Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita graduntekijöitä?

Vierailija
07.02.2006 |

Tuossa alareunassa on koko ajan auki gradutiedosto, ja pari lähdekirjaa nenän alla. Mutta täällä vain roikun...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuusi vuotta...sain töitä omalta alalta ja hommat lopahtivat yllättäen silloin totaalisesti, mutta nyt, kun olen ollut kotona lasten kanssa olen yrittänyt edes jotain tehdä asian eteen. Mutta kyllä tästä on jo niin iso peikko tullut, että ihmeitä saa tapahtua, että joskus valmista tulisi.

Niin joo ja tiedekunta on humanistinen ja alana kielitieteet

Vierailija
2/7 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla pitäisi lähteä haastattelemaan, jotta saan aineiston kokoon... Hohhoijaa... Mutta olisipahan sitten tutkinto valmiina eikä tartteisi enää mennä lähellekään yliopistoa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain pitäisi saada tuo teoriaosa loppuun ja sitten alkaa analysoimaan se aineisto ja kirjoittamaan tuloksia... Mutta laiskuus vaivaa. Teorian kirjoittaminen on niin turhauttavaa, kun lähdekirjoja on vaikka millä mitalla, mutta useimmissa vain sivutaan tätä minun aihettani. Englantikin tökkii.

-ap

Vierailija
4/7 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos joka päivä saisi kirjoitettua yhdenkin sivun, kyllä se gradu jossain vaiheessa valmistuisi väkisinkin :) Vielä kun tosiaan löytyisi se motivaatio...

2

Vierailija
5/7 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jäljessä sovitusta aikataulusta, mutta nytkin olen kipeänä, enkä siksi saa keskityttyä graduun tippaakaan.

Vierailija
6/7 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi panna tälle palstalle jokin lapsilukko, etten pääsisi tänne aina vierailemaan.

Teoria alkaa olla kasassa, aineisto on jo spss-datana, sen käsittelyyn pitäisi siirtyä maaliskuuhun mennessä ja toukokuussa toivon jättäväni valmiin gradun.

En kyllä ole kovinkaan varma, että pysyn aikataulussani, mutta jos mulla ei olisi merkattuna jotain tiettyä päivää, mihin mennessä työ on oltava tehtynä, viettäisin varmaankin vielä enemmän aikaani täällä...

Mihin tiedekuntaan graduanne teette?

Vierailija
7/7 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gradu on ollut tekeillä jo kolme vuotta, mutta motivaation löytyminen on hankalaa - sain vakipaikan syksyllä omalta alaltani ja palkkakaan ei muuttuisi, on paperit tai ei.

Nyt koetan sitten tsempata itseäni vain sillä, miten helpottava olo tulee, kun urakka on ohi eikä mielessä ole koko aikaa " pitäisi tehdä" -ajatus.

Ja tiedekunta on yhteiskuntatieteellinen.