Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~Helmikuisten keskiviikko!~

08.02.2006 |

Eipä ole pinoa vielä kukaan kerinnyt tekemään näköjään.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan poikki ja prinssimme pitää minut kiireisenä, joten viestejä en ehdi/jaksa lueskella, ilmoitan vain että meidän helmipöllö syntyi laskettuna aikana pe 3.2. pituutta hänellä on 52.5 cm ja painoa 3145 g ja pipo 35 cm. olemme onnellisia ja väsyneitä....mutta tuska oli sen arvoista.

synnäriä ehkä myöhemmin, hurja koettelemus, kohtutulehduksineen kaikkineen...

sakura ja täsmällinen helmipöllö

Vierailija
22/26 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää lukea viestejä odotuksen viimisten päivien " epätoivosta" ja sitten aina joku on jakautunut ; )

Mymmeli ja myllertäjä 39+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon Onnea pienestä pojasta ! Tuolla synnytyspuolella näyttää olevan avattu helmisten synnärikertomusten pino !

Siis ihanaa kun pinot pienenee :) mutta kuitenkin tylsää se on yksin tänne jäädä, mie oon sitä mieltä että yli mennään ja kovaa - meidän sairaala ei paljoa kysele minkä kokoinen vauva on tai kuinka äiti voi yms. juttelin tuossa yhden kaverin kanssa ja sille oli käyny hiukan huonosti. No sattuuhan sitä mut kuitenkin mua pisti jännittää niin pirusti taas koko synnytys.

Maha on pinkeänä koko ajan ja sit kun menee soffalle niin alkaa ne aallot jotka tuntuu tuolla alapään puolella asti silleen mukavasti niinkui paikat olis auki jo 5 cm. ihan hassua...

Kuumetta taisi sitten mennä? kuinkas Tuuliina, joko siekin menit !?

minkki kera oskun 38+1

Vierailija
24/26 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumetta taitaa olla seuraava synnärille menijä. Tsemppiä sinnekin.

Jokohan Kaalilaatikko ja Birdy siellä Taysissä on saaneet nyyttinsä?

Itse oon parina viime yönä saanut normaalia paremmin nukuttua, herännyt pissalle vaan kerran tai kaks, entisen kahden tunnin välein pissalle sijaan.

Verenpaine mulla oli tänään 181/107 et saas nähdä mitä neuvolassa huomenna täti sanoo. Onneks ei särje päätä, niin ei ainakaan paha raskausmyrkytys oo, jos on ollenkaan.

niisku 38+0

Vierailija
25/26 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ollut jotenkin kettumainen päivä!!! Olin NIIN tyytyväinen kun mies lähti vähän aikaa sitten töihin. Että voi toinen ihminen joinain päivinä ärsyttää ja sitten jotkut päivät kaipaa jo kun toinen on tunnin poissa. Nyt saan yksin vallata sohvan ja olla vaan yksin ajatusteni kanssa. Ei tarvi tapella kaukosäätimestä tai riehua kun koko ajan kanava vaihtuu. Meidän isäntä on sellainen " kanavarunkkari" että kesken sarjan tai leffan vaikkeí mainoskatkoakaan ole niin lähtee surffaamaan muita kanavia!!! Se on siis niin raivostuttavaa!!! Olen oikeasti nalkuttanut koko päivän ja ihan kaikesta!!! Joku kyseli että onko muita huonolla tuulella olevia. Kyllä,täällä ainakin on yksi pirttihirmu joka pelkää menettävänsä hermonsa lopullisesti ennen kuin masukki päättää syntyä!!!! Olen ollut huonolla tuulella melkeinpä aamusta iltaan tänäänkin!!! Elukat saa myös kyytiä välillä,koira on vähän ihmeissään että mikäs tota mammaa nyt vaivaa. Älkää käsittäkö väärin,en kurita eläimiämme mitenkään fyysisesti,tulee vaan välillä korotettua ääntä kun kumpikin pyörii jaloissa silloin kun yrittää jotakin touhuta. Vaikka ne on raivostuttavia toisinaan niin tuovat sitä iloakin elämään!!! Ja niinkuin olen monta kertaa todennut niin jos mulla ei olis tota koiraa,en olisi varmaan ikinä pistänyt nokkaani ulos asunnosta pojan kuoleman jälkeen. Mutta kun sitä oli pakko ulkoiluttaa niin ei voinut sisälle jäädä. Ja kissa oli sitten se joka pelasti miehen. Meillä kun on niin että koira on alunperin mun ja kissa miehen.

Mutta mitäpä tässä höpötän ja pinoa pidennän turhalla jorinalla!!! : ) Oli vaan pakko saada kirjoittaa johonkin. Niin ja kaverit lähettää viestejä päivittäin: " JOKO???" Voi perkele sitäkin,ihan kun en asiasta ilmoittaisi. Voisin ilmoittaa vaikka kaikille yli viidelle miljoonalle suomen kansalaiselle JOS TÄÄ PENSKA SUOSTUIS VAAN SYNTYMÄÄN!!!!

Elikäs lähden nyt suihkuun hermoja lepuuttamaan ja sitten telkkarin ääreen herkuttelemaan!!!

Devil ja Toivontynkä 38+5

Vierailija
26/26 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän täältä perässä tulla, sit joskus... =)

Kävin tänään niissä maksa-arvokokeissa, huomenna sit selviää tulokset. Sappiarvoissa kestää kaks viikkoo ja hoitajan kommentti oli: " jos enää kahden viikon päästä tarvitset tuloksia.." Katteli mun masua ja näyttää kuulemma laskeutuneen hyvin. jaa... Supistukset on vaan kovin epäsäännöllisiä ja melko kivuttomia, sen verran selässä tuntuu, et tietää jotain tapahtuvan. No, sain tänään pakattua sen kassinki, on sitten ainaki valmiina.

Eipä oo Taysista tainnu kuulua mitään.. Kai sieltä kohta tullaan synnytyskertomuksien kanssa... =)

Taidan palata tonne sohvalle ootteleen et mies tulis pian töistä. Jos ensin laittais kuitenki pyykit kuivuriin..

Illanjatkoja kaikille!

Jansku & Möhkis 37+2