Minkälainen mies haluaa tatuoidun ja lävistetyn naisen?
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:46"]Mitenkä ne lävistykset ja tatuoinnit vaikuttavat luonteeseen? Itse olen nainen, ei tatuointeja eikä lävistyksiä. Silti viehätyn miehistä, joilla on tatuointeja, jotka kertovat tarinaa/liittyvät muistoihin ja kokemuksiin. En pidä tatuoinneista, joilla ei ole mitään merkitystä, mutta en nyt sen takia alkaisi ketään lemppaamaan. [/quote] Miten se luonne vaikuttaa miehen haluihin? Ei luonnetta panna.
[/quote]
Viimeksi kun kommentoin liittyen miesten haluihin ja tatuointeihin (onhan aikuisviihteessäkin ihan tatuoiduillekin oma vakiintunut katsojakuntansa), niin päästiin selittämään, että niin, kyllähän tatuoituja halutaan panna, mutta ei vakituiseen suhteeseen.
Nytkö sitten onkin niin, että tatuoitua ei haluta edes panna? Koettakaa jo päättää. :D
Ohis
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:46"]
Mitenkä ne lävistykset ja tatuoinnit vaikuttavat luonteeseen?
Itse olen nainen, ei tatuointeja eikä lävistyksiä. Silti viehätyn miehistä, joilla on tatuointeja, jotka kertovat tarinaa/liittyvät muistoihin ja kokemuksiin. En pidä tatuoinneista, joilla ei ole mitään merkitystä, mutta en nyt sen takia alkaisi ketään lemppaamaan.
[/quote]
Hohhoijaa, niiin last season ajalta Datsun 100A. Aina ja ikuisesti jengi yrittää tehdä vastakkaiseen sukupuoleen vaikutusta jaarittelemalla muka mystisiä elämäntarinoita tatskoistaan. "Olen niin persoonallinen Persoona! Mulle on tapahtunut elämässä vaikka mitä. Tääkin tatska muistuttaa mua muukalaislegioonan ajoista ja toi on mun kiinalainen horoskooppimotto. Tän otin kännissä USA:n kiertueella ja tossa on mun elämäni tärkeimmän ihmisen syntymäaika. Ota selvää ja kesytä minut!" Yök. Terveisiä Itiksestä.
Sori nyt vaan kaikki tatskatut, ihan oma asiannehan se tietenkin on.
Vaalea aika hemmetin komea luotettava työssäkäyvä suomalainen mies. Viimeinen lävistys kyl jäi synnnärille...Mut iso tatuointi löytyy. Mies kyl ei tykkää tatuoinneista eikä lävistyksistä, eikä itse omista. Mutta sano aikanaan et miks valitsi mut kun hänellä oli nuorena aika paljos hyvännäkösiä naisia, ni kuulema ku mul on omat mielipiteet enkä tanssi sen pillin mukaan. 11 vuotta nyt toisiamme kateltu ja jos haet tällä jotain et ihmiset voi laittaa ulkonäön perusteella johku kategoriian ni sun maailman kuva on aika pieni......
"Täl Tatskal on syvällinen merkitys" Hahhaa. Mikä klisee.
Voi jessus...
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:46"]Mitenkä ne lävistykset ja tatuoinnit vaikuttavat luonteeseen? Itse olen nainen, ei tatuointeja eikä lävistyksiä. Silti viehätyn miehistä, joilla on tatuointeja, jotka kertovat tarinaa/liittyvät muistoihin ja kokemuksiin. En pidä tatuoinneista, joilla ei ole mitään merkitystä, mutta en nyt sen takia alkaisi ketään lemppaamaan. [/quote] Miten se luonne vaikuttaa miehen haluihin? Ei luonnetta panna.
[/quote]
Kyllä minä ainakin "panen" naisen luonnetta... en minä minkään idiootin tyhjäpään kanssa pystyisi olemaan edes sängyssä! Kokeiltu on!
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:46"]
Mitenkä ne lävistykset ja tatuoinnit vaikuttavat luonteeseen?
Itse olen nainen, ei tatuointeja eikä lävistyksiä. Silti viehätyn miehistä, joilla on tatuointeja, jotka kertovat tarinaa/liittyvät muistoihin ja kokemuksiin. En pidä tatuoinneista, joilla ei ole mitään merkitystä, mutta en nyt sen takia alkaisi ketään lemppaamaan.
[/quote]
Hohhoijaa, niiin last season ajalta Datsun 100A. Aina ja ikuisesti jengi yrittää tehdä vastakkaiseen sukupuoleen vaikutusta jaarittelemalla muka mystisiä elämäntarinoita tatskoistaan. "Olen niin persoonallinen Persoona! Mulle on tapahtunut elämässä vaikka mitä. Tääkin tatska muistuttaa mua muukalaislegioonan ajoista ja toi on mun kiinalainen horoskooppimotto. Tän otin kännissä USA:n kiertueella ja tossa on mun elämäni tärkeimmän ihmisen syntymäaika. Ota selvää ja kesytä minut!" Yök. Terveisiä Itiksestä.
Sori nyt vaan kaikki tatskatut, ihan oma asiannehan se tietenkin on.
[/quote]
minulle lapsiin liittyvä tatuointi on sama, kuin ihmisille oli joskus kantaa rakkaidensa kuvia medaljongissa.. jos se tekee minusta "epäkelvon", niin ei tarvitse katsella.
t.tatuoitu nainen, jonka miehellä ei ole edes korviksia
Esim. Brad Pitt ja David Beckham.
Riippuu hyvin paljon naisesta. Ei tatuointi tai lävistys sinänsä kiinnosta.
komea M55
Vävyni. Hänellä on fiksu, järkevä, mielikuvitusrikas, maanläheinen, ideoiva, jonkin verran tatuoitu ja lävistelty vaimo. Sellainen mies haluaa sellaisen naisen itselleen.
Täällä taas joku tatuointi-/lävistyskammoinen ap huutelemassa järjettömiä juoksujaan.
T. Tatuoitu M34 (jokainen tatuointi on tehty eri maassa ja on muisto hyvistä ajoista)
Viime yönä klo 01.57 minulle valkeni että ihannenaiseni ei olekaan pitkä vaaleaverikkö, jota en siis onneksi löytänyt. Ihannenaiseni onkin lyhyt pötkömallinen, tatuoitu, sieltä sun täältä lävistetty-rengastettu ja shokkivärein hiuksensa värjännyt nainen. Tällaisen kun löydän kosin heti vaimokseni.
... Koska kumppanin etsiminen onkin kuin kauppaan menisi, luettelisi haluttavat ominaisuudet, saa sovitunlaisen akan mittatilaustyönä ja saa sen viedä kainalossa kotiin siistissä pukupussissa.
Ai niin, eihän se mennytkään niin! Mutta tuo mielikuva aina tulee näistä "Millainen (muka) haluaa tuollaisen naisen".