Ärsyttävin fiktiivinen hahmo ikinä?
Minulla Carrie Bradshaw Sinkkuelämistä. Kamala naukuja ja minäminä-ihminen..
En ikikuunapäivänä tulisi toimeen tuonlaisten ihmisten kanssa.
Kommentit (1029)
Miten tässä ketjussa niin monelle on vaikea ymmärtää, mitä fiktiivinen tarkoittaa?
No jaa, mun mielestä Solas (Dragon Age) on ärsyttävä ja tylsä. Samoin Nipsu Muumeissa.
kaikki frendien ja seinfeldin hahmot. Ysärillä "huumori" oli jatkuvaa muiden pilkkaamista ja ilkeilyä.
ja Dawsons creekin Dawson. Vainoajapsyko joka kuvitteli omistavansa Joeyn
Marge Simpson on liian hyveellinen ja rehellinen.
Sinuhe Egyptiläinen.
Paljon potentiaalia, älykäs ja kykenevä, mutta avuton nuhjake joka ei osaa tehdä mitään päätöksiä. Jää ilman naista ja rakkauttakin sen takia.
Pikku Myy. Hiton ärsyttävä kiusaava erikoiskohtelua vaativa häijy tyyppi.
Uuno Turhapuro. Laiska pa...ahousu, hirveä manipuloija, vaatija ja selittäjä. Myös se ontuva maskeeraus ärsytti aina.
Palomies Samista, Norman Hintsa
Bamse(maailman vahvin nalle) uhkailee väkivalla ja korkealta tiputtamisella mutta on silti "niin kiltti"
Nuuskamuikkunen, rasittava besserwisser, joka lähtee aina talveksi menemään
Vierailija kirjoitti:
Palomies Samista, Norman Hintsa
Ja koistinen
( poika tykkää, minä en).
Jeesus. Nimensä veroinen jeesustelia.
James Potkukelkka, aina ihmettelen mitä hauskaa ihmiset tuossa ovat nähneet . Ei kyllä pysty katsomaan.
Omituinen höpöttäjä.
Selkee avohoitotapaus, jolta on jäänyt lääkkeet ottamatta tai sitten on lääkitys pahasti pielessä. Siksi se aina pyörii ympäriinsä ja höpisee itsekseen pitkät tarinat. "Ovatkohan nuo oikeita kukkia vai muovikukkia? Nehän saattaisivat olla muovikukkia, mutta toiiiiiiisaalta ne voisivat olla oikeitakin. No." Sitten kun paikalle tulee joku ja kysyy siltä jotain, niin tää jäätyy paikalleen, eikä saa sanotuksi sanaakaan. Kun henkilö poistuu, niin tämä palautuu "normaaliksi" ja sanoo itsekseen: Omiiiiituinen höpöttäjä. Naamalla semmoinen hullunvirne.
Tyypillä myös karsea vaatetus.
Pekko aikamiespoika, hyi hitto mikä ällötys