Ma ihan oikeasti vihaan meidan naapurin lasta. Se on niin ilkea, inhottava, itsekas pikku riivio, etta en sieda sita enaa yhtaan!!
En ole ikinä tavannut niin inhottavaa, ilkeää ihmistä! Ei välitä tippaakaan muista ihmisistä, ei kenestäkään. Tarkoituksella yrittää loukata kaikkia koko ajan, siis muita lapsia ja kaikkia aikuisiakin. Jos ei muuten pysty loukkaamaan, niin uhkailee tulevansa tappamaan kaikki yöllä.
En IKINÄ ole törmännyt tollaseen riiviöön, vaikka olen ollut vuosikausia lasten kanssa töissä. Mikä siinä onkin, että tää yksi lapsi käy mun hermoon niin perkeleesti?
Kommentit (27)
kärjistin " hieman" tuota adhd-kommenttia, mutta tajuathan että sillä lapsella voi olla joku " vika" mikä saa sen käyttäytymään niin. ota ihan iisisti.. sä olet aikuinen puhu vanhempien kanssa tai muuta.
muualta, lähinnä siis vanhemmista (koska kukaan lapsi ei ole syntyjään riiviö). Ja vanhempien kanssa on tästä puhuttu, mutta ei auta! Kun vastaus on, että " no kun ei sille oikeen mee perille mikään ja se niin suuttuu meille, kun sitä komennetaan" .
Ja sinä et kärjistänyt " hieman" .
minunkin viestiin vastas samaan sävyyn ja masennuin kahdeksi päiväksi..
Vierailija:
Jos aikuinen ihminen puhuu tuohon sävyyn jonkun toisen lapsesta, ei ole kaikki kotona sinullakaan.
Tiedätkö että omat kullannuppusi voivat olla ihan samanlaisia kun et ole näköpiirissä.kasva aikuiseksi jo.
Kivitti mm. meidän koiraa aidan yli, repi yleisiä istutuksiä, töni ja hakkasi muita lapsia ym. ym...
Vaan enpä yhtään ihmettele kun tietää sen äidin... yhtään ei välitetä mitä lapsi tekee/ missä menee. Kerrankin jättivät sen yksin ulos 4 vuotiaana leikkimään kun olivat yli 2 tuntia jossain. Ikinä en nähnyt sen eukon tekevät sen pojan kanssa yhtään mitään...
Nyt se muija uuden miehensä kanssa asuu työkaverini seinänaapurina ja sama meno kuulemma jatkuu... =(
Eli ei siis mitään pienemmän lapsen uhmaakaan enää.
ap
jos tuo onkin ainoa keino millä lapsi saa itselleen huomiota?? " jos ei hyvällä, niin pahalla" .
Normaalisti siihen lapseen menee hermot, ja ottaa päähän kun ei hänen äitinsä ei tee mitään puuttuakseen asioihin, vaikka näkee mitä tapahtuu.
Meni vaan itsellä ihan överiksi suuttuminen, kun olen viikon YRITTÄNYT hoitaa tuota lasta iltapäivisin...
ap