Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤NELIAPILAT, viikolla 6¤¤¤

07.02.2006 |

Aloitetaan uusi pino, edellinen päässyt venähtämään niiin pitkäksi.....

TERVETULOA kaikki joukolla mukaan!!!

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa on tosiaan. Lukaise Nazun juttu tuolta vauvakuumeen etusivulta. Niin se on ihmeelistä tämä elämä.

Ädälle jaksamista silmät ristissä *tarjoaa vahvat sumpit, toivoen että ädä on kahvi-ihmisiä*

Palaan kohta takaisin, mutta nyt on kerettävä tekemään jotain. Pikkuinen nukkuu...

Vierailija
62/81 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan, kaffe on tosiaan tarpeen. Ihme kyllä juuri nyt ei väsytä, mutta olenkin ollut niin tehokas ja juossut jo kaiken maailman asioita. Esikoinen linja.autossa matkalla isälleen. Huomenna siellä jonkun sukulaisen (ei läheisen) hautajaiset.

Mulla jatkuu puiden raahaaminen sisälle, ja kummitytönkin olen luvannut hakea meille yökylään kauppareissulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasin ihan itte perustaa sellaisen yhteisön msn:n sivuilla, muttei mulla sitten ollut hajuakaan miten teidät sinne liitän ja miten sitä olisi pitänyt valvoa!! Se pahus kun teki minusta yhteisön valvojan, enkä uskalla moista vakanssia ottaa!! Poistin sen siis, mutta vihjeenä, kuka enemmän näitä atk-hommia hallitsee, ei se perustaminen vaikeaa ollut!! Kenellä olisi enemmän taitoa ja aikaa pystyy paremmin sitten siellä valvoskelemaan...

Vierailija
64/81 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lempiruoka: maksalaatikko, kala- ja kanaruat (pidän melkein kaikesta)

2. Hmm.. siitä on aikaa. Juha Vuorinen, Vaippaihottuma. Juoppohullun päiväkirja, osa 4. Oli muuten hauska, suosittelen :)

3. Keväästä syksyyn palstaviljely.. no, eikö tosiaan mitään muuta? (miettii itsekseen) joskus oli luistelu, lenkkeily. Kaikki taitaa olla jäänyt. (havahtuu todellisuuteen) käsityöt kun ehdin, lenkkille oon usein lähdössä, mutta harvoin sekään toteutuu. (selittämisen makua?)

4. Maanläheiset värit + kirkkaan punainen ja oliivin vihreä.

6. Unelma olis joku safari Afrikassa.. ehkä joskus eläkkeellä sitten. Ja varmaan kaikki maailman suuret kaupungit.

kirjoittelen lisää myöhemmin..

äitikki kp 25/30-33(45)

Vierailija
65/81 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään uutta uutisoitavaa olotilastani, mutta muuten vaan tulin tänne kommentoimaan :)

Muistin siis oikein, että täällä on toinenkin uusioperheen äiti :)

En sentään niin hatarapäinen olekaan vielä ;D

Luin tuon Nazun jutun, ja uskomaton juttu oli, siis positiivisessa mielessä :)

Elämä yllättää ja on täynnä ihmeitä :)

Tuli aavistuksen verran mieleeni meidän kuopuksen kuumeilu:

yritimme 8 kk saattaa alulle tuota kuopustamme, aina yhtä suurin toivein mentiin kierros kierrokselta, lysähtäen aina tädin tullessa, oikeasti vuodatin katkeria kyyneleitä kerta toisensa jälkeen, eikä valoa näkynyt olevan ;(

No, sitten varasin ajan gynelle, joka totesi, että kiertoni tosiaan taitavat olla melkoisen sekaisin, ja määräsi keltarauhashormoonikuurin.

Näytti ultratessa, kuinka munarakkulani olivat " helminauhamaiset" , antoi toivoa, että voisin tulla luomusti raskaaksi, mutta sanoi, että " et välttämättä joka kuukausi ovuloi, ja raskautumiseen saattaa mennä aikaa" . Sovimme, että syön kuurin saadakseni kuukautiset tulemaan, ja jollei muutamaan kuukauteen tule tärppiä, otetaan avuksi clomifeenit.

No, söin kuurin, eikä vuotoja tullutkaan. Soittelin gynelle, että " mitäs nyt teen?" . Suositteli tekemään vielä raskaustestin, ja niin epäluuloinen olin, olimme jo varautuneet että muutaman kuukauden päästä aloitan clomit.

No, kappas vaan, testi näyttikin plussaa :)

Olin niin epäluuloinen, itkin onnesta, mutta pelkäsin väärää plussaa, joten menimme yksityisesti alkuraskauden ultraan, jossa toinen gyne totesi, että " kyllä teille vauva on tulossa" ;)

Saatoin olla jo raskaana tuolla toisella gynellä käydessäni, mutta se oli niin hilkulla, että vaikea on sanoa olinko jo, vai tulinko niiden päivien aikoihin, mutta matkassa oli siis tuo huomenna 2 v täyttävä päivänsäteemme :)

Nyt kierrot ovat vaan olleet niin säännölliset (vannomatta paras, etteivät taas venähtäisi, kun kuumeilin tuota keskimmäistä, niin silloin sama juttu kävi, eli kierrot venähtivät jättipitkiksi), että tämä tosiaan pistää miettimään, että mitäs kropassani on tekeillä ;O

Yritän relata ajatuksieni kanssa, mutta alitajuntaisesti mietin, että " olenko vai enkö ole?" , mutta maltan vielä mieleni viikonlopun yli, jos kykenen ;)

Väsyttää ihan vietävästi, mutta pojat ovat edelleenkin niin virkeitä, että ei täällä nukkua voi.

Niinpä kittasin nassuuni pullon energiajuomaa, ja yritän sen voimin saada pidettyä itseni hereillä :)

Pyykkikone pyörii, ja pitäisi taas vaihteeksi raivata leluja lattioilta, mutta en millään viitsisi ;)

Ostoslistaa synttärikemuja varten pitäisi laatia, että muistaisin kaikki " kilkkeet" pojan juhlia varten hankkia.

Lahjakin on vielä ostamatta, ja varsinaiset synttärithän ovat jo huomenna ;O

Niin nopeaan rientää aika, vastahan tuokin syntyi, ja tuhisi rinnallani, ja nyt jo mennä viipottaa ollen niin isoa poikaa :)

Haikeana mietin vauva-aikoja, toivoen saavani kokea sen pian taas :)

Torstai toivoa täynnä, pitäisköhän sittenkin hankkia kauppareissulla uusi (toisen merkkinen) testi? ;)

Piinaavaa, piinaavaa....

Vierailija
66/81 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HETI!! ;D Ethän suutu??! EI saa piinata meitä enää yhtään!!! *minkömukamalttamaton* :D

Vierailija
67/81 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsotaan nyt, uutisoin jos suuntaan tai toiseen on jotakin kerrottavaa ;D

Kertokaahan nyt oikeasti, että mikä testi olisi luotettava? ;O

Acon early dedectionilla siis viimeksi, millä seuraavaksi? ;O

Vierailija
68/81 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tönö, tuttuja fiiliksiä oli sulla eilen. Mulla oli eilen just tommonen päivä. Tänään taas ruokapöydässä ajattelin, että olenpas onnellinen ja onpas ihanat tytöt.. Näin ne mielialat vaihtelee, Se on kyllä totta, että ei sitä tahdo oikein jaksaa, jos ei välillä saa omaa aikaa!

Kyllä Muumimamma kuulostaa noi sun oireet tosi hyviltä! Jospa oot ovuloinut myöhemmin, eikä vain näkynyt vielä testissä??

Meillä tosiaan on vielä pieniä noi pienimmät( 2v2kk ja 1v1kk) ja omaa aikaa on kyllä tosi vähän. Mutta saahan sitä sitten joskus, tuntuu ettei meidän 6v tyttöä välillä nää juuri ollenkaan kun on kavereiden kanssa pihalla taikka kyläilemässä. Onhan se kuitenkin aika lyhyt aika kun ne lapset on pieniä!

Multa on kierukka poistettu kaksi kertaa ja on tosi hyvin lähtenyt, pieni nippaus vain! Taisi olla puhetta aiheesta?

Tän siitä saa kun on liian kauan pois palstalta, enempää en kerkii nyt kommentoimaan, palailen. Lapset huutaa ruokaa.

äitikki

Vierailija
69/81 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimamma...Mä oon kaikki plussat testannu Clear Blue...tai jotain sinne päin. Apteekista saatavissa. En halua painostaa, mutta kyllä täälläkin jo jännitän sun puolesta. ++++

Miten se suljettu juttu oikein toimii? Ollaanko sielläkin nimimerkillä vai tuleeko puolen suvun tiedot esille?? Kiinnostaa vähän. Onko kellään kokemusta???

Mulla hommat levällään. Ihan tasan tiskit oon laittanu.

Ja voi herttinen sentään meijän pyykkitilannetta. Samat pyykit oottaa ripustajaa ku eilenkin. Pakko varmaan vähän huuhtasta uusiksi. Varmaan jo tunkkasia.

Masussa kuumottaa mukavasti. Se on nyt menoa...

Ukko kun tietää, niin riemastuu :)

Vierailija
70/81 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimammalle; mie oon aina saanut varmat plussat jo pari päivää sen jälkeen kun menkat ollu myöhässä, Clear Bluella. Siis plussa ollut vahva eikä pelkkä haamu!

Tosin testi taitaa olla aika hinnakas, mutta asialla on kai aina kaksi puolta... Ei ole sit tarvinnu tehdä uusintatestiä =)

Täällä on ihan hirveä hulina ja kaaos, yritän pakata ja samalla pitää tyhjentää tuo pukuhuone, kun tulee ne putkimiehet maanantaina ja olen ite lähdössä huomenna reissuun. Jos ne hommat jättää miehelle, nii puhtaat ja viikatut pyyhkeet ja lakanat ei todennäköisesti enää olisi niitä remontin jälkeen ;).

Pakko vaan vähäksi aikaa pysähtyä kun ei jaksa koko aikaa touhuta. (Apua, lapset juoksee ympyrää ja leikkivät sitä ettei saa koskea lattiaan... Ottavat sit vauhtia keittiönpöydästä. Arrgh.)

Tekisi mieli jo repiä hiuksia päästä, olen äärettömän huono tällaisina päivinä keksimään muksuille tekemistä! Hermostuttaa jo valmiiks huominen automatka, ajan eka kertaa itse n.250 km, sunnuntaina päälle 150 km ja ens viikolla siis koko kotimatka, 400km... Pitäisköhän ottaa korvatulpat mukaan :) niin ei tarviis kuunnella mikäli lapset tappelee (siis kun ne tappelee...). Tosin onhan nuo kaikki reissannu tätä väliä koko ikänsä, siskoni asuu siis kaukana meistä, joten tulee pari kertaa vuodessa reissattua. Mutta aina olen menny joko junalla tai sit mies on ollu ratissa. En ole kauheasti harrastanu näitä pitkiä matkoja...

voi ei, nyt jään jaarittelemaan tänne. Muumimammalle plussatsemppiä!

Yritän illalla vielä keretä, sitten tulee viikon paussi :(.

pakkaaminen kutsuu :)

-k@isa-78-

Vierailija
71/81 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenohjelmat taas apuna. Kerkee rauhassa kirjotella. Ukkokin kotosalla, että ei tässä mitään kiirettä.

Kävin lukemassa siitä yhteisöstä. Pitkät rimpsut oli ohjeita ja neuvoja. Varmaan ihan helppo alotella, kun seuraa ohjeita. Mulla vaan ei oo mitään kokemuksia, enkä oikein vieläkään ymmärrä kuinka se toimii käytännössä. Entä miten me sitten osataan sinne porukka valita? Ketä pääsee ja ketä ei? Ja miten pystyy erotteleen oikeet vääristä, jos joku ulkopuolinen tulee tutulla nimellä? Oon kai aika urpo kun en näitä ymmärrä. Jos jollain on kokemusta, voisi vähän tulla neuvomaan. Mulle kyllä vielä riittää tämä palsta, mutta jos muut menee suljettuun yhteisöön, niin sit kyllä Helmiinikin :)

Teidän kanssa on niin hauskaa, etten porukkaa haluais vaihtaa :)

K@isa-78 teillä on pitkä matka tiedossa. Ja viikko vierotusta Neliapiloista. Kuinkahan menee. Mulla tekis kyllä tiukkaa olla päivä tai parikin poissa. Ajele sitten rauhallisesti ja poikkea isoilla huoltoasemilla leikittämässä muksuja. Silleen me aina tehdään. Kun meno kiihtyy, piipahdetaan jossain mukavalla asemalla ja lapset saa rauhassa leikkiä ja jaloitella.

Mun on nyt kyllä raahauduttava niitten pyykkien luo. Ei tuu mitään, kun ei oo puhtaita sukkia muksuille...

*riiputtaa itseään niskavilloista pyykkikoneelle*

Vierailija
72/81 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla Muumimamma jännät päivät menossa! Minä en sun tilanteessa varmaan pystyis edes ajattelemaan mitään muuta! Meillä mies on aina käynyt ostamassa testit (on meistä malttamattomampi), ja tykkää kuulemma eniten Clearbluesta, koska " niillä saa plussatuloksia" . On joskus ostanut jotain muita merkkejä, mutta niillä tuli negaa - ehkäpä juuri siksi, kun en ollut raskaana?!

Kaisa näin muistin aikaan, Hyvää ja turvallista matkaa! Meillä pojat viihtyy hyvin autossa, kun kuunnellaan lastenmusiikkia, ja niillä on kirjoja , leluja, ja herkkuja mukana. Auto on reissun jälkeen kuin kaatopaikka, ja mulla soi " popsi, popsi porkkanaa" päässä niin, että inhoan koko porkkanoita, mutta pkkujuttu, kunhan päästiin perille!

Mä olen yhteisön suhteen avoimella mielellä, en ymmärrä siitä oikein mitään (esim. keskustellaanko siellä reaaliajassa, vai jätetäänkö viestejä?), mutta jos te sen perustatte, niin mielelläni tahtoisin mukaan. Mutta kyllä mä ainakin pystyn täälläkin kertomaan aika paljon - ehkä liikaakin!

Kävin muuten eilen salaa vakoilemassa odottajien puolta, ja järkytykseseni en löytänyt ainuttakaan neliapiloitten pinoa!!! Siis miten tämä voi olla mahdollista? Vai ehkä en selannut tarpeeksi kauas taaksepäin... tai sitten ei vaan osunut silmiin.

Voi, kunpa pian pääsis sinne puolelle! Ja meillähän on niin hyvä porukka kasassa, että meidän täytyy kaikkien siirtyä sinne yhtä aikaa- kaveria ei jätetä!

Chicky kp 21 ja nyt jo muka jännittää....

Vierailija
73/81 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavarat suunnilleen kasassa mutta pukuhuone ihan kesken, kun pitää raahata vaatekaappi sieltä ulos ja ukkokultani on pihalla...

Joten, ihanaa kyllä, on aikaa istahtaa koneen äärelle!!

Mikähän tässä ihmisen mielessä on näin erikoista, reissuun on aina kiva lähteä ja on aivan ihanaa nähdä siskojani, mutta tämä tilanne ennen reissua on ihan kaoottinen... Hyvin suunniteltuhan on puoliksi tehty! Kiitos onnentoivotuksista, toivottavasti meidän suojelusenkelit ovat matkassa mukana :)

Ostin jo kaupasta piristävää Fenixiä itelleni, kassalla kyllä mietin että kannattaisko sittenkään ;), mutta järki sanoo että ihan hyvin voin juoda, koska EN voi tällä hetkellä olla raskaana... Vuoto on kyllä laantumaan päin, ilmeisesti yrittää kostaa 1,5 vuoden niukan vuodon jäljiltä :)

Mullakaan ei ole kokemusta/tietoa miten ne suljetut keskustelusysteemit toimii... Mutta kai niistä löytyy tietoa ja äkkiähän sen homman oppis. Kivahan täälläkin on ja tulee kyllä luettua noita muidenkin juttuja jossain määrin, mutta ehkä voisi keskustella enemmän henkilökohtaisista jutuista siellä omassa paikassa...

Oho, vai ei ole odotuspuolella Neliapiloita... Kyllä kai se tilanne olis korjattava ;)... Tosin jos meistä vain osa odottaa niin miten ikinä tämän porukan voi katkaista? Eli kaikki vaan samassa pinossa, tilanteesta riippumatta =)... Täällä on niin lystiä!!

Väsymys iskee... En jaksa edes väreillä leikkiä (miten se voi olla tottakaan...)

Palailen taas myöhemmin, huomaan että työtahti hidastuu koko ajan... Taitaa joku asia jo unohtua :). Onneks siskolla on suunnilleen samanikäiset lapset niin ainakin varavaatetta löytyy. Pikkusiskolla (kenen luokse mennään huomenna) on kyllä tietokone joten en jää ihan paitsioon tästä kaikesta... Ja saan käytyä sellaisessa liikkeessä missä myydään niitä kuukuppeja, tahtoo sellaisen :)

Juujuu, työt odottaa, edelleen. Palaillaan!

Vierailija
74/81 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chicky, mä oon ajatellut, et olis varmaan tosi raskasta jos mies olis pidempään poissa esim. työn takia. Toivon sun puolesta, ettei miehes tartteis lähteä, se olis kurjaa :(

Muumimamma, meidänkin keskinmäinen on 2v ja tosi pikkuisiahan ne on vielä. Uskon, että tuollaiset isot leikkaukset on tosi rankkoja niin fyysisesti kun psyykkisestikkin. Tosi hienoa, kun leikkaus on mennyt hyvin ja topiuminen on vauhdissa.

Tuo suljettu yhteisö sopii mulle, tosin näinkin voidaan jatkaa. Suljetussa on tosin kivempi kun voi vähän vapaammin jutella, eikä tarvii aina miettii, että tunnistaako joku? Sen perustamisesta en kyllä tiedä tuon taivaallistakaan.

juuh, täällä taas kitistään. Jatkan myöhemmin.

Vierailija
75/81 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin tuossa aiemmin päivällä töissä pitkän rimpsun ja sitten työasiat katkaisivat kirjoittelun niin pitkäksi aikaa, että kirjautuminen meni vanhaksi ja teksti hävisi taivaan tuuliin. No siitäpä sain, eihän työajalla omia asioita saa tehdä... Eipä sen puoleen, olin niin pahalla päällä, että ei sitä olisi kenenkään ollut kiva lukea.

Voin Ädä oikein hyvin ymmärtää miten ärsyttävää on, kun 9-vuotias ei toimi niinkuin ikäiseltään voisi olettaa. Meidän esikoinen on välillä todella rasittava, kun ei muista sovittuja sääntöjä ja kerta toisensa jälkeen koulusta tulee negatiivista palautetta käyttäytymisestä kavereita kohtaan sekä läksyjen tekemättömyydestä. Ajantajua tuolla poitsulla ei ole vielä ollenkaan ja tahtomattaan vertaan sitä 7-vuotiaaseen pikkusiskoon. Ja mulla menee kyllä hermokin aika helposti, vaikka kuinka päättäisin käyttäytyä aikuismaisesti.

Kaisalle oikein turvallista matkaa! Tarpeeksi taukoja ja esim naposteluporkkanoita tms. evääksi, niin eiköhän tuo matkanteko suju. Meillä on onneksi sellaiset muksut, jotka on vauvasta asti nukahtaneet autossa varsin helposti, joten osan matkaa on aina autuaan rauhallista, kun koko takapenkki koisii. Toivotaan vaan hyvää ajokeliä ja enkeleitä matkalle mukaan.

Muumimamma se sitten piinailee oikein tosissaan...? Meillä taitaa olla nuo plussat olla testattu Clearbluella ja Predictorilla ja apteekin testeillä on tullut niitä miinuksia, mutta joo, en tosiaan ole silloin ollut raskaana, että eiköhän se plussakin olisi sillä tullut. Parantelehan flunssasi. Nuhaa ja tukkoisuutta saattaa tietenkin raskauskin aiheuttaa, kun limakalvot turpoavat. Mulla ainakin on aina korvat alkaneet mennä nukkuessa niin lukkoon ettei herätyskelloa ole meinannut kuulla. Sarjassamme outoja raskausoireita??

Nyt täytyy mennä, sauna kutsuu.

T. Riin@ kp 7/28-34

Vierailija
76/81 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI HARMI, samoin kävi kuin Riinallekkin, eli kirjoitin pitkät turinat hitaasti ja hartaasti, välillä kävin puuta lisäämässä uuniin... ja sitten se hävisi koko helateksti taivaantuuliin.

No, lyhyestä virsi kaunis;

Tänään töistä tultuani olin tosi väsynyt ja palelsi, nokka vuotaa ja on tukossa. Mies oli tehnyt ihanaa makaroonilaatikkoa ja söin sitä hyvällä ruokahalulla kaksi isoa lautasellista ja monta ruisleipäviipaletta päälle....edelleen täällä syötättää ja turvottaa -terveiset vaan Chickylle! No, sitten kellahdin sohvalle ja nukuin peräti 11/2 tuntia!!! kun heräsin, tuntui kuin aivot olisi jäässä. Vieläkään ajatus ei oikein kulje....Kai täytyy kohta keittää kaffetta jos se virkistäis.

Aika mielenkiintoiselta kuulostaa se suljettu yhteisö. Toisaalta voiko ketään ulkopuolista niin kamalasti kiinnostaa nää meidän jutut että jaksaisi niitä lukea. Sekin tuntuu neulan etsimiseltä heinäsuovasta, että joku tunnistaisi jonkun.... tai miksei voisi tunnistaakkin, ohan se mahdollista.

Ihan sama mulle, mielelläni osallistun kumpaan vaan =)

K@isalle ja perheelle mukavaa matkaa ja enkeleitä matkan varrelle minäkin toivotan!

Pieni testi loppuun ;)

[color=blue][size=5]&star

Vierailija
77/81 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähti.

Kivaa illan jatkoa vaan kaikille!

No nyt ne kaffet ja ohrapuuro puu-uuniin hautumaan.

Minnilotta kp 22 (kai?)

Vierailija
78/81 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla vielä kävin ja nyt vasta seuraavaksi... ja hiiiirmusesti tapahtunut!!!

Töissä meni ihan OK ja vielä vaan yks sairaana, jotan huomenna vielä pitääpi mennä. Lapset ihan villeinä tuolla alakerrassa, voi ei...

Muumimamman tilanteessa olisin jo kyllä ihan pöpinä. Miten jaksat odottaa??? Tai silti, kun jo kerran testasit, mutt sitähän on jo aikaa...Toivotaan +++++.

Helmiini; taisit bongata oviksen. Eilenkö ei ollut vielä intoja ja oloja??? (Haen tukea, kun mulla ei oo kans yhtään intoo eikä muitakaan oireita). Tosin mulla on ollu tosi pitkä ja outo vuoto, joten ihan hyvin ovis voipr olla myöhäsempänä ajankohtana. En kyllä minäkään testejä ostanu, törkeen kalliita.

Joku oli huolissaan energiajuomista tai siideristä... Mitäs ootte mieltä? Minä olen kyllä viiniä tai siideriä nauttinu ihan normaalisti. tietty sitt jos oireita tulis, niin loppuu kyllä. Mutta eihän se voi vaikuttaa ennen kuin kunnon yhteys istukan kautta syntyy. Ja eiks se ota kuitenkin hedelmöittymisestä viikon? Voin olla taas ihan pihalla, sivistäkää mua vaan. Tosin mullakin löytyy ihan lähisukulainen alan lääkärinä, joten nopea kilautus on aina tuonut avun tyhmimpiinkin kysymyksiin.

Minullekin ihan sama, tämä tai yhteisö (jos mukaan huolitaan) K@isalle rauhalliset matkat. Meillä alkaa aina hirvee riita, kun pihalta startataan, ellei pienin nukahda. Niin ja mulla on jo valmiiksi vierotusoireita palstasta, kun ollaan lähdössä lasketteleen viikoks. Voiko kännykällä tehdä jotain? Valmiudet siinä kyll on????

Nyt meen laittaan " kauhukakarat" nukumaan!!!

Alice kp 14?

Vierailija
79/81 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on lapsoset iltapalan ja suihkun kautta untenmailla. Meillä tosiaan riehuu tää vatsatauti sekä flunssa. Eka keskinmäinen sai vatsataudin, sitten mies sai flunssan ja jäi sairaslomalle, seuraavaksi minä ja kuopus saatiin se vatsatauti, jonka jälkeen esikoinen ja mies sai vatsataudin. Nyt sitten keskinmäinen, kuopus ja minä saatiin vielä flunssa ellei ole samaa tautia? On tääkin, no kun kaikki nyt kerralla niin jos oltais sitten vähän aikaa terveitä. Kuukaus sittenhän meillä oli se vesirokkokin.

No mun olo on jo parempi, tänään on tullut takaisin vähän öklö olo, mutta tää on kuitenkin enempi sellaista kiertoon liittyvää hormoniperäistä öklötystä kuin sitä vatsatautiin liityvää pahaa oloa. Tajusin tuossa, että kohtahan mullakin alkaa piinaviikko, jännää..

Pyykkiä on taas enemmän kun koskaan, kun on ollut kipeenä niin on jäänyt hommat vähän tekemättä. Pyöritin tänään kaksi koneellista, mutta eihän se tuntunut noita pyykkivuoria pienentävän yhtään.

Eilen oli esikoisen kouluun ilmoittautuminen, kyllä on jännää kun eka lähtee kouluun!

Muumimammaa kehoitan minäkin mitä kohteliaimmin testailemaan, koska täällä haljetaan pian jännityksestä :D Itse oon tainnut nuo viimeissimmät raskaudet testaillut Romedilla, halpa testi!

Tuletkos Mörmelö meillekkin kaapit siivoilemaan ;) tai tartuta muhun ainakin tuo " siivouspöpö" , munkin aina pitäis, pitäis ja pitäis.. siihen se sit jääkin :) Olettekos jo kauan yritelleet? Noh, voin sen tuolta listaltakin kurkata jos et ehdi vastailla, meinaan kun ovis testitkin on käytössä. Mä oon ajatellut, et jos ei noin 6kk yrityksen jälkeen rupeis kuuluu, niinn voisin kokeilla. Nyt vasta toinen yrityskierto meillä menossa.

K@isa, oliko teille siis putkiremontti tulossa?? Kerrohan sitten miten sujui? Meille tulee myös lähivuosina, vähän jännittää. Tosin asutaan kerrostalossa, mitenkäs te? Sori, en muista (nolona)

noh, ei kun pyykkiä ripustelemaan..

äitikki kp25/30-33(45)

Vierailija
80/81 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkettaisko kaikki tuolla uudessa pinossa... Kun ollaan näin ahkeria kirjoittajia =)

Ädä (muistaakseni) tänään sellaisen meille korkkasi...

sepustan sinne!