Ärsyttävin fiktiivinen hahmo ikinä?
Minulla Carrie Bradshaw Sinkkuelämistä. Kamala naukuja ja minäminä-ihminen..
En ikikuunapäivänä tulisi toimeen tuonlaisten ihmisten kanssa.
Kommentit (1029)
Se animaatio, vähän Simpsonien kaltainen, jossa on sellainen ärsyttävä miehen äänellä puhuva isopäinen "vauva". Puoliso lähtisi vaihtoon ja nopeasti, jos sitä katsoisi. :D
Vierailija kirjoitti:
Jumala. Pääsyynä moniin uskontoihin ja niiden kautta riitoihin ja sotiin maailmalla.
(Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi *)
Katsotaanpa, oletko viimeisenä päivänä yhtä pilkkaavalla tuulella.
LOTR:ssa ne Frodon hobittikaverit oli mun mielestä jostain syystä pikemminkin ärsyttäviä kuin sympaattisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
There Will Be Blood -elokuvassa se nuori pastori / saarnamies
Ja kuinka hyvin nuori Paul Dano roolin vetäisee! Juuri niin ärsyttävä, tekopyhä, että katsoja hetken aikaa samaistuu elokuvan todelliseen pahikseen, kun tämä uittaa pikkupastoria paskaojassa. Rohkea roolisuoritus, onhan Danolla vastassa the best eli Daniel Day Lewis. Vaatii näyttelijältä kanttia olla uskottavasti riepoteltavana ja nöyryytettävänä. (Danohan sai roolin puolivahingossa, kun rooliin ensin valitulta näyttelijältä meni pupu pöksyyn jo kuvausten alkumetreillä - se rooli ei todellakaan ole helppo, se vaatii hyvää itseluottamusta ja jo pelkästään rooliinsa täysin uppoutuva Day Lewis voi olla pelottava kokemus nuorelle näyttelijälle).
Hyvin sanottu, olen tismalleen samaa mieltä.
Suomisen Olli kestohymyineen, nokkeline sutkautuksineen ja ylioppilaslakkeineen :D
My So-called Lifessa päähahmo Angelan (Claire Danes) pikkusisko Danielle ja naapuri Brian
Ihan ensin tulee mieleen Katto-Kassinen.
Orange Is The New Blackin Madison ”Badison”. Ihan v#tun itserakas ja ylimielinen.
Grimmin Adalind. Tehnyt niin ärsyttäviä juttuja, että kyseisen henkilön näkeminen saa vihaiseksi :D
Vierailija kirjoitti:
Katti Matikainen ja muut lapsille tehdyt hahmot, joiden puvustuksen suhteen ollaan laiskoteltu. Lopputuloksena enemmän pelottava kuin kiva hahmo. Pikku Kakkosessa nähty myös jokin villasukasta "taiteiltu" käsinukke... Katsojien aliarvioimista! XD
Katti Matikaista olen vihannut ja laulavaa Satu Sopasta.
The 100 (suomeksi hienosti Eloonjääneet) sarjassa tuntuu teemana olevan, että jonkun hahmon on ihan pakko olla vuorollaan ihan hemmetin rasittava. Vähän teinisarja tosin muutenkin.
Piirretyn lastensarjan Kaapo - Jeesus mikä vinkuja.
Aikoinaan Teho-osastossa se yksinhuoltaja-sh, jonka lapsen isä oli linnakundi. Sekä se lapsi, joka jumaloi isäänsä.
Wilfred. Lopetin muutaman kauden jälkeen katsomisen. Ärsytti se jatkuva narsistinen manipulointi ja huomionhakuisuus. Koiralta. Ei helvetti!
Cosby Shown Heathcliff-isä. Niin karmea besserwisseri että jatkuvasti odotin lasten tekevän isänmurhan...
Vierailija kirjoitti:
LOTR:ssa ne Frodon hobittikaverit oli mun mielestä jostain syystä pikemminkin ärsyttäviä kuin sympaattisia.
Musta taas Frodo oli niin ärsyttävä että teki tiukkaa katsoa :D
Vierailija kirjoitti:
Daenerys Targaryen.
Mua ärsyttää ihan suunnattomasti tuo nimi. Kuulostaa tosi väkisin väännetyltä.
Ja kuinka hyvin nuori Paul Dano roolin vetäisee! Juuri niin ärsyttävä, tekopyhä, että katsoja hetken aikaa samaistuu elokuvan todelliseen pahikseen, kun tämä uittaa pikkupastoria paskaojassa. Rohkea roolisuoritus, onhan Danolla vastassa the best eli Daniel Day Lewis. Vaatii näyttelijältä kanttia olla uskottavasti riepoteltavana ja nöyryytettävänä. (Danohan sai roolin puolivahingossa, kun rooliin ensin valitulta näyttelijältä meni pupu pöksyyn jo kuvausten alkumetreillä - se rooli ei todellakaan ole helppo, se vaatii hyvää itseluottamusta ja jo pelkästään rooliinsa täysin uppoutuva Day Lewis voi olla pelottava kokemus nuorelle näyttelijälle).