Ärsyttävin fiktiivinen hahmo ikinä?
Minulla Carrie Bradshaw Sinkkuelämistä. Kamala naukuja ja minäminä-ihminen..
En ikikuunapäivänä tulisi toimeen tuonlaisten ihmisten kanssa.
Kommentit (1029)
Välkkysmurffi, smurffimaailman mikkihiiri. Vit tumainen besserwisser.
Vierailija kirjoitti:
Välkkysmurffi, smurffimaailman mikkihiiri. Vit tumainen besserwisser.
Muut smurffit antavatkin sille koko ajan köniin kun väsyvät viisasteluun.
Gubbe kirjoitti:
James Potkukelkka, aina ihmettelen mitä hauskaa ihmiset tuossa ovat nähneet . Ei kyllä pysty katsomaan.
Olin tämän aikeissa sanoa myös, nykyään omaan viha-rakkaussuhdetta. Lapsuudessa vielä toimi tämä hahmo, mutta Pulttibois aika vahvasti ajan hampaan syömä sarja ja vanhempana kun katsonut sarjaa niin enemmän hahmot ärsyttää kuin naurattaa.
James naurattaa edelleen, mutta ne sarjan alkupään sketsit lähinnä. Myöhemmin kun alkoi vääntämään sanoja ja päälle ehhehe-naurahdus niin nämä oli jo vanhemmiten rasittavaa katsottavaa. Jos Potkukelkka olisikin oikea ihminen ja vaikka kämppikseni niin joutuisi kyllä oma mielenterveys koetukselle.
Karinin hahmo Kotikadun ekoilla kausilla. Loppua kohti muuttui mukavammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä ketjussa niin monelle on vaikea ymmärtää, mitä fiktiivinen tarkoittaa?
No jaa, mun mielestä Solas (Dragon Age) on ärsyttävä ja tylsä. Samoin Nipsu Muumeissa.
Osa on varmasti trolleja ja jotkut luulevat katsomaansa todeksi. Ainaskin tiedän joidenkin ikäihmisten huokailleen salkkarit hahmojen ongelmille.
Simpsonien Crusty-klovni. Niin ärsyttävä ääni/hahmo, että ei pysty yhtään kattoon.
Vanhusten hoitaja joka ei varasta kipulääkkeitä...
Kiroileva siili, kaikki Fingerporin ja Pasilan hahmot,
Sanna Marin pääministerimme - täysin Hubba Bubbaa 🥳
Sansa Stark Game of Thronesista.
Ja tarkoitan tällä sitä millaiseksi hahmo kehittyi. Toisin sanoen on olevinaan niin kovin älykäs vaikkei koskaan tee mitään älykästä. Toiset hahmot vain sanovat häntä älykkääksi. Tai sitten aiemmin fiksut hahmot tehdään yhtäkkiä idiooteiksi, jotta Sansa näyttäisi näiden rinnalla älykkäältä. Tai sitten hänet saadaan tekemään jotain "älykästä" siksi, koska kirjoittajat kirjoittivat takaperin. Toisin sanoen Sansa tekee jotakin mikä ei itse tilanteessa käy järkeen millään tavalla, mutta koska lopussa tämä osoittautuu oikeaksi niin "oi kuinka fiksu!"
Ei ja ei. Tosiaan, tässä vaiheessahan ei enää ollut käsikirjoittajilla George R. R. Martinin (kirjojen kirjoittajan) matskua käytössä ja SE KYLLÄ NÄKYY. Sansa on oiva esimerkkki siitä, miten typerys kirjoittaa "älykkään" hahmon.
Vierailija kirjoitti:
Sansa Stark Game of Thronesista.
Ja tarkoitan tällä sitä millaiseksi hahmo kehittyi. Toisin sanoen on olevinaan niin kovin älykäs vaikkei koskaan tee mitään älykästä. Toiset hahmot vain sanovat häntä älykkääksi. Tai sitten aiemmin fiksut hahmot tehdään yhtäkkiä idiooteiksi, jotta Sansa näyttäisi näiden rinnalla älykkäältä. Tai sitten hänet saadaan tekemään jotain "älykästä" siksi, koska kirjoittajat kirjoittivat takaperin. Toisin sanoen Sansa tekee jotakin mikä ei itse tilanteessa käy järkeen millään tavalla, mutta koska lopussa tämä osoittautuu oikeaksi niin "oi kuinka fiksu!"
Ei ja ei. Tosiaan, tässä vaiheessahan ei enää ollut käsikirjoittajilla George R. R. Martinin (kirjojen kirjoittajan) matskua käytössä ja SE KYLLÄ NÄKYY. Sansa on oiva esimerkkki siitä, miten typerys kirjoittaa "älykkään" hahmon.
Game of Thronesin viimeiset kaudet on aikalailla jo hakattu maanrakoon mitä tulee analysointiin huonosta käsikirjoittamisesta. Itse en viimeistä kautta edes katsonut koska sarja oli sitä ennen jo mennyt niin surkeaksi. Itselle tuo sarja loppuu viimeistään neloskauteen, ekat 3 kautta olivat parhaat ja ne jaksaa vielä katsoa uudestaan.
Ilmiantakaa lankaan kuulumaton sisältö.
A.I - elokuvan pikkupoika. Ärsyttävä otus pahvilaatikon persoonalla.
Se valittava robotti Linnunradan käsikirja-sarjassa, olisiko nimi ollut Marvin.
Maailman ympäri 80 päivässä-animaation Fix
J. R. Ewing