Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****SYYSKEIJUT KESKIVIIKKOON****

08.02.2006 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli alkio vastasi viikkoja 6+3 ja laskettuaika siirtyi parilla päivällä eli on nyt sitten 1.10.! Jos saan niin jatkaisin silti täällä kun oon jo vähän tänne kotiutunut. =)

Penni-Enni oli 5mm ja sydän sykkiä lepatti niin että ei ollut epäselvyyttä sen toimivuudesta. =) Lääkäri kirjotti neuvolaan vietävään lappuun, että " normaali alkuraskaus, ennuste erinomainen" . Ja muutenkin se oli sitä mieltä, että keskenmenon vaara on hyvin pieni. =) Jee. Tippu kyllä semmonen taakka harteilta, että ei ole totta. Ja sit se vielä sano, että voidaan jo ihan hyvin kertoa ihmisille raskaudesta... joten kerroin sitten töissä kaikille jotka tänään mun kanssa samaan aikaan sattu töissä olemaan. =0)

On kyllä tosi helpottunut olo! Ukkelikin on niin hangonkeksinä!!!! =0)

Burde ja Penni-Enni rv 6+3

Vierailija
22/24 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet varmasti todella iloinen. Mukavaa, jatka vaan minun puolestani meidän seurassa, enkä luule että muillakaan on mitään sitä vastaan. Odotan itsekin ultraan pääsyä kuin kuuta nousevaa, mutta se on vasta rv13 eli 8.3. joten aikaa vielä on. Kävitkö muuten yksityisellä?

vauva06 rv8+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sua jo huhuilinkin muutamaan otteeseen tuolla ensikoissa :) Kiva että kaikki oli hyvin! Nyt alkoi jo vähän oma huomisen ultrakin jännittämään!

En olekaan tainnut tänään vielä pinoutua tähän poppooseen :) Vointi on sama kuin aikaisemminkin, eli oksennus lentää kaaressa, mikää ei pysy sisällä. Vähän jo senkin puolesta jännittää huominen ultra että oksennanko sinne jonnekin taysin lattioille ;)

MiaMik rv 6+4

Vierailija
24/24 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia burde. Jatka toki meidän seurassa. Varmaan osalla kenellä on syyskuun lopussa laskettu aika kärvistelee masun kanssa vielä lokakuussa.

Paha olo on edellenki kiusana. Eilennä tulikin oloa miehelle itkettyä. Tuntuu etten mitään jaksa tehdä, koko ajan on paha olo ja oon tosi itku herkkä. No eiköhän nää olot tästä ala pikkuhiljaa paranemaan.

Meille tulee maaliskuun lopussa/ huhtikuun alussa koira. Koiran kasvattaja maanantaina soitti ja ilmoitti että pennut syntyivät ja siellä on meille varattu yks uros pentu. En malttais millään odottaa että saan sellaisen pienen palleron tänne juoksentelemaan.

Piti taas vaikka mitä kommentoida mutta unohdin jo.

Nyt meen miehen kainaloon kattoo telkkua.

Öttis, poitsu 1v4kk & masutoukka rv 11+0