. Tyttö on tasapainoinen, omistaa häntä rakastavan isäpuolen ja pikkuveljen ja vakaasti olen sitä mieltä, että ainoa häviäjä tässä on tytön isä, kun ei ole vaivautunut tutustumaan lapseensa. Niin - ja pakotin tunnustamaan lapsensa oikein oikeuden kautta ja ruokotkin piti maksaa...

Vierailija
30/36 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys yllätys, olen onnellinen, hyvinkoulutettu, tasapainoinen ydinperheen äiti.

Isättömyys vääryyttä, bullshit!

Timo ja sidekick ovat niin pöllöä porukkaa, ettei niiden jutuille kannata pahemmin korvaansa lotkauttaa.

Niille, jotka vastustavat lapsettomuushoitoja. Onhan perusteet toki järkevät, mutta minusta teknologia voisi tehdä paljon enemmän niiden nälkämaiden väestönräjähdyksen hillitsemiseksi. Huomattavasti järkevämpää kuin lapsettomuushoitojen kielto, moneltakin kannalta.

Ja jos ei ole itse kokenut lapsettomuutta, niin aika paksua olla tosta vaan " hyväksymättä sitä" . Ja ei, en ole itse sitä kokenut.

Ja vielä sen verran, että jokainen ämmä, joka hankkiutuu salaa raskaaksi ja itkee sitten, ettei voi tehdä aborttia, nielkööt myrkkynsä. Naista ei voi pakottaa vanhemmaksi, miksi siis miehen voi?

Tasa-arvoa?

Vierailija
31/36 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei sitä lasta saa aina putkestakaan

Vierailija
32/36 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin muut hoitojen vastustajat. Ks. päivän uutisotsikot.

Moni isätön kärsii isättömyydestään ja moni isän omistava kärsiin isästään. Sen perusteella ei voida kieltää sen paremmin hedelmöityshoitoja kuin muunkaanlaisia hedelmöittymisiä.

Vierailija
33/36 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain hyvää on siis saanut aikaan Mäntsälän cowboy!

Tuolla joku kommentoi, ettei sallisi hedelmöityshoitoja, koska ensin on hoidettava maailman orpolapset. Samalla perusteella pitäisi kyllä sitten kieltää tykkänään koko lisääntyminen ja kaikkien lasta haluavien pitäisi ottaa jo syntynyt orpolapsi hoidettavakseen.

Onhan tuo kieltämättä monipiippuinen asia, mutta myös niin henkilökohtainen, että mun mielestä se on jokaisen ihmisen itsessään tehtävä ratkaisu valitseeko kalliit ja raskaat, epävarmat hedelmöityshoidot, vai kenties erittäin kalliit ja raskaat adoptiokuviot.

Ja mitä isättömyyteen tulee, enemmänkin puhuisin siitä huolesta, että lapsella on tarpeeksi vahva aikuisten tukipiiri ympärillään. Olen yksinhuoltaja, kännissä sekoilin ja mies ei ole ottanut muuta vastuuta kuin elatusmaksut. Itse halusin isyyden vahvistettavaksi sen takia, että halusin, ettei lapseni ainakaan tarvitsisi täysin syyttää isäänsä vastuuttomuudesta ja selkärangattomuudesta. Ymmärsin myös sen, että isälle (joka oli naimisissa ja kahden lapsen isä) olisi ollut suuri uhraus ottaa riski jo olemassa olevan perheensä menettämisestä ja kuitenkin tavata tätä uutta lasta vain harvoin, joten hän valitsi olla pitämättä mitään yhteyttä lapseeni. En erityisemmin kunnioita häntä siitä ja suren hänen puolestaan, hän isänä kyllä tietää mitä menettää. Toisaalta minulla ei ole kummempia kaunoja häntä kohtaan ja olen voinut puhua hänestä lapselleni positiiviseen sävyyn.

Isättömyys on surullinen asia, mutta ei missään nimessä syy tehdä aborttia. Ja kaksi naista voi perustaa oikein tasapainoisen lapsiperheen siinä missä kaksi miestäkin. Aivan kuten heteroparitkin. Molemmat voivat tietenkin myös epäonnistua vanhemmuudessaan.

Timo T.A. ja Nina Mikkonen ovat mielestäni idiootteja puusilmiä, jotka eivät ymmärrä elämästä tuon taivaallista.

Vierailija
34/36 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella on oikeus isään ja äitiin. Miksi yhteiskunnan varoilla pitäisi tehtailla lesbopareille lapsia.

Lesbous on kieroutunutta ja sairasta! Yhteiskunnasta on tullut aivan kieroutunut, kun se sallii suvaitsevaisuuden nimissä kaikenlaisen pahuuden ja perversion.

Lapsen etu on, että hänellä on isä ja äiti.

Vierailija
35/36 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teknologia sinusta voisi auttaa nälkään kuolevia lapsia kehitysmaissa? Minun nähdäkseni heidät pelastaisi vain hoito ja ravinto, mutta ehkä sinulla on joku ratkaisu tähän?

Tiedän kyllä, että syntyvyys olisi saatava laskemaan, mutta valitettavasti se taitaa olla lähes mahdoton tehtävä noissa maissa. Nyt on keskityttävä auttamaan jo olemassa olevia lapsia.

Miten kehitysmaiden auttaminen ja lapsettomuushoitojen kieltäminen muuten sulkevat toisensa pois? Miksei teknologia auttaisi köyhiä jos hedelmöityshoidot kiellettäisiin?

Mikseivät normaalisti lapsia saaneet saisi sinusta sanoa mielipidettään tähän asiaan? Koska he saattavat olla eri mieltä kanssasi?

Ymmärrän kyllä, että lapsettomuus on kipeä asia, mutta sellaista elämä on. Kaikilla on omat kriisinsä ja vaikeutensa elämässään, ei ole tarkoituskaan elää täysin turvattua ja kivutonta elämää pumpulissa.

Olen pahoillani lapsettomien puolesta, mutta minusta hoidot ovat silti väärin.

Ja lopuksi tuosta " salaa" raskaaksi hankkiutumisesta.

Ensinnäkin, AINA kun mies ja nainen ovat yhdynnässä, saattaa tuloksena olla vauva. IHAN AINA! Mitkään pillerit, kondomit, kierukat, sterilisaatiot tms. eivät ole 100% varmoja ehkäisykeinoja. Jos ei ole valmis ottamaan sitä riskiä että saa lapsen, ei pidä harrastaa seksiä.

Miten nainen voi huijata miehen isäksi, jos kerran mies on vapaa ehtoisesti harrastanut seksiä naisen kanssa? Miksi se on vain naisen vastuulla? Miksei mies itse huolehtinut ehkäisystä? Miksi mies harrastaa suojaamatonta seksiä naisten kanssa joihin ei voi luottaa?

Alkoholi ei kelpaa selitykseksi. Jos ei hallitse alkoholinkäyttöään, se täytyy (kannattaa) lopettaa.

Tiesitkö, että on monia ihmisiä, joille abortti ei ole koskaan vaihtoehto. Abortti ei ole mikään pikkujuttu, eikä ketään siihen saa painostaa vasten tahtoaan.

Ja mistä keksit sen, että naista ei voi pakottaa vanhemmaksi mutta miehen voi???

Kautta aikojen naisia on kaapattu, raiskattu ja pakotettu synnyttämään lapsia sortajilleen!

Ainakaan Suomen historia ei tunne ainuttakaan tapausta, että mies olisi pakotettu yhdyntään ja ejakuloimaan naisen sisälle.

Sen sijaan on montakin tapausta, joissa mies on tahtonut yhdenyön seuraa, halunnut nussia ilman kumia (koska se tuntuu paremmalta) ja sitten itkenyt 9 kuukauden päästä kun hänet pakotettiin isäksi ja ilkeä nainen ei tehnyt aborttia vaikka mies käski.

Miehet ovat valehdelleet aikojen alusta lähtien naisille sitoutumisestaan, luvanneet soittaa seuraavana päivänä jne., mutta on ollut ihan normaalia että mies on valehdellut eikä siitä nouse sen kummempaa haloota, saati että miestä rankaistaisiin.

Mutta jos nainen valehtelee, niin johan hän on pahuuden ruumiillistuma ja Saatanasta seuraava. Hän on yksin vastuussa ja tuomittu julkiseen häpeään.

Onko tämä sinusta ihan normaalia ja oikein?

Onko tämä sinusta tasa-arvoa?

Vierailija:

Yllätys yllätys, olen onnellinen, hyvinkoulutettu, tasapainoinen ydinperheen äiti.

Isättömyys vääryyttä, bullshit!

Timo ja sidekick ovat niin pöllöä porukkaa, ettei niiden jutuille kannata pahemmin korvaansa lotkauttaa.

Niille, jotka vastustavat lapsettomuushoitoja. Onhan perusteet toki järkevät, mutta minusta teknologia voisi tehdä paljon enemmän niiden nälkämaiden väestönräjähdyksen hillitsemiseksi. Huomattavasti järkevämpää kuin lapsettomuushoitojen kielto, moneltakin kannalta.

Ja jos ei ole itse kokenut lapsettomuutta, niin aika paksua olla tosta vaan " hyväksymättä sitä" . Ja ei, en ole itse sitä kokenut.

Ja vielä sen verran, että jokainen ämmä, joka hankkiutuu salaa raskaaksi ja itkee sitten, ettei voi tehdä aborttia, nielkööt myrkkynsä. Naista ei voi pakottaa vanhemmaksi, miksi siis miehen voi?

Tasa-arvoa?

Vierailija
36/36 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen vaikuttaa oma kokemukseni. Sydämmessäni on isän kokoinen aukko, en saanut tavata häntä ja kun siihen oisin itse kyennyt hän oli jo siirtynyt ajasta iäisyyteen. Terapiaa on tarvittu ja paljon pohdintoja et jotenkin pystyn asian kanssa elään. Jokaisen pitää saada tietää kuka hänen isänsä on ja mitkään miehenmallit ei korvaa sitä tietoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi