Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos saisit tietää 50-vuotiaana odottavasi kaksosia?

Vierailija
07.02.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisin yhdessä mieheni kanssa, ja olisin saanut elää " lapsivapaata" elämään tarpeeksi, olisin varmaan onneni kukkuloilla!

Vierailija
2/8 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt tarkastellen niin ainakin vielä 45-vuotiaana olisin onneni kukkuloilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan tää syntyy niin pannaan piuhat poikki. onneks ei tarvii tuota miettiä ikinä. meidän lasten mummo 49v on ihmeissään 12v teinin kanssa, ja sanoo ettei jaksa..

Vierailija
4/8 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siitä helppoa tulisi. Kun kaksoset olisivat 15v, olisin jo 65/66 huh...

Vierailija
5/8 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kiehtoisi ajatus lasten saamisesta, kun olisi jo luullut sen olleen taaksejäänyttä elämää. Mutta ihan varmasti myös pelottaisi mahdolliset komplikaatiot ja se, pystyisikö lapsista huolehtimaan iäkkäänä vanhempana. Jos vertaan omaan viisikymppiseen äitiini, joka on maailman paras mummo, niin vauvan äidiksi hänestä tuskin enää olisi. Kaikenlaista kremppaa ollut terveyden kanssa jo kauan. Ja luultavasti tuolloin haluaisi nauttia siitä omasta elämästä ilman lapsia.

Vierailija
6/8 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin eläkepäiviä viettämään. Ajattelin mummoutua vasta 80v iässä oli sitten lapsenlapsia tai ei. Siihen mulla onkin melkein 40 vuotta vielä aikaa.

Vierailija
7/8 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt poika on suureksi avuksi vanhemmilleen kun ovat jo 70 v.

Vierailija
8/8 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, mitä itse tekisin, mutta periaatteessa olen sitä mieltä, että lapset itää saada alle 40 vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi