Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paratiisihotelli

Vierailija
29.09.2015 |

Muhahhahaa! Voiko olla totta toi ohjelma!

Kommentit (1782)

Vierailija
961/1782 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

janely on niin perus kermapersekiusaaja.

Vierailija
962/1782 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannekin jotain mussutti että yhteishengen kannalta pitäisi pudottaa Nadia. Nadiahan on tosi reipas ja koittaa olla kiltti kiusaajilleen, ja sitten kun kerrankin flippaa (EIKÄ MIKÄÄN IHME.) niin heti pidetään negailijana.
Janne vois painua helvettiin tuolta,koska sehän se Janelyn kanssa huonontaa ilmapiiriä.

Aika tyhmää muuten että noita treffejä on niin vähän. Sehän se vasta sekottaisi pakkaa vielä enemmän, jos niitä laitettas kaksistaan treffeille, saattaisi vähän silmät aueta monellakin.

Esim Silja ja Johnny, Nadia ja Patrik. Noia deittejä vois olla vaikka joka jaksossa. Hirveen hidastempoinen koko sarja.

Ja on todellakin kaukana kuumasta parisuhdepelistä. Hirveä kiusaamispeli. En ymmärrä miksi etenkin Jannen pitää koko ajan haukkua Nadian ulkonäköä.
Erikankin pisteet laski roimasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1782 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän epäilen, että se oli Nadia joka janelta sen kysymyksen kysy, koska sen reaktio asiaan oli vähän sen tapainen ja muutenkin, toinen vaihtoehto on christian jota en välttämättä niin paljoa usko koska niiden välit vaikutti tässä jaksossa olevan ihan ok. 

Vierailija
964/1782 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, miten paljon Silja käytti vessapaperia pissalla käydessään. Oikein rullasi kauhean kasan siihen käden ympärille. Ja vielä etukautta pyyhki. O_o

Vierailija
965/1782 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän se kysyjä ollut Christian. :D mä ainaki veikkaan. Ihan oikein janelle, saa maistaa vähän omaa lääkettään.

Vierailija
966/1782 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silja haukkuu Nadiaa kans ens jaksossa, joten enpä tiedä onko nyt oppinut mitään. Muutenki ihmetyttää toi Nadian kiusaaminen, ehkä aidoin ihminen koko talossa.

Vierailija
967/1782 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannel on ärsyttävä ääni ja puhetapa, samoin Erikalla ja Siljalla.

Vierailija
968/1782 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee kyl niin paljon toi "Naaaaaadia" - ääntäminen :D

Plus tutkani Jannen kohdalla näytti osuvan oikeaan..

Vierailija
969/1782 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kattokaa Erikan insta. Sehän onkin kuuma!! Ihan eri näkönen. 

Toiset näyttävät valokuvissa paremmalta, mitä luonnossa. Ainakin telkassa Erika on perustylsän tusinablondin näköinen.

Jännä juttu. Minusta taas Erika on ohjelmassa kaunis (näyttää ihmiseltä), mutta instakuvissa täysin tusinabimbo. Överihuulet, överiripset, överikulmat ja överikuvanmuokkaus. En vaan saa itseäni ymmärtämään tuollaista kauneusihannetta.

Vierailija
970/1782 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, miten paljon Silja käytti vessapaperia pissalla käydessään. Oikein rullasi kauhean kasan siihen käden ympärille. Ja vielä etukautta pyyhki. O_o

Onks etukautta pyyhkimisessä jotain epänormaalia? :D

Vierailija
971/1782 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö multa jotain ohi? Jane sai hirveät raivarit yhdestä kysymyksestä ja oletti, että kysyjä olisi ollut Nadia. Itse pidin päivänselvänä, että kysymyksen esittäjä oli Chirstian. Kysymys kuulosti ihan Chirstianin suusta tulleelta, ei Nadian. Jane itse haukkuu ihmisiä seläntakana ja päin naamaa, sitten kun hän saa epämieluisan kysymyksen, heittäytyy draamakuningattareksi. Huh, miten joku voi olla noin kamala ihminen!

Vierailija
972/1782 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee kyl niin paljon toi "Naaaaaadia" - ääntäminen :D

Plus tutkani Jannen kohdalla näytti osuvan oikeaan..

Mua taas huvittaa miten Nadia ääntää Kellyn nimen Kellinä :D 

Vierailija
973/1782 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin toivon, että Patric, Silja, Jane ja Janne lukis tätä palstaa ja vois nähdä ehkä myös omilla silmillään kuinka idioottimaisesti käyttäytyy ja kuinka lapsellisia ovat.

Vierailija
974/1782 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin toivon, että Patric, Silja, Jane ja Janne lukis tätä palstaa ja vois nähdä ehkä myös omilla silmillään kuinka idioottimaisesti käyttäytyy ja kuinka lapsellisia ovat.

Ei Patrik varmaan osaa lukea. Puhuminenkin hankalaa.

Vierailija
975/1782 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks etukautta pyyhkimisessä jotain epänormaalia? :D

Naisten suositellaan pyyhkivän 'pyllynsä' edestä taaksepäin virtsatieinfektioiden ehkäisemiseksi!

Vierailija
976/1782 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
977/1782 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo kommentoinut tänne aikaisemmin mitään, eikä mulla ole sinänsä noista ihmisistä mitään sanottavaa tai en ainakaan jaksa tuhlata aikaani heidän tekemisten analysoimiseen ja arvosteluun, kun ovat mitä ovat. Mutta sen tuun sanomaan, että on kyllä hyvä ja kiinnostava sarja kerrankin :---D Ei mitään esittämistä vaan idiootit on keskenään aidosti idiootteja! 

Vierailija
978/1782 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on siksikin jotenkin ankea muihin pohjoismaisiin verrattuna, että tässä ei ole muuta kuin tappelua. Muissa juonitellaan ja kilpailu on veristä, mutta välillä kaikki pitää hauskaa yhdessä ja pelleilee jne. Tässä nuo kaikki näyttäisi vihaavan toisiaan oikeasti. Tosi ahdistavaa, ei lainkaan huumoria tai keveyttä.

Vierailija
979/1782 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelly vähän känässä tän illan jaksossa :D

Vierailija
980/1782 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö tässä muuta kun kännätään ja riidellään..? Tää on tylsääää...

Ketju on lukittu.