Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huhtimammat keskiviikkoon...

08.02.2006 |

en nähnyt pinoa joten alottelin sitten uuden..katsoiko joku eilen 4D dokumentin? se oli koskettava, itkeä pillitin monta kertaa...isäntä ei halunnut katsoa..en minäkään kokonaan katsonut kun puolelta alkoi muodon vuoksi, ja sitä ei voi missata.

(.) kaikki kuten ennen, potkuja ja muljahduksia tulee edelleen paljon=) ja hikotteluja tuntuu useasti päivässä. täytyy huomenna käydä jyskissä katsomassa sitä hoitolaukkua, jos se tosiaan niin halpa on siellä..jos se kela nyt maksaa ne korvaukset ensin=/.

mukavaa keskiviikon jatkoa kaikille...

T:peetu 28+4

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lonkat ihan jumissa ja istuminen toivotonta. Vasemmassa jalassa joku hermo jää jumiin kun istun, niin että jalka meinaa lähteä alta kun nousen ylös. Jalat puutuvat vaikka miten yrittäisi vaihtaa asentoa... Vielä 2,5 viikkoa töitä ja aika paljon kirjoitushommia jäljellä...täytyy varmaan nostaa läppäri johonkin hyllyn päälle ja koittaa jos homma sujuisi seisten?

Menen illalla vesijumppaan. Toivottavasti se auttaisi edes vähän.

Meillä on turvakaukaloita jo kaksin kappalein - kaksikin työkaveria tuonut lainaan omansa. Molemmat ovat Britaxin malleja, toinen se kevyempi Rock-a-tot, toinen se painavampi testivoittaja, Be-safe jotain... Taidamme ottaa tuon turvallisemmaksi luokitellun vaikka sitä onkin aika raskas kantaa, jonkun verran tulee kuitenkin ajeltua pitkääkin matkaa, etenkin kesällä. Syksyn tullen Kallen voikin jo siirtää esikoisen Britax Eclipseen, ja kaukaloa ei enää tarvitse siirrellä autosta toiseen.

Vessakäyntejä on 1-3/yö, ollut ihan koko raskauden ajan. Samoin oli viime raskaudessa. En sitten tiedä johtuiko siitä, että neiti oli kova heräilemään öisin koko ekan vuoden. Tosin ei muistaakseni kyllä masukkina heräillyt mun yöravaamiseen toisin kuin tämä Kalle, joka bilettää sata kertaa yössä. Olin jo ihan varma, että kääntyi perätilaan yksi yö kun mylläsi niin kovasti, mutta onneksi ei sentään - tai sitten kääntyi taas takaisin.

Huh, vika puserrus ja sitten jumppaan. Huomenna on palaveriton päivä, taidan ottaa koneen kotiin ja testata työntekoa sohvalla pötköttäen :-)

Pipsukka ja Kalle 32+

Vierailija
22/23 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhupäivä takana, saunailta edessä:)

Väsy on aikaslailla, vaikka kerkesin päivällä puolis tuntisen sohvalla loikoillakin. Vaikka ei uni tullut, niin kyllä teki gutaa=)

Aamulla reippailtiin taasen perhekerhoon, ja sen jälkeen mulla oli jumpan suunnittelua, elikkäs jumppaamista, ja sit käytiin lasten kanssa vielä lenkittää koiraa vajaa tunti. Joten touhua on ollut. Niin ja just äskön meinasin polttaa lihapullat uuniin.. Onneks mies muisti ja pelasti!

(.): Sitä samaista mukavaa mylskettä tuntuu pitkin päivää tasaiseen tahtiin:) Kipeää potkut eivät kuitenkaan ota, tulevat niin mukavasti tonne " pehmeille alueille" . Tää raskaus on tehnyt minusta turkinpippuriaddiktin, ja niitä pitääkin olla koko ajan saatavilla... Verenpaineen kanssa mulla ei ole koskaan ollut ongelmia, joten siinä mielessä ei haittaa, mutta sit painoon ja turvotukseenhan (ja hampailla) ne tekee tehtävänsä. Tosin sellanen yks pussi kestää mulla liki viikon, joten ei niitä niin kauheita määriä mene.

Voi kun mua harmittaa, kun mulle ei ole neuvolassa kertaakaan annettu painoarviota saatikka sykelukuja! Tuntuu ihan tyhmältä, koska kaikkialla muualla ne näytetään kertovan. :( Ensi tiistaina aion kyllä neuvolassa varta vasten kysyä lukuja.

Mun ei ole tarvinnut onneksi yöllä juuri veskissä ravata, alkuyöstä ehkä kerran.

Mutta jätän nyt tähän, sauna on lämmin. Ja saunan jälkeen meillä jäätelökestit, maiskis!=)

tilda ja tirriäinen 29+3

p.s. soitin juuri toissa yönä vauvin saaneelle ystävälleni, ja siellä he vauvin iskän kanssa hoivailivat pikkuista poikaansa! Voi IHANAA!!!!!=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppinetta:

Ootteko miettinyt kestovaippailua? Mulla on jotenkin sellanen fiilis että on pakko ainakin pari kestoa päivässä käyttää, ällöttää se kertisvuori jonka jo vuodessa tuottaa...

Päivällä en ehtinyt tähän Peppinetan kysymykseen kommentoida, vaikka nimenomaan piti!

Eli meillä typyn kanssa osakestoiltiin, ts. reissussa yleensä kertis, kuten nykyään myös öisin. Aika pitkään pikkuvauvana riitti öisinkin harsovaippa, sitten kertikseen, kunnes löysin tosi huippu yövaipan (Under The Nile villahousuilla lisättynä), joka meni pitkään kanssa. Nyt taas yöllä kertis, kun en raaski pienelle tehdä mitään karseeta pakettia yöksi, eikä ohuemmalla tahdo pärjätä. Mutta päikkäreillä piisaa ihan kesto.

Meillä vaippasysteeminä: ihan pienenä pelkät harsot (ja pikkarit/Nappinippa)+Ruskovillan villikset, liikkelle lähdön jälkeen Bumpyn kuori+täytteet(harso/flanelli tms.), lisäksi päikkäreillä ja joskus ulkoillessa villahousut. Pitemmillä ulkoiluilla kyllä yleensä kertis. N. vuotiaasta alkaen enimmäkseen kotona ilman vaippaa, mutta sitten Bumpy jos joku on ollut. Meillä kakat tähtäilty pottaan pitkään, nykyään pissavahinkojakaan ei kauheasti tule. Meillä tämä toiminut hyvin ja yritän samaa seuraavallekin. Mutta sittenhän sen näkee, en nyt rupea käsikirjoittamaan etukäteen...

Mua kanssa ahdisti se jätteen määrä, lisäksi kertikset haisevat roskiksessa karmeelle. Ja säästöä on myös syntynyt kummasti! Etenkin, kun sain suurimman osan vaipoista lainaksi, ihan muutamia vain ostellut (jotka myös jatkavat kiertoaan). Mutta on tosiaan noita kertiksiäkin käytelty. Nykyään tuntuu, että niitä menee enemmistö, kun juurikin reissuilla ja öisin niitä vaippoja käytössä.

Hee, tulipa taas juttua aiheesta. Kiteytys: meillä toimi ja en kokenut hankalana tai työläänä ja mitään ohivuoto tms. ongelmaa ei havaittu. Toki pienellä pitää vaihtaa usein, mutta enpä kyllä antaisi pissatussa vaipassa olla muutenkaan.

Pahoitteluni pitkästyneille! Hyvää illanjatkoa kaikille!