Paratiisihotelli
Kommentit (1782)
Pitihän jonkun idiootin tulla tännekin spoilaamaan.
En vain voi käsittää, miksi joidenkin taliaivojen pitää tulla tähän ketjuun pilaamaan muiden odotus, ja kertoa ketkä parit ovat seuraavassa jaksossa jäljellä.
En voi sietää tota Johnya. Ei kukaan oikeesti voi olla noin itseään täynnä, luulee olevansa joku alfauros siellä. Kuvittelee tietävänsä kaikesta kaiken ja olevansa aina ns. tilanteen päällä. Oikeasti on ihan pihalla, menettää hermonsa pienestäkin, provosoituu helposti ja turvautuu aina vaan johonkin lapselliseen nälvimiseen kun kokee olevansa "uhattuna". Huvittaa sen tapa alkaa puhua englantia väitellessään esim. Kellyn kanssa, luulee varmaan sen lisäävän omaa vakuuttavuutta tai jotain :D
Vierailija kirjoitti:
En vain voi käsittää, miksi joidenkin taliaivojen pitää tulla tähän ketjuun pilaamaan muiden odotus, ja kertoa ketkä parit ovat seuraavassa jaksossa jäljellä.
Samaa mieltä! Ja mulla on kyllä ruutuplus et nään halutessani.
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää tota Johnya. Ei kukaan oikeesti voi olla noin itseään täynnä, luulee olevansa joku alfauros siellä. Kuvittelee tietävänsä kaikesta kaiken ja olevansa aina ns. tilanteen päällä. Oikeasti on ihan pihalla, menettää hermonsa pienestäkin, provosoituu helposti ja turvautuu aina vaan johonkin lapselliseen nälvimiseen kun kokee olevansa "uhattuna". Huvittaa sen tapa alkaa puhua englantia väitellessään esim. Kellyn kanssa, luulee varmaan sen lisäävän omaa vakuuttavuutta tai jotain :D
Mä en kyllä naisena pelkäis tommosta pelleä yhtään. Antaisin samalla mitalla (köniin) takaisin. Todellakin yksi pelle liimaletti. Välillä uhoaa kauheesti ja välillä inisee ku joku pikkutyttö. :`D
Olisipa Janne ja Janely joutunu enemmin pois. Siljasta ja Patrikista paljastui paljon parempi, seurallisempi ja kivempi puoli ilman vittukuningatarta ja myrkkykäärmettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä naisena pelkäis tommosta pelleä yhtään. Antaisin samalla mitalla (köniin) takaisin. Todellakin yksi pelle liimaletti. Välillä uhoaa kauheesti ja välillä inisee ku joku pikkutyttö. :`D
Samaa mieltä. Lapsellista uhoa. Ihmeen aggressiivinen luonne.
Mua ei ainakaan haittaa spoilaaminen. Täällä on monia jotka katsoo etukäteen. (Itse en katso.) Ei ole minulle suurikaan jännitys kuka tippuu ja milloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on kyllä vähän pelottava. Siis naurettava uhoaja mutta tietääkseni ennenkin pimahtanut niin että on saanut pahoinpitelysyytteen (mitä en epäile enää yhtään) ja vaikka oonkin aika kiukkuinen akka jos sille päälle satun niin oon 156 cm ja painan kokonaiset 45 kiloa, ei musta jäisi kuin märkä läntti jos tuo tulis päälle :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppiä haukutaan paljon, tai siis haukut saa paljon kannatusta, mutta musta hän on ihana. Pieni ujous hänessä on viehättävää! Alussa oli kankeaa juontoa, mutta niin on monilla ensimmäinen juonto, ja loppua kohden on minusta parannut!
On tosi näyttävä ja kaunis, kivaa ekstraa ohjelmaan kun hän tulee esiin laittautuneena aina eri tyyliseksi! Vaikuttaa myös ihmisenä olevan hauska ja herttainen! :)
Kyllä Sara vähän alkua paremmin pärjää, mutta ei hänestä mielestäni edelleenkään ole juontajaksi. Puheen monotonisuus tai lauseen väärän osan painottaminen ja s-vika häiritsevät edelleen. Onneksi juontajan rooli on tuossa ohjelmassa kuitenkin pieni.
Saran kannattais kirjoittaa omat juontonsa itse paremmin omaan suuhun sopivaksi, ei vaikuttaisi niin tönköltä.
Nyt kun joku paljasti nuo finalistit, ketä veikkaatte voittaa? Uskon että Viivi on musta hevonen. Hiljainen,ei ärsyttä ketään. Jos ne muut siis päättää voittajan? vai miten se mener? Nuo muut voi olla liian mielipiteitä herättäviä. En kyllä itse toivo Viivin voittoa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun joku paljasti nuo finalistit, ketä veikkaatte voittaa? Uskon että Viivi on musta hevonen. Hiljainen,ei ärsyttä ketään. Jos ne muut siis päättää voittajan? vai miten se mener? Nuo muut voi olla liian mielipiteitä herättäviä. En kyllä itse toivo Viivin voittoa.
Vaikee kuvitella, että N&J sais kovinkaan monelta ääniä. Nadiasta ei moni ole tykännyt (enkä vieläkään ymmärrä miksi) ja Johnnyn raivoisa käytös vaikuttaa ainakin näihin viimeisimpien parien mielipiteeseen. C&V on sellaisia neutraaleja, joista joko tykkää tai ei ole mitään mieltä. C oli alussa ärsyttävä, mut lopun lähestyessä on jotenki rauhottunu ja näyttäny olevan hyvääkin pataa muiden kanssa. Summa summarum, uskon et C&V vie potin. Jos näistä C voittaa, hän pitää varmasti koko potin itsellään. V:stä en oikein tiedä.
Ja 1520 lisää: toivoisin sydämeni pohjasta et Nadia veis voiton. Minusta ansaitsisi sen kaiken kokemansa p*skan jälkeen. Selviytyjä :)
Monta kertaa mietin ohjelmaa katsoessani, että onko Janne jotenkin vähän vajaa? Siis vähän kehitysvammainen tai jotain. En kuullut yhtäkään järkevää replaa siltä koko ohjelman aikana.
Vierailija kirjoitti:
Monta kertaa mietin ohjelmaa katsoessani, että onko Janne jotenkin vähän vajaa? Siis vähän kehitysvammainen tai jotain. En kuullut yhtäkään järkevää replaa siltä koko ohjelman aikana.
Mulla kävi heti ekalla kuuntelukerralla jonkinlainen aivovamma mielessä. Puheessa jotain samaa kuin Pekka Hyysalolla.
Vierailija kirjoitti:
Ja 1520 lisää: toivoisin sydämeni pohjasta et Nadia veis voiton. Minusta ansaitsisi sen kaiken kokemansa p*skan jälkeen. Selviytyjä :)
1519 Sanoo: Itsekkin toivon Nadian voittoa. Pelkään kyllä että finaalissa ei ole enää " me orginaalit" meininki kun Nadia ja Johnny sielä alkuperäisiä. Pidän kuitenkin lapin likalle peukkuja. :)
Nadia oli tosi kaunis keskiviikon jaksossa, hiukset oli laitettu tosi nätisti. Muutenkin kaunis nainen, harmittaa vaan se tatuointi rinnassa ja vähä wt-tyyli, Nadiasta saisi helposti todella kaunottaren.
Olen nyt jättänyt lukematta pari viimeistä sivua kun en halua tietää vielä voittajaa enkä halua vielä tuon ohjelman loppuvan joten säästelen ensi viikkoon :D
En ole aikoihin nähnyt en televisiossa enkä livenä niin lapsellista,ärhentelevää sekä turhantärkeää ihmistä kuin Johnny. En ymmärrä miten kukaan voi puhua naiselle/naisesta noin. Kääntää kaikki omat virheensä muihin ja näkee kaiken muiden vikana mutta ikinä ei itsessään ole mitään. Niinkuin siinä kylpyamme kohtauksessakin Nadia ja Kelly puhuivat ihan asialliseen äänensävyyn mutta Johnny huuti että miksi te huudatte tms :D Tuntui oikeasti että ei itse tajunnut huutavansa vaan lykkäsi senkin muiden syyksi.
En missään tapauksessa halua Johnnyn voittavan. Harmi kun on Nadian pari. Mieluummin kuka tahansa muu, soisin esimerkiksi Christianille voiton erittäin mielelläni, niin taitavasti hän on kuitenkin pelissä eteenpäin luovinut ilman kenellekään meuhkaamista ja haistattelemista. Myös Jani ansaitsisi voiton.
Aluks mua nauratti ja ärsytti ne Christianin toistuvat puheet siitä miten "tätä peliä" pelataan. Mut piru vie, sehän taitaa oikeesti voittaa :D
Kyllä Sara vähän alkua paremmin pärjää, mutta ei hänestä mielestäni edelleenkään ole juontajaksi. Puheen monotonisuus tai lauseen väärän osan painottaminen ja s-vika häiritsevät edelleen. Onneksi juontajan rooli on tuossa ohjelmassa kuitenkin pieni.