Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kotityötä miehenne inhoaa

06.02.2006 |

Minun mieheni on tosi laiska käymään kaupassa. Joskus kyllä kenkuttaa. Nytkin kun on ollut kovat pakkaset niin ei ole millään kehdannut vauvan kanssa käydä, olen sanonut miehelleni, että kävisi samalla kun tulee töistä,niin ei. Milloin minkäkin tekosyyn varjolla on jättänyt käymättä. Eikä edes johdu siitä että olisi pihi.

Hyvä puoli kyllä siinä, kun leipä loppuu, mieheni alkaa näppäränä poikana leipomaan.

Itse inhoan ruuan laittoa, mutta en kyllä keksi tejkosyitä välttääkseni sitä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan pesu on miehelleni niin outo ajatus, että olen suosiolla hoidellut sen itse.

Vierailija
2/3 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta erityisesti taitaa inhota tyhjän vessapaperirullan vaihtoa uuteen ja täyden roskapussin vaihtamista tyhjään, sillä perusteella ettei ikinä ole noita tehnyt... mies laittaa uuden vessapaperirullan pöntön viereen lattialle ja pinoaa roskia täpötäyden pussin päälle keoksi niin että ne rojahtaa lattialle kun minä seuraavan kerran menen roskikselle *arrgh*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni inhoaa pölyjen pyyhkimistä, vaikka meillä ei suuremmin ole edes krääsää pölyjä keräämässä. Minä taas inhoan imurointia, joten hommat jakautuu aika tasan :)