Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paratiisihotelli

Vierailija
29.09.2015 |

Muhahhahaa! Voiko olla totta toi ohjelma!

Kommentit (1782)

Vierailija
1481/1782 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan, kun eräs parasiittimies pyysi useampi vuosi sitten kaveriksi feikkiprofiiliani eräässä sosiaalisessa mediassa ja lähetteli tuttavallisia viestejä. Aikamoinen pelimies.

Janne vai Johnny?

Naisprofiili oli kyseessä, joten varmaan helppo arvata kumpi... :D

johnny ainakin on ollu aktiivinen somessa, galtsun aikoihin se teki feikkikäyttäjiä ja kehui niillä omia kuviaan.. :Dddd

Jäi vähä sellainen fiilis, että se lähettelee ihan kaikille kamupyyntöjä ja yrittää kaikkia pokata. :D

Lähetteli kyllä kamupyyntöjä kaikille, kai se oli joku sen tapa hankkia "faneja" :D (Mua ei lähestynyt viesteillä vaikka kamupyynnön laittoikin, samoin mun kaikki naispuoliset kaverit tais saada kamupyynnön :D

Vierailija
1482/1782 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ VAAN KERTOKO, ETTÄ KETKÄ PUTOAVAT SEURAAVAKSI. Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/1782 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä todella pelottavaa katsoa johnnyn käytöstä... Ihan täys oppikirja esimerkki narsistista. Vuorottelee milloin onkin itse heikko ja uhri;"nää seinät kaatuu mun päälle, mä tarviin sua yms." ja sitten toisena hetkenä todella aggressiiviseen sävyyn haukkuu. Ihme ettei sitä poistettu talosta. Tai ylipäätään mikä turvallisuustilanne tuolla on. Jos olisi käynyt kellyyn käsiksi, niin olisiko jostain tullut turvamiehiä.. Vähän epäilen. Itse en olisi ainakaan pystynyt jäämään taloon tuollaisen väkivallan uhan alle. Ihan sairas jätkä.

Just... Kaikki me olemme jossain määrin narsistisia, ja jos joku pitkään samaan paikkaan suljettuna ja ulkomaailmasta eristyksissä ollessaan, ympärihumalassa flippaa, ei se tee hänestä vielä narsistia. Itse olisin kokenut tuon uhona, en väkivallan uhkana. Mielestäni ei uhkaillut tai ollut väkivaltainen.

Vierailija
1484/1782 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä oikeesti naurattaa seksuaalisella väkivallalla uhkailu? Onko hauskaa niin kauan kun on vaan uhoa ja 'harmiton heitto', mutta siitä voi olla yllättävän lyhyt matka sanoista tekoihin tai ainakin saattaa antaa muille kuvaa et se ois ihan okei vähän kouluttaa pikku prinsessoja oikeaan käytökseen?

Vierailija
1485/1782 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelly ainakin sanoo pelänneensä henkensä puolesta.. Ja nadianki ääni muuttui kyllä siinä lopussa aika järkyttyneeksi. Itse en ainakaan mitään huvittavaa näe tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
1486/1782 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johnny McMetal flippailee.. toisille ei vaan sovi kuningas alkoholi.

Vierailija
1487/1782 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä eilisessä ääntenlaskentatilaisuudessa (missä Viivi äänesti itseään ja Christiania) Saralla oli tosi ihana nutturakampaus. Teki hänestä söpön näköisen.

Vierailija
1488/1782 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä oikeesti naurattaa seksuaalisella väkivallalla uhkailu? Onko hauskaa niin kauan kun on vaan uhoa ja 'harmiton heitto', mutta siitä voi olla yllättävän lyhyt matka sanoista tekoihin tai ainakin saattaa antaa muille kuvaa et se ois ihan okei vähän kouluttaa pikku prinsessoja oikeaan käytökseen?

No esim. sellaista henkilöä saattaa naurattaa, joka pitää mustasta huumorista, ja joka ei ottanut Johnnyn heittoa tosissaan.

Tosin mistäpä minä tiedän millainen ihminen tuo on. Toiset ovat luonnostaan agressiivisempia kuin toiset, ja jos hänellä oli ollut rankka päivä ja tullut torjutuksi ihastumisessaan, niin ymmärrän hetkellisen sekoamisen kännissä, vaikka en sitä hyväksykkään.

Toivon voiton menevän Janille ja Kellylle. Jani on talosta ainoa, joka on käyttäytynyt. Hänellä täytyy olla oikeat rautahermot. Kellykin vaikuttaa kivalta. En pidä diivailusta, mutta eipä se nyt hänestä huonompaakaan tee.

Vierailija
1489/1782 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan sillä on syyte naisen pahoinpitelystä olemassa joten ei se ihan vaan huumorilla uhkaile

Vierailija
1490/1782 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Sieppiä haukutaan paljon, tai siis haukut saa paljon kannatusta, mutta musta hän on ihana. Pieni ujous hänessä on viehättävää! Alussa oli kankeaa juontoa, mutta niin on monilla ensimmäinen juonto, ja loppua kohden on minusta parannut!

On tosi näyttävä ja kaunis, kivaa ekstraa ohjelmaan kun hän tulee esiin laittautuneena aina eri tyyliseksi! Vaikuttaa myös ihmisenä olevan hauska ja herttainen! :)

Vierailija
1491/1782 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua naisihmisenä pelottaisi jos Johnny tuolla tavoin tulisi vihaisena seisomaan eteeni naama kii mun naamassa. Tuollaisille ihmisille on ihan sama hakkaako puolta pienemmän naisen vai toisen miehen, sillon kuin napsahtaa niin napsahtaa. Alkoholi ei ole selitys uhkaavalle käytökselle ja uhkailulle ja jos alkoholi nämä piirteet tuo esiin, kannattaisi harkita sen käyttöä uudelleen.

Vierailija
1492/1782 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan sillä on syyte naisen pahoinpitelystä olemassa joten ei se ihan vaan huumorilla uhkaile

Itse en tulkinnut tuota uhkailuksi.

Joku kertoi tässä keskustelussa kuinka fb:n perusteella kyseessä saattaa olla "katkera ja sekopää ex"? Silloin tuo kommentti sai paljon kannatusta.

Olen myös lukenut uutiset tuosta pahoinpitelystä, mutta en vedä johtopäätöksiä ellen tiedä koko tilannetta. Vaikka parisuhteessa olisi väkivaltaa, saattaa se olla molemminpuolista tai puolustautumista väkivallalta.

Toivottavasti olen oikeassa enkä tässä nyt "puolustele" puhtaasti narsistisesti käyttäytyvää henkilöä :D Vedän puheeni takaisin jos sen teen!

Vierailija
1493/1782 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cristian ei olekaan talon ovelin peluri, paljastuu ensi jaksossa

Yllätysfinalistit

Vierailija
1494/1782 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita kaikkia kypsyttää eniten se, että tää sama toistuu melkein joka ilta jos Johnny ottaa viinaa. Joku siellä sanoikin, että ei taas, ja Nadia ja muut puhuivat jo ennen sitä täydellistä sekoamista, että taas se pilaa illan, eikö voida yhtä iltaa olla hyvällä fiiliksellä. Patrikista aloin tykätä heti kun kaappihomokaverinsa lähti, olisi ollut ilman Jannea alunperinkin, siitä olisi saanut kivemman ja sosiaalisemman kuvan.

Jani ja Kelly voittoon, Janilla on tosiaan rautaiset hermot ja hyvä elämänasenne, Kelly on fiksu ja tolla kropalla ansaitseekin olla vähän prinsessa :). Arvostan myös sitä että Kelly ei pelkää, vaan sanoo vastaan kun aihetta on.

Vierailija
1495/1782 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Johnny teki siinä kun jutttelivat nadjan kanssa, ennen kuin nadja lähti menee? Otti munan esiin? :D

Vierailija
1496/1782 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eii haluan tietää jo ketkä on finalistit, mutta en saa ruutu+ ladattua..:(

Vierailija
1497/1782 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään Janista ja Kellystä. Ovat selvästi nähneet muutakin kuin omannapansa ja lähiostarin. Paineisessa tilanteessa näkyy mistä kukin on tehty. Johnnyn naamasta näki heti, että ison kehon alla piipittää pikkupoika. Kamalaa ageessiivista uhoa. Ei hallitse itseään ja hermojaa.

Vierailija
1498/1782 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän päiväsen jakson perusteella toivon että Silja ja Patrik voittaa. Ovat kehittyneet ihan hullun lailla ja parina myös mielestäni vahvin ja kemialtaan parhain. Siljan herkistely tän päivän jaksossa oli sulosta katottavaa. Patrik myös muuttunut mukavemmaksi kun Janne lähti talosta.

Vierailija
1499/1782 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finalistit on Johnny & Nadja ja Viivi& Christian. 

Vierailija
1500/1782 |
25.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun finalistit on tiedossa, voittajapari alkaa olla aika selkeesti selvillä. Vai mitä mieltä ootte muut ruutu-katsojat?

Ketju on lukittu.