Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paratiisihotelli

Vierailija
29.09.2015 |

Muhahhahaa! Voiko olla totta toi ohjelma!

Kommentit (1782)

Vierailija
1581/1782 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on huomenna menossa näköjään Namuun juhlimaan sarjan loppumista. Saas nähdä ketkä on väleissä ja ketkä ei. Niin ja onko yksi talopari olemassa ;)

Mäkin olen kiinnostunut tästä pariasiasta! Luulen, että näin vähän puolivahingossa...

Mikä talopari? Ei kai nyt Jane ja Janne sentään, siitähän ei mitään tullut?

No minä näin kauempaa parin, jotka minusta oli kaksi talon asukasta. Aluksi olin, että wtf, mutta oikeastaan tarkemmin ajatellen ne olis ihan mahdollinen pari. Siitä en tiedä mihin joku toinen viittaa.

Vierailija
1582/1782 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivi on ollut huippu! Minäkin katsojana menin lankaan ja luulin että hän on ihan pimahtanut kun äänesti itseään aikasemmin. Mutta onkin vain pelannut hiljaista peliä, ja luultavasti vie voiton. Kunhan tajuaa lopussa olla luottamatta Christianiin liiaksi (joka luultavasti veisi koko potin jos mahdollista)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/1782 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että Janin ja Kellyn ystävällisyys esti finaaliin pääsyn.

Vierailija
1584/1782 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny on kyllä ihan pimeä. Toivottavasti Christian ja Viivi voittaa. Muistaakohan Jane nyt Christianin sanat: "Oisin voinut viedä sut finaaliin ;)

Vierailija
1585/1782 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että Viivi voittaa. Olisivat Christianin kanssa viimeinen pari, mutta Viivi sitten pudottaa pallon niin, että saa rahat vain itselleen. Niin voisi hyvin olla, koska viime jaksossakin huomasi kun hän puhui Chrisulle, että kyllä hän ymmärtää peliä. Muut näkevät hänet niin kilttinä, Christiankin, joka ei varmasti sen takia uskoisi hänen pudottavan palloa... Viivi on myös huomannut kuinka kovasti Christian pelaa, joten ehkä ajatteli että Chris voisi pudottaa pallon, joten oli varminta itse pudottaa se...? Viivi sanoi alussakin, että on tullut ohjelmaan rahan takia.

Vierailija
1586/1782 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani oli noista ainoa, kuka ei ole missään vaiheessa ärsyttänyt mua millään tavalla. Kaikissa muissa on jotain ärsyttävää.

Vierailija
1587/1782 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö huomisen jakso tule tänään ruutu plussaan?

Ei tuu. Ja mä en huomenna taas oo telkun ääressä :( Täytyy tulla lukeen täältä mitä tapahtuu :D

Näkyykö kuitenkin netistä jälkikäteen? Oon kattonu kaikki jaksot jälkikäteen Ruudun kautta.

Vierailija
1588/1782 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nadiasta on ainaki iltalehessä ollu jo kaksi juttua tälle päivälle...

Vierailija
1589/1782 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on huomenna menossa näköjään Namuun juhlimaan sarjan loppumista. Saas nähdä ketkä on väleissä ja ketkä ei. Niin ja onko yksi talopari olemassa ;)

Mäkin olen kiinnostunut tästä pariasiasta! Luulen, että näin vähän puolivahingossa...

No minä näin kauempaa parin, jotka minusta oli kaksi talon asukasta. Aluksi olin, että wtf, mutta oikeastaan tarkemmin ajatellen ne olis ihan mahdollinen pari. Siitä en tiedä mihin joku toinen viittaa.

Taidan tietää ketkä olet nähnyt, koska olen nähnyt ne myös. Ne oli pari, mutta en ole varma ovatko enää.

Vierailija
1590/1782 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan tietää ketkä olet nähnyt, koska olen nähnyt ne myös. Ne oli pari, mutta en ole varma ovatko enää.

Vierailija
1591/1782 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo ny pitää esittää niin salaperäistä että! Miksi ei voi vaan sanoa kenet on nähnyt.

Vierailija
1592/1782 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuon Johnnyn käytöstä. Miten joku voi käyttäytyä noin törkeästi ja ei seuraavana päivänä edes häpeä yhtään? Eikä pyydä anteeksi? Ja ihmettelen, että miksi haukkui Kellyn "minäminä-ihmiseksi", kun ihan selvästi Johnny itse on juuri sellainen. Alkuun en pitänyt Johnnysta sen pahoinpitelysyytteen perusteella, mutta sitten kuva hänestä muuttui. Aloin pitämään hänestä ja tyyppi nousi jopa suosikikseni talossa. Mutta nyt tuon kamalan käytöksensä jälkeen on inhokkini. Miten ihmeessä se ei voinut edes katua? Jossain vaiheessa pidin sitä koko talon fiksuimpana tyyppinä. Miten väärässä olinkaan! Olis saanu puota.

Vierailija
1593/1782 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon vasta nyt eilistä jaksoa, ja täytyy sanoa, että on tuo Johnny sitten naurettava pelle!

Nadia kertasi hienosti edellisen illan tapahtumat, ja jätkä vaan puolustelee itseään vaikka samalla toteaa olevansa täysin tietämätön illan tapahtumista.

Kun Johnny meni ulos juttelemaan Kellylle, eikä Kelly halunnut hänen kanssaan puhua, ymmärsin Kellyä täysin! Johnny taas alkoi tästäkin kiukutella.

Jessus mikä idiootti "McMetal"!

Vierailija
1594/1782 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuon Johnnyn käytöstä. Miten joku voi käyttäytyä noin törkeästi ja ei seuraavana päivänä edes häpeä yhtään? Eikä pyydä anteeksi? Ja ihmettelen, että miksi haukkui Kellyn "minäminä-ihmiseksi", kun ihan selvästi Johnny itse on juuri sellainen. Alkuun en pitänyt Johnnysta sen pahoinpitelysyytteen perusteella, mutta sitten kuva hänestä muuttui. Aloin pitämään hänestä ja tyyppi nousi jopa suosikikseni talossa. Mutta nyt tuon kamalan käytöksensä jälkeen on inhokkini. Miten ihmeessä se ei voinut edes katua? Jossain vaiheessa pidin sitä koko talon fiksuimpana tyyppinä. Miten väärässä olinkaan! Olis saanu puota.

Kyllhän se Johnny yritti siinä seuraavana aamuna mennä juttelemaan Kellylle (kenties pyytämään anteeksikin), kun meni siihen ulos tuoleille istumaan Kellyä vastapäätä ja sanoi, että halus jutella.

Mutta Kelly ei antanut, ku rupes heti kälättämään, että: "Miks sä tuut tähän? Mee pois! Mä en halua jutella sun kaa mitään!"

No ei kai sitä anteeksi voi pyytääkään kun toinen on tommonen, että ei anna toisen sanoa sanottavaansa.

Vierailija
1595/1782 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllhän se Johnny yritti siinä seuraavana aamuna mennä juttelemaan Kellylle (kenties pyytämään anteeksikin), kun meni siihen ulos tuoleille istumaan Kellyä vastapäätä ja sanoi, että halus jutella.

Mutta Kelly ei antanut, ku rupes heti kälättämään, että: "Miks sä tuut tähän? Mee pois! Mä en halua jutella sun kaa mitään!"

No ei kai sitä anteeksi voi pyytääkään kun toinen on tommonen, että ei anna toisen sanoa sanottavaansa.

Kellyn reaktio oli täysin ymmärrettävä. Ei ollut siinä hetkessä vielä valmis juttelemaan mistään, kun oli niin suuttunut. Luulin, että Johnny olisi fiksuna ihmisenä ymmärtänyt sen, mutta sitä vastoin suuttuikin Kellylle! Olen hyvin pettynyt myös tästä käytöksestä. Ei yrittänyt edes myöhemmin pyytää anteeksi Kellyltä, vaan vihoitteli ja aukoi päätään lisää. Harmittaa kun se kuva siitä mukavasta ihmisestä särkyi ja tilalle tuli tuollainen m*lkku.

Vierailija
1596/1782 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä miten loppupelissä käy.  Pidän peukkuja toiselle suosikeistani. 

Nyt toivon, että Nadia voittaisi.  En kuitenkaan niin, että Risto alias Johnny saisi latin latia.  Nadia vaikuttaa symppikseltä ja käytös on sivistyneempi kuin Viivillä.  Yllätyin miten kova kiroilija Viivi oli ohjelmassa.  

Voittajiksi olisin toivonut Nadian/Janin, mutta se ei sitten toteutunut. 

Vierailija
1597/1782 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko huomannu Nadian instagramissa "riidan" Patrikin kanssa?

https://www.instagram.com/p/-wD2p-ttq7/?taken-by=nadia88ammouri

Vierailija
1598/1782 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ärsyttävää kun nää jauhaa ystävyydestä koko ajan! Pelaamaanhan tonne on menty, mutta sitten suututaan kun laitetaan pelaaminen ysävyyden edelle. Huoh. Iltapaskassa oli juttu, että Kelly oli suuttunut pitkään Nadialle, koska Nadia äänesti Kellyä ja Jania. Jos Nadia ois Kellylle oikeesti ystävä, ei hän ois suuttunu Nadialle tuosta. Ihme touhua sanon ma.

Vierailija
1599/1782 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä selittelyä Johnnylla facebookissa. Vaatii ihmisiltä ymmärrystä käytökselleen, koska oli suljetussa tilassa ja hermot meni sun muuta... ja pyytää anteeksi sitä, että katsojat joutuvat sen näkemään televisiosta. Vaikuttaisi olevan häpeissään vain siitä, että "jäi kiinni", ei niinkään siitä omasta käytöksestään. 

Vierailija
1600/1782 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä miksi kaikki mitä Nadia tekee on väärin ja pelaamista? :D Tottakai, pelaamaan  sinne on tultu. Pakkohan sen Nadian oli äänestää Kellyä ja Jania kun on ite koko ajan ollu lähellä saaha kegänkuvan persuksiin. Ihan sama loppujen lopuksi kuka noista voittaa kuhan ei se pitkätukkanen punanaama.  Jännä nähdä miten käy!

Ketju on lukittu.