Ärsyttävin fiktiivinen hahmo ikinä?
Minulla Carrie Bradshaw Sinkkuelämistä. Kamala naukuja ja minäminä-ihminen..
En ikikuunapäivänä tulisi toimeen tuonlaisten ihmisten kanssa.
Kommentit (1029)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Duudsonit! Miten aikuiset viittiikin, ja eikä riitä oma sarjansa, vaan pitää lärvit saada näkyviin tai erikseen ohjelmia pilaten!! Niin nähty, voi rähmä...
Miten aikuinen voi kuulla noita fiktiivisiksi hahmoiksi?
siis eikö muka ole? ei kukaan ole normaalisti noin idiootti pelle
Snapper Carr oli aika ärsyttävä DC:n sarjakuvissa, erityisesti Oikeuden Puolustajissa. C-luokan kopio Marvelin Rick Jonesista. Snap! Snap!
Avaruuteen olisin Snapperin teleportannut "vahingossa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko Luihuisen tupa Harry Pottereissa. Tuntuvat kaikki olevan enemmän tai vähemmän, jos eivät nyt pahoja, niin ainakin töykeitä ja omahyväisiä. Ajattelevat aina ensisijaisesti itseään ja omaa etuaan, eivät yhteistä hyvää, esimerkiksi Albuksen kaartissa ei ollut yhtään luihuista.
Olihan luihuisissa muutama hyväkin, kuten opettaja Kuhnusarvio ja Tonksin äiti. Toki Kuhnusarviollakin oli oman edun ajattelun piirteitä mutta oli kuitenkin hyvis.
Ymmärrän jos inhoaa niitä luihuisia, jotka kirjoissa esitellään, mutta koko tupa?
Lisäksi täytyy muistaa, että kirjat on kirjoitettu Harryn melko naiivista, mustavalkoisesta näkökulmasta. Minun mielestäni rohkelikossa on muutama superärsyttävä tyyppi, mutta en inhoa koko tupaa. Mielestäni se pahin syyllinen on tupalajittelusysteemi itsessään. Jos Potterit olisivat parempia ja syvällisempiä kirjoja, tuvat olisivat pikkuhiljaa voineet oppia yhdistämään voimansa sitä yhteistä, isointa vihollista vastaan. Kaikissa tuvissa on jotain hyvää, ja jotain huonoa niin kuin ihmisissä yleensä.
Jos itse olisin kirjoittanut kirjat, sarjan lopussa tupajärjestelmä olisi lopetettu ja keksitty joku järkevämpi tapa lajitella oppilaat (niin kuin vaikka sukunimen perusteella aakkosjärjestyksessä!)
Mutta ei, vielä parikymmentä vuotta myöhemmin luihuisen tupa on se tupa, joka pelottaa Harryn lapsia ja varmaan koko sukupolvea.
Veikkaan että seuraava velhosota ei ole kovin kaukana.
Voldemorthan sanoi Harryn "tappamisen" jälkeen että tupajärjestelmä lopetetaan ja Luihuisen tuvan arvot saavat kelvata kaikille.
Rillit huurussa-Bernadette, aivan hirveä ääni.
Daenerys, GOT.
Daenerys "minä ja minun syntymäoikeuteni" Targaryen
Daenerys "ehkä kukaan teistä ei ole syyllinen. Ehkä annan silti lohikäärmeitteni syödä teidät" Targaryen
Daenerys "lohikäärmeeni syövät mitä haluavat" Targaryen
Daenerys "en halua tappaa ketään, mutta polvistukaa tai kuolette" Targaryen.
Tätä väitetään vahvaksi naiseksi, mutta eikö kuka tahansa olisi vahvoilla, jos olisi kaksi valtavaa armeijaa ja kolme lohikäärmettä aka joukkotuhoasetta.
Jos tämä olisi lihava, pottunenäinen, keski-ikäinen kalju mies, kukaan fani ei pitäisi siitä. Ei kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Daenerys, GOT.
Daenerys "ehkä kukaan teistä ei ole syyllinen. Ehkä annan silti lohikäärmeitteni syödä teidät" Targaryen
Tätä väitetään vahvaksi naiseksi, mutta eikö kuka tahansa olisi vahvoilla, jos olisi kaksi valtavaa armeijaa ja kolme lohikäärmettä aka joukkotuhoasetta.
Jos tämä olisi lihava, pottunenäinen, keski-ikäinen kalju mies, kukaan fani ei pitäisi siitä. Ei kukaan.
Enpä tiedä. Tuntuu että katsojat fanittaa välillä ihan karsealla luonteella varustettuja hahmoja.
Daenarys oli kuitenkin loppujenlopuksi hullu.
Volodomir Zelenskyi. Ei ole yhtään uskottava hahmo.
Katsoin just Areenasta bollywood-leffan Devdas, joka on filmatisointi vähän Roomeo ja Juulia -tyyppisestä, ja Intiassa yhtä tunnetusta, kirjasta.
Nimihenkilö ihan sairaan ärsyttävä ja typerä ukko. Naiset yrittävät pelastaa minkä ehtivät, ja tietysti ukko itsekeskeisyydellään pilaa heidänkin elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Simpsonien Crusty-klovni. Niin ärsyttävä ääni/hahmo, että ei pysty yhtään kattoon.
Simpsoneiden sivuhahmoilla on paljonkin ärsyttäviä ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Daenerys, GOT.
Daenarys oli loppujenlopuksi hullu joten ilmeisesti hyvää käsikirjoitusta.
Peppi Pitkätossu. Häntä kuvataan virheellisesti vahvan ja itsenäisen naisen esikuvaksi.
Todellisuudessa hän on heitteille jäänyt pikkutyttö, joka on sairastunut vahvuuteen eli yrittää esittää kaikessa pärjääjää, koska on sisimmässään turvaton.
Vierailija kirjoitti:
Peppi Pitkätossu. Häntä kuvataan virheellisesti vahvan ja itsenäisen naisen esikuvaksi.
Todellisuudessa hän on heitteille jäänyt pikkutyttö, joka on sairastunut vahvuuteen eli yrittää esittää kaikessa pärjääjää, koska on sisimmässään turvaton.
Peppi Pitkätossu oli oikeasti vahva. Jaksoi nostaa kirahvinkin. Ihana satuhahmo.
Pikku Myyn kiljumista en jaksaisi kuunnella
Captain Sobel, Band of Brothers
sosiopaattihan se on, jännä että ihmiset ihannoi, karvee olis olla uhri/vaimo