Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤NELIAPILAT, viikolla 6¤¤¤

07.02.2006 |

Aloitetaan uusi pino, edellinen päässyt venähtämään niiin pitkäksi.....

TERVETULOA kaikki joukolla mukaan!!!

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei sitten väriä vaihtanukaan takas harmaaks/mustaks.. Söpöä pinkkiä!!

Vierailija
22/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee ihan kaikkien nickit jo sekaisin.. Pitäis uskoa ja kirjoittaa ne yläs ettei menis sekaisin! Kukas se nyt sitten olikaan jolta sitä kierukkaa metsästettiin urakalla ulos?? Ja Kais@n mies taisi olla siellä sairaalassa.. Pikaista paranemista hänelle!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kerran kokeilen ja sitten täytyy luovuttaa [color=red]&hearts

Vierailija
24/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin taas, että ainakin mun koneella K@isa-78... kirjoittaminen tekee pätkän jotai punertavaa väriä, vaikka en kyllä niin edes laita. Ja sitten tuosta värien lopettamisesta. Ilmeisesti väri täytyy lopettaa ennen uuden värin aloittamista...

[b]Testi[/b]

[color=red]toimiikohan[/color][color=blue]?[/color]

Ja tosiaan kaikki merkit pitää olla ja ilman välejä, että sydän putkahtaa ruutuun...

[size=3][b]& hearts ;[/size][/b]

Nyt on kamala kiire, mutta oli ihan pakko tulla vilkasemaan jutuja.

Aurinkoista päivää Neliapilat.

Helmiini kp 14/28-31

Vierailija
25/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se onnistu aina vaikka kuinka muka osaisi...kuten nyt mulla. Mutta kuitenkin. Harjoitellaan, niin kohta ollaan mestareita.

Moikka...

Vierailija
26/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut liian kuumaa syötäväksi..

Tällä äidillä on käämit aivan hiilenä.. Iski vaan fiilis ettei jaksa yhtään noiden " mukuloiden" riekkumista!!! Tarvis vähän päästä tuulettumaan=tekemään hetkeksi jotain IHAN YKSIN!!

No ruuan jälkeen pienin riiviö päikkäreille ja isompien kanssa pihalle... Ei vaan huvittaisi edes pihallemeno :-(

Toivottavasti apu löytyisi ruuasta; hyvä ruoka -parempi mieli :-)

Plääh.. toisinaan toivoisi töihin pääsevänsä " lepäilemään"

Tönö kp 20/28-30

Vierailija
27/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo myös vastata...

1. Lempiruoka.. viimeksi sain Hesassa Dennis -nimisessä paikassa jumalaista kana-pekonipastaa.. nam :p Muuten pizza ym. ihanan lihottava ja epäterveellinen on hyvää

2. Viimeksi luin jonkut Patricia Cornwellin kirjan. Nykyisin ei ehdi sinnepäinkään niin paljoa lukemaan kuin mieli tekisi. Ja eilen tietysti Pupu Tupuna ja Metsolan kesäkisat...kuopukselle iltasaduksi.

3. Harrastukset pelastuskoiratoiminta ja koiran kanssa lenkkeily, käsityöt eli lähinnä neulominen silloin harvoin kun sitä kerkeää harrastaa.

4. Lempiväri tyttömäinen vaaleanpunainen ainakin jos pikkuneitien vaatekaappeja katsoo. Sisustuksessa sininen ja vihreä.

5. Lempi lomanviettopaikka.. vaikeaa. Mieluusti lähtisin jonnekin etelän lämpöön viettämään laatulomaa miehen kanssa, mutta useasti ollaan käyty yhdessä muutaman päivän irtiotolla arjesta tuossa Tallinnassa. Hotelliloma sielläkin on luxusta ilman lapsia. Talvella käydään joka vuosi laskettelemassa Lapissa. Tänä vuonna suunnataan Rukalle. Ja kesällä sitten nuohotaan Suomea ristiin rastiin asuntovaunulla.

Ei auta, töitä olisi vielä pikku hetki tehtävä. Yksi muistio odottaa työstämistä, tylsää...

T. Riin@ kp 6/28-34

Vierailija
28/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red][size=4]♥

Vierailija
29/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green][size=6] yes!!!! [/color][/size]

onnistuihan se sydän lopulta!!!!

[colo=blue][size=6]♥

Vierailija
30/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, kun noita harrastuksia tuli kyseltyä; monella kun ei ole lainkaan aikaa omiin harrastuksiin. Heräsin huomaamaan, että olen itse " saanut" harrastaa noin vuoden verran. Sitä ennen ei n.7 vuoteen ollu MITÄÄN HARRASTUSTA, eli siis MAHDOLLISUUTTA.

Mulla kun on tuo kuopus jo 4 1/2 vuotias ja ollu puolipäivähoidossa sen vuoden, niin on tosiaan sillälailla ihanaa. Eli aamupäivisin vähän omaa aikaa. Onko teillä muilla neliapiloilla (aika monella taisi olla) vielä pieniä kotona? Vai olisko helpompi kysyä, kenellä ei ole pikkusta kotosalla 24h hoidossa? Oli mun lisäksi vissiin yks toinenkin????

Mutta mulle ei kuitenkaan ole se oma aika tärkeintä (muutenhan en täällä neliapiloissa teidän kanssa kuumeilisi...) ja onhan se tosi kiva, kun on saanut siitäkin nyt vähän nauttia. Jos hyvin käy, saapi harrastukset kodin ulkopuolella jäädä taas vuosiksi!!!

" Taas" joku sairaana " ent.tuuraustyöpaikassa" ja minä-parka lupasin tehdä tänään illan ja huomenna aamuvuoron... Voi minua raukkaa, jaksankohan heh, heh! Eipä vaan, käyn illalla lukasemassa ja huomenna taas " vapaa kuin taivaanlintu" , jos vaan pysyisivät terveenä muut!

Alice kp 13

Vierailija
31/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikainen piipahtaminen täällä, ja sitten vihdoinkin siivousurakka alkakoon (plääh, ei huvittaisi yhtään).

Ei, kyllä mua nyt " höynäytetään" ja pahasti, viimeksi viime yönä heräsin pahaan oloon, rintoja aristaa, eikä tätiä näy ;O

Mitähän pilaa tääkin nyt oikein on?

Olen kohta jo hermoraunio, vaikka yritän kääntää ajatukseni toisaalle, ravaan vessassa ja odotan näkeväni punaista....vaikken sitä toivokaan, niin toivon siltikin, että alkaisivat sitten, jos ei kerran toista (parempaa) vaihtoehtoa ole tarjolla ;O

Sekavaa sepustusta, mutta ette usko, niin on pääkoppanikin ;)

Hauskoja nuo teidän sydän yritykset, itse en taida alkaa edes yrittämään nyt ;)

Ihana auringonpaiste, ja pakkanenkin laskenut kiitettävästi, joten enkähän pistä hihat heilumaan siivoamisen kanssa, ja sitten ulos.

*AURINKOISTA KESKIVIIKKOA!*

t: Muumimamma-72, piinaavina päivinään kp 28/26-28

Vierailija
32/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että, meillä kotona koheltaa kaksi pientä poikaa:

3,5 v ja ylihuomenna 2 v täyttävä.

Kotiäitinä olen ollut keväästä -02, ja viihdyn hyvin, niin hyvin, että tahtoisin seuraavat kolme vuottakin olla kotona :)

Vaan olispa se oma aikakin kiva, vaikka saankin sitä silloin kun 15 v esikoistyttö hoivaa veljiään tai kun mies katsoo poikien perään.

Tai äitini.

Liian harvoin vaan jätän heitä, etenkin tuo pienin on niin äidin perään, itkee lohduttomana kun lähden jonnekkin, etten kovin raaski jättää ;)

Vierailija
33/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sitä kaipaile, nautin tästä lasten kanssa touhuamisesta ja nauttisin myös kotiäitinä olosta jos siihen vielä kerran mahdollisuus suotaisiin. Nyt olen kovasti harkinnut osa-aikaista työtä, jos työnantaja siihen vain suostuisi, ehtisi vähän enemmän olla kotona.... Ja jos sen turvin vaikka sais gradunsa väännettyä loppuun, on nyt roikkunut jo monta vuotta keskeneräisenä...

Vierailija
34/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on vilskettä ja vipinää! En ole koko päivänä kerennyt koneelle ja nytkin kahden työn lomassa tulin tänne, pikaisesti tottakai =)

Juu, mies kömpi viime yönä 23.35 kotiin (mielenkiintoinen aika....) oli kuulemma lääkäri vasta silloin kerennyt kierrolle. Kaikki oli kunnossa, umppari oli onneksi vain ärtynyt. Onneksi tuo lääketiede on keksitty!!

[color=green]Siitä kierukan poistosta, mulla tais olla lähes ääritapaus tällä kerralla. Siis kakkosen ja kolmosen välissä mulla oli samanlainen kierukka, tosin vain puoli vuotta kunnes vauvakuume iski... Eka kierukka lähti " naruista nykäisemällä" . Silloin toimenpiteen teki neuvolan terveydenhoitaja, nyt siis useampi taho :). Jos eka kokemus olisi ollut tämä nykyinen, en varmasti olisi uutta halunnut sisälleni. Mutta onneksi suurimmalla osalla se lähtee todella iisisti ulos, joten elä Ädä suotta hermoile!! Taitaa olla meikäläisellä liian omistushaluiset paikat, mitään ei ulos anneta mikä on sisälle saatu ;)...

[color=red]Ei vaan, nyt pitäis pikkuhiljaa jatkaa hommia, jos aloittais jo vähän pakkailla. Ja pitäis siivota kaikki paikat niitten putkimiesten tieltä... Ihan kun muuten ei olis tekemistä :)

[color=violet]Muumimamma: uskotaan jookos, että se ilkeä akka vaan kiusaa sinua ja pääset ens viikolla meille hehkuttamaan ilouutisia!!! Tulkoon täti vaikka tänne uhoilemaan... Näytän sille närhen m...nat =)

[/color]Jopas meni syvälentoiseksi nuo jutut!

Työt kutsuva, palaan myöhemmin kun on aikaa...

♥ -k@isa-

Vierailija
35/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkorchid][size=4]♥[/color][/size]Olin taas hetken poissa ja täällä on mukava vilinä.

Hienoa Haavekuva, sieltä se sydän tuli. onnittelut myös muille onnistujille.

Nää yritykset on tosi hauskoja. Mutta eikös oo kiva sitten ku onnistuu. Jos mieli meinaa viistää maata, sillon vaan sydämiä tekemään. Kyllä se siitä iloksi muuttuu :)

Kohta pitää keksiä joku uus juttu :)

Mulla laiska olo. Mitään järkevää ei jaksais alotella. Pyykkiä on monta koneellista ripustamatta. Lisääkin pitäis pestä.

Kotiäitinä mäkin, kolmen vinkuintiaanin kanssa. Viihdyn kotona, mutta tarvitsen hieman omaa aikaakin. Siksi valvon yleensä yli puolenyön.

Mulla siis meneillään hedelmälliset ajat. Ei kyllä oikein tunnu siltä. Anteeksi taas venyvät puheet, mutta limat ei nyt oikein oo sitä mitä oottelen. Parina päivänä tuli jotain munanvalkuaisen kaltaista, mutta mitenkään mehukas olo ei ole. Viime kierrossa litisi ja lotisi. Nyt en ole juonut greippimehua ja sen kyllä huomaa. Voihan olla että tämä kierto on hieman pidempi. Toivottavasti kukaan ei syö sammalla kun lueskelee. Voipi mennä vaikka ruokahalut.

Ja sitten tämä kyselyikä...

Näkyykö teillä väriä, kun kirjoitan K@isa-78...

Aina kun sen noin kirjotan, näkyy mulle ainakin väriä. En siis laita sitä sillä värillä, vaan se tulee itsekseen. Olen äimänä???

Muumimammalle jaksamista taistelussa tätiä vastaan :)

Vielä uskon plussaan :)

Vierailija
36/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei mulla mikään onnistu. Välejä ja värejä tulee ja menee. Ja taas siellä välissä kummasti putkahtaa K@isa-78... värillisenä.

No hohhoijaa.

Ehkä taidankin itse pysytellä perusvärissä :)

Sori taas häiriköinti...

Vierailija
37/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ette jo hermostu.. Testaan nyt otsikkoa.

Mietin että pitäiskö laittaa jotain tällästä Neliapiloiden esittelypinon otsikoksi?

En vaan uskaltanu koittaa suoraan uudella alotuksella, jos se olis vaikka jotain ihan kamalaa. Mulla kun tämä päivä ei taida olla kovin hyvä, kun mokailen yhtenään.

Katsotaan mitä tuli...

Vierailija
38/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aloitetaan: ensiksi pitää taas täsmentää sanojani, etten pahoita kenenkään mieltä! Siis kun aiemmin sanoin että mulla pysyy kaikki sisällä mikä sinne on saatu, niin toivon ettei kukaan pahoita mieltään todella, koska kun itse luin sen tekstin äsken niin se vaikutti ihan siltä etten ikinä saa esim. keskenmenoa. Ja sittenkös taas suututti omat sanomiset :(. Toivottavasti ymmärrätte tarkoitukseni, puhuin kierukasta!! (Yläkertaankin tiedoksi). Pyydän, että annatte anteeksi itsekkäät puheeni!!! *olen häpeästä synkkänä*

toiseksi: minäkin olen kotiäiti, kotona kaikki kolme lasta, esikoinen aloittaa syksyllä eskarin, käy tällä hetkellä kahdesti viikossa seurakunnan järjestämässä kerhossa, joka kestää kerrallaan kolme tuntia. Ja ettei hulina pääse loppumaan, olen hakenut perhepäivähoitajan hommia, saisi vähän lisäansiota ja lisäksi olisi ihana siten löytää päiville joku tarkoitus. Ja lisäksi todella pidän lapsista!.. Tosin tuskin neliapiloissa muunlaisia äitejä löytyykään!!

ja kolmanneksi: tuo minun nicki näkyy ainakin tänne punaisena kun helmiini sen kirjoittaa, tuo @ merkki ja viiva yhdistettynä varmaan sotkee sitä. En haluais mitään erikois kohtelua, joten voin olla ihan " Kaisa" vaan, tai sitten k@isa ilman loppua... Kuten haluatte :)

Nyt kyllä synkistelen ajattelemattomuuttani ja häivyn vähäksi aikaa häpeilemään... Tulen illalla paremmalla mielellä takaisin!

Vierailija
39/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja helmiini, tuo olisi tosi upea otsikko!!!

(pihteinen vieköön kun ei kerralla kaikkea muista...)

Vierailija
40/81 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä koitan...

K@isa-78 meillä myös vanhin alottelee eskarin syksyllä ja seurakunnan kerhossa käyvät. Saavat välillä olla poissa äidin valvovan silmän alta. Se on niitten oma juttu.

Tää oli taas tosi pikainen käynti...

Illemmalla palailen taas :)