Paratiisihotelli
Kommentit (1782)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, miten paljon Silja käytti vessapaperia pissalla käydessään. Oikein rullasi kauhean kasan siihen käden ympärille. Ja vielä etukautta pyyhki. O_o
Onks etukautta pyyhkimisessä jotain epänormaalia? :D
No mun mielestä se näytti hassulta, ku ite pyyhin takakautta. Ajattelin, että siveellisyyssyistäkö pyyhki etukautta, kun kuvattiin vessassa käymistä. Ei kehdannut pyyhkiä takakautta.
T:tuo aiemmin kommentoinut
Mä patrikoin.... ei mitää välii...
Mikä Siljan blogin nimi olikaan?
Aaw ensviikon tiistain jakson katsoin, yllätyin positiivisesti!:)
Kuka tippui? Kuka tuli tilalle?
Tossa porukassa ei kyllä taida olla enään yhtään fiksua naista. Kellyä olen pitänyt suht järkevänä mutta melkeen 30v ja noin kännissä oleminen näytti aika teinitouhulle. Viivi vaikuttaa ihan mukavalle mutta saa nähdä näyttääkö sekin oikean luonteensa jossakin välissä. Erikakin oli ihan herttainen, toki aika huomaamaton ja hiljainen.
Janne ja Janely vaikuttavat ikävimmiltä tyypeiltä. Heillä ei ole mitään yritystä kohentaa talon ilmapiiriä. He syyttävät Nadiaa kaikesta, vaikka he itse ovat ikävän ilmapiirin aiheuttaneet. Tuo sarja on hyvä esimerkki tilanteesa, jossa yhdeltä ihmiseltä viedään ihmisarvo. Kaunista ja reiluasenteista nuorta naista väitetään rumaksi ja kieroksi.
Jannestako on tulossa juristi? En kyllä uskaltaisi häntä palkata. Ei mitään käsitystä oikeasta ja väärästä. Palkkaisinko Janelyn personal traineriksi? Jos Nadia on hänen mielestään ruma, tuskin kestäisi vilkaista minua. En luottaisi häneen, varman haukkuisi selän takana eikä omatunto edes kolkuttaisi. Lapsi, jonka ei ole ikinä tarvinnut pyytää anteeksi tai hävetä.
On kyllä turhamaisuuden huippu jos vaatteiden koon perusteella ei halua johonkin ihmiseen tutustua. Siis tuo Silja. O.O
En tajunnut, miksei Erika olisi voinut mennä Patrikin luo? Jannen mukaan se olisi ollut raadollista. Mutta silloin Janely olisi vonut mennä himoitsemansa Jannen luo Siljan kanssa ja Janne olisi itse päässyt valitsemaan. Miksi Silja on niin korvaamaton, ettei tällaista edes harkittu?
Vierailija kirjoitti:
Erikakin oli ihan herttainen, toki aika huomaamaton ja hiljainen.
Eipä Erikakaan kovin nätisti Nadiasta puhunut viimeisessä jaksossaan, ihan samaa linjaa muiden kanssa "on täällä yksi örkki" -juttuineen.
Ihan eri näkönen ku hotellissa. O_o
Vierailija kirjoitti:
En tajunnut, miksei Erika olisi voinut mennä Patrikin luo? Jannen mukaan se olisi ollut raadollista. Mutta silloin Janely olisi vonut mennä himoitsemansa Jannen luo Siljan kanssa ja Janne olisi itse päässyt valitsemaan. Miksi Silja on niin korvaamaton, ettei tällaista edes harkittu?
Erika tiesi olevansa se ulkopuolinen Janelyn ja Siljan ja heidän "miestensä" porukassa. Jane ei olisi mennyt Jannen luokse missään tapauksessa, koska hän halusi Siljan pääsevän jatkoon, eikä Patrik olisi missään tapauksessa valinnut Erikaa jos Erika ja Janely olisivat tulleet hänen luokseen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan eri näkönen ku hotellissa. O_o
Siis tässä:
https://instagram.com/p/9WHRqgR2BF/
Tämä teinipissisjengi voisi kyllä opetella käytöstapoja. Kielenkäyttö on ala-arvoista. Nadian haukkuminen on aivan kamalaa. En ole havainnut Nadian haukkuvan ketään samalla mitalla (selän takana kirosanojen säestämänä). Nadian ulkonäkö on haukuttu jo monesti ja häneen kohdistetaan ikäviä haukkumasanoja. Eikö näille ihmisille tule itselleen paha mieli siitä, että kiusaavat toista. Ei ilmeisesti ole minkäänlaista empatiakykyä tai ei osata pyytää anteeksi. Kuvittelevat itse olevansa täydellisiä ja virheettömiä (kaukana siitä).
En ymmärrä miksi Nadiaa haukutaan rumaksi. Mielestäni paljon kauniimpi kuin esim janely. Ainoaa miinusta nadiassa on hiukset.
Onkohan Janne ni seksuaali. Mulla gaydar värähti heti ekassa jaksossa. Puhuu niin neitimäisesti ja maneerit myös naisellisia.
Miksei keskiviikon jaksossa näytetty niitä kohtia, mitä tiistain jaksossa luvattiin näkyvän ensi jaksossa? Kun Patrik (vai joku muu) pitelee Nadialle huutavaa Janelya ja Silja hyppii Nadian silmille?
En jaksanut katsoa kokonaan jaksoa 12, eikä kiinnosta seuraavaakaan katsoa. Aivan turhaa,lapsellista riitaa ja yhden ihmisen kimppuun käymistä. Mitä se Nadia on kieroillut? Kertoi totuuden Annan rumista kommenteista Janiin liittyen. En voi ymmärtää, miksi pissikset,
mies- ja naispuoliset, tuomitsevat Nadian sekä ihmisenä että ulkonäöllisesti. Eihän hän ole tehnyt mitään pahaa.
Erika ärsyttää tosi paljon. Pidin häntä fiksumpana, mutta onkin vain pissisten peesaaja ja puhuu srläntakana p.skaa Nadiasta, joka on ollut hänelle ystävällinen. Jos hän tippuu ja tilanne talossa hieman rauhoittuu, saatan taas katsoa ohjelmaa.
Ps. Oikeastiko joku pitää instagram-kuvia realistisena? Voi lapsiparat, missä tekotodellisuudessa elätte. Kyllä tv-kamerakin antaa realistisemman ja kokonaisemman kuvan ihmisestä kuin instagram-kuvat filttereineen, kuvakulmineen ja poseerauksineen.
Vierailija kirjoitti:
Miksei keskiviikon jaksossa näytetty niitä kohtia, mitä tiistain jaksossa luvattiin näkyvän ensi jaksossa? Kun Patrik (vai joku muu) pitelee Nadialle huutavaa Janelya ja Silja hyppii Nadian silmille?
Näytettiinpäs. Ihan het alussa.
Uusimman asukkaan nimi???