Joidenkin miesten IHANA ominaistuoksu - feromoneja?
Mistä johtuu että joillain miehillä on ihan mielettömän vetävä ominaistuoksu? Tuoksua on vaikea kuvailla mutta luontainen tuoksu se on, ei missään tapauksessa partavesi tai mikään muukaan teollinen. Viimeisin miesystäväni tuoksui juuri sellaiselta ja pari päivää sitten huomasin että pitkäaikainen ihastukseni tuoksuu myös todella huumaavalta, tuoksu lähestulkoon sama kuin exällä! Onko kyseessä feromonit? Vai mistä tämä tietynlaisen ominaistuoksun huumaavuus johtuu?
Kun tämä ihastukseni käveli edelläni olin tulla hulluksi halusta päästä tuon miehen kanssa vällyjen väliin...
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:49"]Pallihiki ja sissijuusto?
[/quote]
Ne ei muuten oo pallit jotka haisee vaan nivuset :)
[/quote]
Kyllä ne hikiset pallitkin haisee usko pois :)
[/quote]
Pallit ei haise ymmärrä jo. Ne on nivuset mutta kun ne on niin lähellä palleja kuvittelet että syy on niissä. Usko pois. Voithan toki googlettaa faktatietoa jos et minua usko.
[/quote] Usko sä jo, että ne pallit haisee vai löytyykö iteltäs sellasia kenties? Ootappa, kun käyn tuossa lenkillä niin voit tulla nuuhkimaan jos et usko.
Minulle mieheni tuoksu on mieleen. Sopiva hiki, ei liian vanha, on parasta. Siksipä vapaalla ollessaan mieheni ei käytä dödöä. Suihkussa tietysti käy sitten useammin. Hän itse tahtoo niin, on mukavaa tietysti kun rouva käy kuumempana. Dödöt haisee ja maistuu pahalle minusta, haittaa seksissä.
Joku geneettinen taustahan tällä on, sukulaismiehet haisee nenääni pahemmalle.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:56"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:49"]Pallihiki ja sissijuusto?
[/quote]
Ne ei muuten oo pallit jotka haisee vaan nivuset :)
[/quote]
Kyllä ne hikiset pallitkin haisee usko pois :)
[/quote]
Pallit ei haise ymmärrä jo. Ne on nivuset mutta kun ne on niin lähellä palleja kuvittelet että syy on niissä. Usko pois. Voithan toki googlettaa faktatietoa jos et minua usko.
[/quote]
"Kivespussin hikoilu on miehen elimistön ominaisuus. Kivespussin iholla miehellä on enemmän hikirauhasia kuin millään muulla elimistönsä alueella. Syy tähän on se, että kiveksissä muodostuvat siemensolut, siittiöt, kehitysvaiheessaan eivät siedä edes normaalia kehon lämpötilaa. Sen takia kivespussin runsaat hikirauhaset erittävät hikeä, kosteutta, joka iholle saapuessaan ja haihtuessaan sitoo lämpöä ja näin jäähdyttää kivespussin lämpötilaa. Jos kivespussin hikoilu on tavallista voimakkaampaa, on se yksilöllinen ominaisuus, jota ei voi korjata eikä hoitaa. On tokilääkeaineita, joilla ihon hikirauhasten toiminta saadaan vähenemään, mutta näillä lääkkeillä on sivuvaikutuksia eivätkä ne tällaisen vaivan hoitoon ole suositeltavia.
Mahdollisimman usein suihkussa käynti on paras ja ainoa keino. Samoin alusvaatteiden tiheät vaihdot. Toki myöskin runsaasti erilaisia hajuja poistavia tai peittäviä suihkeita on tarjolla, joita voit kokeilla."
Sivulta: miesklinikka.com
Minäkin olen naimisissa ihanan tuoksuisen miehen kanssa. Osaa se pahallekin haista, mutta suurimman osan ajasta tuoksuu ihan jalat alta -hyvältä. Myös muutama muu mies on tullut vastaan, jossa on ollut sama erityisen hyvä tuoksu, joten ainakin minä tiesin heti mistä ap puhuu!
Exäni(nainen) tuoksui ihanalle. Eron jälkeen haistelin hänen vaatteita mitkä jäi kaappiini, mutta ei se haju kauaa niissä viipynyt:(
Olen myös tavannut muutaman miehen jonka hien haju on jotenkin seksikäs. Ehkäpä tässä tosiaan on kyse juuri niistä feromoneista. Yleensä en tykkää hien hajusta tai mistään muistakaan "pahoista" hajuista, mutta on poikkeuksia. Mielenkiintoisin poikkeus oli mies jonka hiki haisi tavallaan pahalle (kuten hiki yleensäkin) mutta silti jotenkin tosi hyvälle??!
Todennäköisesti feronomit. Voi olla ominaisia tai niitä voi lisätå feromoni hajuvesillä. https://www.salapalatsi.fi/273-feromonisuihkeet-ja-hajuvedet
Mutta tähänkin vaikuttaa varmasti eniten ulkonäkö. Et edes ajattele miehestä, joka ei ole silmääsi miellyttävä, että kylläpäs hänessä on hyvä ominaistuoksu. Et edes ajattele koko asiaa siinä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tähänkin vaikuttaa varmasti eniten ulkonäkö. Et edes ajattele miehestä, joka ei ole silmääsi miellyttävä, että kylläpäs hänessä on hyvä ominaistuoksu. Et edes ajattele koko asiaa siinä tapauksessa.
Edellisellä sivulla kirjoitettiin: "kerran bussissa vieressäni istuneella miehellä oli tuo ominaistuoksu ja arvatkaa oliko vaikea olla, kun teki niin paljon mieli häntä...en edes tiennyt miltä hän näyttää mutta sen tuoksun perusteella olisin mennyt hänen kanssaan sänkyyn!"
Miten tuossa tilanteessa miehen ulkonäkö vaikutti asiaan?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 13:27"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 12:27"]Eksäni tuoksui nenääni ihan taivaalliselta ja halusin häntä mennen tullen. Jossain vaiheessa suhteemme muuttui kammottavaksi tappeluksi, jolloin hän rupesi haisemaan nenääni epämiellyttävältä. Erikoiseksi taas olen kokenut sen, että aviomieheni ei tuoksu/haise nenääni miltään. Ei yhtään miltään. Ei pahalta eikä hyvältä. Mikäköhän siinä on takana? Tiedän myös haluavani häntä vähemmän kuin eksääni, koska tuo tuoksu tekee niin paljon, mutta rakastan häntä silti yli kaiken. [/quote] Hormoniehkäisy vääristää joillain naisilla noita ominaistuoksuja/niiden aistimista. Ehkäisyn loputtua totuus paljastuu...
[/quote]
Ei ole kummankaan kohdalla ollut hormonaalista ehkäisyä käytössä, joten siitä ei voi johtua.