Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko mennä avoimeen päiväkotiin vaikka poika on räkäinen,ei siis muita oireita ollutkaan?

Vierailija
06.02.2006 |

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs yhestä nuhasta. Ei siihen kuole!

Vierailija
22/32 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii olla töistä poissa kun olen kotona! :)

22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkos se käynyt pienessä mielessäsi?

T: astmaatikkojen äiti

Vierailija
24/32 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmissa kerhoissa ja avoimissa päiväkodeissa on sellainen linja, että nuhainen lapsi SAA tulla mukaan, jos oman vointinsa puolesta jaksaa. Olen nimenomaisesti kysynyt tätä sekä kaupungin että MLL:n kerhoista.

Vierailija
25/32 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan seurakunnan kerhoihin ja perhekerhoihin saa mennä sairaana..

Vierailija
26/32 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkän nenän vuotamisen takia pitää jäädä kotiin niin minä ja kolme lastani saisimme olla kotona koko talven!

Vierailija
27/32 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tuota asiaa kysynyt eri paikoista ja tuon vastauksen olen kaikkialta saanut.

36

Vierailija
28/32 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat eivät voi jäädä kotiin töistä pelkän nuhan takia.

Vierailija
29/32 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmalla luulisi olevan sen verran kykyä ajatella, miltä itsestä tuntuu, kun lapsi saa kerhossa toiselta tartunnan. En ole minkään monen viikon karanteenin kannalla, mutta joku raja sentään on oltava. Jos on juuri sairastunut, niin tokihan se tarttuu.

Mutta jokainen ottaa eräänlaisen riskin viedessään lapsensa kerhoon. Kyllähän moni sairaus tarttuu silloinkin, kun se ei ole vielä puhjennut eli voi olla taudin kantaja, vaikka itse ei vielä ole siihen sairastunut.

Vierailija
30/32 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taudin alkupäivinä kerhoon, vaikka he saisivatkin sinne henkilökunnan mukaan mennä. Lähemmäs viikon tuhisseina vien ilman muuta, jos ovat kuumeettomia ja virkeitä. Mekään emme käytännössä voisi koskaan käydä missään, jos nenä ei saisi tippaakaan vuotaa kenelläkään. Varsinkin kuopuksen nenä vuotaa valehtelematta parikin kuukautta flunssan jälkeen.

Ja miettikääpä siltäkin kannalta, että tuskin ne avoimen päiväkodin täditkään saikkua hakee joka ikisen pikku aivastuksen takia...

36

Vierailija
31/32 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta kuitenkin " karanteeni" vuotavan nokan takia on hätävarjelun liioittelua!

Vierailija
32/32 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kyllä saatais olla yhdenkin lapsen kanssa lähes aina kotona. Flunssan jälkeen nenä saattaa vuotaa viikkoja.