Ärsyttävin fiktiivinen hahmo ikinä?
Minulla Carrie Bradshaw Sinkkuelämistä. Kamala naukuja ja minäminä-ihminen..
En ikikuunapäivänä tulisi toimeen tuonlaisten ihmisten kanssa.
Kommentit (1029)
Melanie (The Host) (2013)
En tykännyt yhtään koko elokuvasta, kun tuo hahmo oli niin ärsyttävä.
Tom Valedro/lordi Voldemort. Miten joku voikin olla läpeensä noin paha ja empatiakyvytön? Ja osaa vielä täydellisesti näytellä hyvistä. Ja vaatii muilta puhdasverisyyttä, vaikkei ole itsekään sellainen.
Minni hiiri ja iines ankka. Luonnehäiriöisten koko kirjo.
Frodo sun muut kamut.
Ja todellakin se Katto-Kassinen. Siis se alkuperäinen elokuva tai sarja, en muista enää kumpi se oli. Jätkä änkee sisään ja paskoo kaiken ja syyt menee sille snadille pojalle. Ja selittää täysillä jotain ihan soopaa. Sosiopaatin kirjaesimerkki.
Lucius Malfoy. Lipevä ja limainen mielistelijä, joka kohtelee köyhiä, vähäosaisia ja ei-puhdasverisiä (Voldemortia ja Kalkarosta lukuunottamatta) kuin roskaa. En nyt menisi häntä täydellisen pahaksi väittämään, mutta jonkinlainen empatiakyvyn puute häntä selvästi vaivaa.
Jurassic Park 3 elokuvassa se kadonneen lapsen äiti. Mä niin toivoin, että jokin dino olisi syönyt sen, kun en jaksanut sen huutoja ja rasittavuutta
Se karvalöllykkä lotus embo mainoksesta
Encanton isoäiti Alma. Ei nyt varsinaisesti narsisti, mutta narsistisia piirteitä.
Wesley Crusher Star Trek The Nex Generationista.
Vierailija kirjoitti:
Katti Matikainen.
Pikkurouvat ei tykkää kun miehet tykkäs. Mjaur!
Vierailija6666 kirjoitti:
Jumala. Sen fanclub ottaa jutun liian vakavasti.
Jumala on OK ja tavoittaa käsitteenä jotain siitä korkeammasta mihin minäkin uskon. Mutta se fan club on paha., todella. Ikävä kyllä ei fiktiivinen.
Pakko sanoa, että Pelle Hermanni
Jorma ja Titta Kemppainen! Jos olisivat mun naapureita, muuttaisin välittömästi .
Tasapuolinen moderaattori on tällä palstalla fiktiivinen hahmo mutta ei se ärsytä koska sitä ei ole olemassa edes mielikuvituksessa.
Vesa Matti Loirin esittämät hahmot. Niskakarvat nousee pystyyn kun turpauuno ja se outo naishahmo pälmähtävät kuvaruutuun.
Vierailija kirjoitti:
Rayek. Peukuta, jos tiedät kenestä on kyse :)
Rayek oli mun lemppari.
En tykännyt yhtään Jurassic Worldissa Claire Dearingista. Se jos mikä hahmo mua ärsyttää.