Ärsyttävin fiktiivinen hahmo ikinä?
Minulla Carrie Bradshaw Sinkkuelämistä. Kamala naukuja ja minäminä-ihminen..
En ikikuunapäivänä tulisi toimeen tuonlaisten ihmisten kanssa.
Kommentit (1029)
SuomelanIiris kirjoitti:
Sanna Marin.
Hitto kun olisikin fiktiivinen hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Martina Aitolehti, ärsyttävä muka tietävä...kun ei vaan tiedä
Täällä kysyttiin ärsyttävistä FIKTIIVISISTÄ hahmoista, eikä todellisista henkilöistä. Mutta et ole valitettavasti ainoa, joka ei erota todellisuutta fiktiosta. Täällä on muitakin kaltaisiasi.
Maggie Pierce Greyn Anatomia. Sitä valitusta ja uhriutumista. Meni kirkkaasti uudeksi inhokiksi Teddy Altmanin ohitse.
Kävin katsomassa Bullet train elokuvaa ja siinä mua otti hermoon Tuomas veturista puhuva tyyppi ja narsisti typykkä myös oli tosi ärsyttävä.
Olihan se koko elokuvakin aika rasittava.
Oli kyllä elokuva, josta voi saada painajaisia.
Olen äikänmaikka ja olen lapsesta asti rakastanut kirjoja. Mutta, MUTTA, yhteiskoulun äikän tunneilla luettiin Muumipeikko-sarjan kirjoja, ja - herrajumala - että ne turvonneet lällyt lapsellisine ja "turvallisine" seikkailuineen olivat ärsyttäviä.
Oi sitä v-tuksen määrää, kun joutui pakosta lukemaan näitä suomenruotsalaisen eetoksen imeliä, särmättömiä tuotteita!
Mikki Hiiri
Modern Familyn Claire (Muut hahmot loistavia ironisia tulkintoja stereotypioista)
Täydellisten naisten Susan
Ally McBeal
Vierailija kirjoitti:
Pikku Myy, Lisa Simpson, Niisku-Neiti, Puuha-Pete, Paavo Pesusieni, Jar Jar Binks, Katto Kassinen, Pekko Aikamiespoika, Tutti-Ritari, Pelle Hermannin Kepakko, vatsastapuhuja Ari ja nukkensa Jaska (argh mikä kaksikko)
Plus sitten ne vammasella äänellä puhuvat Pyjamabanaanit. 🙈🙉
Nyt bongailemaan kaikki ärsyttävät hahmot tästä introsta:
Uppo-Nalle ja Nasu - kummatkin hitaita ja nössöjä (Uppo-Nallesta aika ajanut pahasti ohi, ne laulut 🤯). En myöskään voinut sietää lapsena herra Paddingtonia. Jotenkin kaikki nallehahmot on usein samalla lailla typeriä ja ärsyttäviä.
Sorjonen - mies jonka puheesta ei selvää saa lipittämässä viiniä salkkarikulisseissa 🙄 😣 😩
Breaking bad -sarja on hyvä, mutta päähenkilö, se kemian opettaja ja metamfetamiinin valmistaja, on todella vastenmielisen ärsyttävä. Harvemmin ärsyynnyn kenestäkään fiktiivisestä tai oikeastakaan henkilöstä. Rooliin on valittu mahdollisimman vastenmielisen näköinen rooliaan paljon vanhempi ukko, joka on vielä luonteeltaankin ärsyttävä, naama aina norsun v*lla, pimittää salaisuuksia perheeltään eikä vastaa, kun kysytään, sulkeutunut, passiivisaggressiivinen ja jopa väkivaltainen. On muka ok tappaa nuoriakin ihmisiä, kunhan vaimolle ja lapsille jää paljon cashiä, kun hän on kuolemassa syöpään.
Ehkä Sauli Niinistö. Ei tosin ole fiktiivinen.
Itseäni hän ei kylläkään ärsytä.
Emily Gilmore : Narsistinen ja manipuloiva äiti, joka kohtelee kaikkia itseään alempana olevia kuin roskaa.
Lenny Busker Legion -sarjassa.
Oli se joissakin kohdin ihan siedettäväkin, mutta suuremmaksi osaksi se hahmo otti itseäni kaaliin.
Norman Hintsa.