Paratiisihotelli
Kommentit (1782)
Vierailija kirjoitti:
Toi Johnny pilaa tän sarjan. Miten esim. Ruotsin PH:ssa ei ole yhtenäkään vuonna ollut tuollaista räyhäkänniläistä.
Ei pilaa vaan tuo särmää vaikka onkin agressiivinen. Kannattaa mammojen ihan rauhoittua sillä läsnä on melkoisesti kuvausryhmää et ei siellä pahoja tapahdu vaikka räyhääkin.
Jos olisin tuolla, antaisin Christianille.
Ähh mä en halua, et Chris voittaa ! Mua jotekin ärsyttäny se kokoaja ku se ollu tuol hotellis ja kehuu omia pelitaitoja liiiiian itsevarma.. Nadia sais voittaa ollut alust asti siel ja kestäny kaikkee paskaa.
Onkohan patrik ja nadia tänä päivänä ihan väleissä? Pate oli lisänny instaan kuvan jossa on Janin, Kellyn ja Nadian kanssa (paratiisihotellilta) mutta en ois uskonu et niin isoa kuvaa ois lisänny et Nadiaki näkyy
Vierailija kirjoitti:
Kun kattoo janen instagramii niin en voinu olla huomaamatta että pyöriikö hän jengiläisten kanssa? :o
Jos sitä nakki-jukkaa tarkotat, niin se kai teki Janelylle tatskan. Pyörii myös Arman Alizadin kanssa, joten tuskin on kovin raaka jengiläinen.
Nää on huomenna menossa näköjään Namuun juhlimaan sarjan loppumista. Saas nähdä ketkä on väleissä ja ketkä ei. Niin ja onko yksi talopari olemassa ;)
Nadja tapailee Amin Asikaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Johnny pilaa tän sarjan. Miten esim. Ruotsin PH:ssa ei ole yhtenäkään vuonna ollut tuollaista räyhäkänniläistä.
Ei pilaa vaan tuo särmää vaikka onkin agressiivinen. Kannattaa mammojen ihan rauhoittua sillä läsnä on melkoisesti kuvausryhmää et ei siellä pahoja tapahdu vaikka räyhääkin.
Niin...olet varmaan tottunut huutajiin, räyhääjiin ja haukkujiin kun et pidä sitä pahana. Minusta Johnnyn käytös on pahaa ja hänet olisi pitänyt poistaa jo ensimmäisestä uhkailevasta asennosta.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Asikainen sanonut ettei pidä paikkansa?
Vierailija kirjoitti:
Nää on huomenna menossa näköjään Namuun juhlimaan sarjan loppumista. Saas nähdä ketkä on väleissä ja ketkä ei. Niin ja onko yksi talopari olemassa ;)
Mäkin olen kiinnostunut tästä pariasiasta! Luulen, että näin vähän puolivahingossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Asikainen sanonut ettei pidä paikkansa?
Ainahan sitä voi sanoa..
Vierailija kirjoitti:
Öö mikä juttu tää on? Nadiallahan on nykyään kyllä mies :)
Ja se et itse lopetin tupakan polton ihan just siitä syystä et se vei liikaa rahaa. Olisi pitänyt vaan jatkaa ja hakea almuja vieraalta.