Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävin fiktiivinen hahmo ikinä?

26.09.2015 |

Minulla Carrie Bradshaw Sinkkuelämistä. Kamala naukuja ja minäminä-ihminen..

En ikikuunapäivänä tulisi toimeen tuonlaisten ihmisten kanssa.

Kommentit (1029)

Vierailija
261/1029 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jack bauer. Ei saatana se kähinä-ääni.

Vierailija
262/1029 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti Etsivä. Ärsyttävän mukatäydellinen nuuskija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1029 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jar Jar Binks (Star wars episodi 1: Pimeä uhka)

Vierailija
264/1029 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hahmot Muodon vuoksi sarjassa(nip/tuck).

Vierailija
265/1029 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin joskus Brokedown Palace -nimisen leffan, jossa kaksi amerikkalaista teinityttöä joutui tietämättään huumekuriireiksi Thaimaan lomallaan ja päätyivät yllätys yllätys thaimaalaiseen vankilaan. Siinä oli molemmat päähenkilöt harvinaisen rassaavia ja ns. "ohuita", varsinkin Claire Danesin riekkuva pahistyttö. Kate Beckinsalen hillitympi hahmo oli edes vähän siedettävämpi. Ärsyttävintä molemmissa hahmoissa oli kuitenkin se, että ikinä en saanut oikein käsitystä siitä, miksi kaksi keskenään niin erilaista tyttöä olivat päätyneet maailman parhaiksi kavereiksi. Mitään bestiskemiaa ei heidän välillään ollut.

Vierailija
266/1029 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Girlsistä Leena Dunhahim hahmo. Tai oikeestaan siinä kaikki ärsyttää.

Vierailija
267/1029 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niisku-Neiti ja Nipsu.

Vierailija
268/1029 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kirjoittamat ihannehahmot tuppaavat olemaan tuollaisia "minä olen tällainen ja tällaisena täydellinen ja aina oikeassa" -tyyppejä. 

Vierailija
269/1029 |
15.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinfeldin kolmikko. Kramerin en koe olevan samalla viivalla, joten jätän hänet rauhaan.

Vierailija
270/1029 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsoloissa se vanhempien kaveri, AIV - tai jotain. Mikähän senkin tarkoitus oli? Luulin että huijaisi niiltä jotain, vaan eipä mennyt niin...

Vierailija
271/1029 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="27.09.2015 klo 16:27"]breaking badin Skyler. >.

Eiku Jesse!!

Häh, siis Jessehän on sarjan suola :D

Enkä pidä Skyleriäkään ärsyttävänä, sitä voi miettiä että miten itse hänen asemassaan toimisi. 

Pidän Skyleria ärsyttävänä, mutta lähinnä siksi, että hän on kuin tosielämän vaimo: utelias, kyselevä, epäilevä, kyseenalaistava jne. Yleensä sarjoissa kun joku kysyy, mitä teet/ minne menet, toinen vastaa jotain epämääräistä ja kysyjä tyytyy vastaukseen, mutta ei Skyler. Skyler tenttaa ja tenttaa, nuuskii ja selvittää, kunnes totuus paljastuu. Hänen roolihahmonsa on todella uskottava.

Vierailija
272/1029 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aki nikkinen

Vierailija
273/1029 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsoloissa se vanhempien kaveri, AIV - tai jotain. Mikähän senkin tarkoitus oli? Luulin että huijaisi niiltä jotain, vaan eipä mennyt niin...

Varmaankin tuoda lisämahdollisuuksia tarinankerrontaan vanhan parin osalta, sekä Antin kaverina että Annikin sodassa kadonneen Risto-Matti -veljen (jonka hautajaisia sarjan lopussa vietettiinkin) muistavana henkilönä.

(Aioin kirjoittaa ensin "lisämahdollisuuksia  juoneen" mutta sitten totesin että näyttää vähän huonolta :D )

Vierailija
274/1029 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tertertwert kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten kirjoittamat ihannehahmot tuppaavat olemaan tuollaisia "minä olen tällainen ja tällaisena täydellinen ja aina oikeassa" -tyyppejä. 

Siis hetkinen... ihannehahmo? "Minä olen tällainen ja tällaisena täydellinen ja aina oikessa" -tyyppi? Ollaankohan me katsottu samaa sarjaa? Eikö Hannah'n tarkoituksena ole ennemmin olla aika rasittavakin?

Vierailija
275/1029 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touko aalto

Vierailija
276/1029 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti Harry Potterista se vaaleanpunaisiin pukeutuva opettaja, Dolores Umbridge. Oikea ämmä! :D

Rita Skeeter/Luodiko on myös kamala. Muttei kuitenkaan ihan vedä Dolorekselle vertoja.

Vierailija
277/1029 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voldemort, pyhittänyt elämänsä yhen kakaran jahtaamiseen

Voldy on pikemminkin pyhittänyt elämänsä kuolemattomuuden tavoitteluun. Mielestäni hän on aika tyypillinen pahis, jolla ei kuitenkaan ole mitään ärsyttäviä maneereja.

Vierailija
278/1029 |
01.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PM, Sanna Marin.

Vierailija
279/1029 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vampyyripäiväkirjojen Elena. Koko ajan odottamassa että jompikumpi Salvatoren veljeksistä (tai joku muu) pelastaa hänet. Hänen mottonsa olikin "Damon ja Stefan tulevat kyllä pelastamaan minut" ja kohteli parasta kaveriaan Bonnieta niin huonosti ja inhosin sitä kun Elena väitti ettei ikinä olisi kuin Katherine ja pelleilisi molempien veljesten tunteella, vaikka teki niin jo oikeastaan tokalla kaudella.

Vierailija
280/1029 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chicago Fire sarjan Sylvie Brett oli ennen ihan ok kunnes sit päätti että vonkaanpa parhaan kaverini (joka rakasti exäänsä edelleen ja mies rakasti häntä myös) exän ja kun tää paras kaveri tuli takaisin vierailulle, tuo Sylvie oli niin mustasukkainen exänsä ja tuon miehen lämmenneistä väleistä ja oli vähän tyly. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi