Paratiisihotelli
Kommentit (1782)
"Jhonnyn" kaatuminen kännisenä matkalaukkuun :'D Priceless. Olis voinut jäädä sinne ja lähettää itsensä timbuktuun.
Meni kyllä maku kyseiseen ihmiseen viime jaksossa täysin.
Näin viime yönä unta että olin treffeillä Janin kanssa. Oli muuten parhaat treffit ikinä! <3
Todellinen parasiittihotelli!
Jossain aiemmissa viesteissä paljastettiin että yllätysvoittaja... Hyvä, eli Kelly ei ainakaan voita. Johnny nyt on täys *^å?0¤%..., mutta harmittaa kun Nadia on joutunut koko ajan olemaan tulilinjalla. Itsensä vuoksi ja nyt sitten tuon Johnnyn takia. Harmi, hänellä ei ole ollut mahdollisuuksia voittajaksi koko aikana, mutta tuskin on niin yllätysvoittaja kuitenkaan. Chris ja Viivi imeisesti siis. Viivistä en pidä yhtään- Ihmeellinen inisijä joka pelaa pariaan vastaan. No toivottavasti C sitten saa koko potin.
Patrikista ja Siljasta tuli tosiaan mukavia kun J&J hävis. Ois ollut kiva nähdä minkalaisia olisivat olleet, jos ei olis tarvinnut inhota Nadiaa.... Ovat molemmat epävarmoja ja johdateltavissa, vaikka saaattavat olla aika symppiksiä kuitenkin.
"Paratiisihotellin finaalijakso näytetään ruudussa samaan aikaan tv-lähetyksen kanssa" EEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!! Oon oottanu viikon tätä päivää :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on huomenna menossa näköjään Namuun juhlimaan sarjan loppumista. Saas nähdä ketkä on väleissä ja ketkä ei. Niin ja onko yksi talopari olemassa ;)
Mäkin olen kiinnostunut tästä pariasiasta! Luulen, että näin vähän puolivahingossa...
Mikä talopari? Ei kai nyt Jane ja Janne sentään, siitähän ei mitään tullut?
Janikin seurustelee nykyään..
Vaikka Chris on niin varma omista pelitaidoistaan, niin fakta on se, että jos Viivi ei ois kaveerannut niin paljon Janen ja Siljan kans ja se ois äänestänyt niitä kuten Chris halus, niin ei sillä ois mitään mahdollisuuksia voittaa.
Siis eikö huomisen jakso tule tänään ruutu plussaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on huomenna menossa näköjään Namuun juhlimaan sarjan loppumista. Saas nähdä ketkä on väleissä ja ketkä ei. Niin ja onko yksi talopari olemassa ;)
Mäkin olen kiinnostunut tästä pariasiasta! Luulen, että näin vähän puolivahingossa...
Mikä talopari? Ei kai nyt Jane ja Janne sentään, siitähän ei mitään tullut?
Ei, Jane on itse sanonut ettei tullut paria.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu. Ja mä en huomenna taas oo telkun ääressä :( Täytyy tulla lukeen täältä mitä tapahtuu :D
Hyvä ettei Kelly voittanut, se on pääasia. Itkee vielä kun Nadia äänesti niitä, vaikka itekkin äänesti Nadia. AIka hyvät oli nuo Johnnyn loppukommentit. Mutta en tuolle Viivillekkään voittoa antaisi. Aikamoinen per****nuolija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu. Ja mä en huomenna taas oo telkun ääressä :( Täytyy tulla lukeen täältä mitä tapahtuu :D
No just! Ihan turhaan oon oottanut koko päivän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just! Ihan turhaan oon oottanut koko päivän!
Ja mä viime keskiviikosta :D
Siljan viimeaikaisia kuvia kun katsoo, niin näyttää kuin huulet ois mystisesti turvonnu... Mitäs muiden silmät sanoo?
Kelly sanoi jakson lopussa: "Mä tulin prinsessana, mä lähdin prinsessana"
Todellisuudessa Kelly tuli taloon kuningattarena ja lähti hovinarrina. :)
Voittaako yksi ihminen tuon potin vai pariskunta?
Vierailija kirjoitti:
Siljan viimeaikaisia kuvia kun katsoo, niin näyttää kuin huulet ois mystisesti turvonnu... Mitäs muiden silmät sanoo?
Eikö ne ole suurinpiirtein jokainen mimmi käynyt laittamassa fyllinkiä, moni linkittänyt mainoksiakin?
up