Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermostutko koskaan/ miten ilmaiset sen jos illalla

Vierailija
08.02.2006 |

on lasten iltapalan syöttämiset ja iltapesut tekemättä ja miehesi vaan makaa sohvalla tai tekee muita omia juttuja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten on kyllä niin, että toinen hoitaa toisen. Ja jos haluan itse olla se, joka istuu sohvalla telkkaa katsomassa, sanon asiasta hyvissä ajoin.

Vierailija
2/8 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hermostuisin, jos näin aina tapahtuisi ja ilmaisisin sen sanomalla suoraan :) Onneksi mies osaa hoitaa näitä(kin) asioita ihan oma-aloitteisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidamme lasten iltatoimet yhdessä; minä huollan yleensä nuoremman, mies vanhemman. Ja koska olen päivät lasten (2v8kk ja 7kk) kanssa kotona, mies myös laittaa pojat nukkumaan, jotta minä saan hetken omaa aikaa.

Ihana mies!

Vierailija
4/8 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 4 lasta

Vierailija
5/8 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavoite on että saan katsoa puoli ysin uutiset rauhassa eli lapset on sängyissään jo siihen aikaan.

Vierailija
6/8 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olemme molemmat kotona, tekee kumpikin osansa, mutta aika usein toinen on harrastuksissa siihen aikaan.

Meillä on neljä lasta, eikä tuo ole kai koskaan tuottanut ongelmia.

Vierailija
7/8 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän ystävällisesti häntä osallistumaan iltatoimiin. En varsinaisesti hermostu/nalkuta. Miehethän ei ymmärrä mitään jos niille ei erikseen sano.. Tai ainakaan mun mies ei ymmärrä :D

Vierailija
8/8 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän se nyt on akan homma hoitaa lapset nukkumaan. Minä en ainakaan jaksaisi sellaista äijää joka perseen takana kulkis niinkuin koira ja tekisi kotitöitä.

Meidän isäntä ainakin tulee paskaisena autoa korjaamasta tai muista hommista nukkumaan kun tulee, ei se täällä niistele tenavien nokkia.