PIKA PIKA!!Kaikki vauvan puurot loppu, saanko antaa tavallista kaurapuuroa mikrossa kypsennettynä?6kk vauvalle.
Kommentit (43)
ja tämä vauvahan vielä tykkää näköjään =) ap
Kun ovat saaneet hyvät ilmaset markkinointikanavat noille vauvapuuroilleen ja muille vastaaville, siis neuvolat. Eivät nykyajan nuoret äidit edes tiedä, että ihan omatekemiä ruokia saa lapsille antaa. Huh huh...
kasviksia ei säästömielessä edes kannata tähän vuoden aikaan itse keitellä mut lihat ku ite sekottaa valmispurkkiin nii tulee iso säästö ;)
Miksen siis sellaisia hänelle antaisi? Vai ökykalliita ovat? No huh huh, jos puurotetra on teistä ökykallis, niin miten teillä on lapseen varaa ollenkaan...?
ja jos yhtään kätevä käsistään niin nopeesti tekee vauvan ruuat itse ;)))
Kyllä siinä vuodessa säästää jo aika pitkän sentin.
luulin että on itsetsäänselvää, että kotiruoka on ykkäsvaihtoehto? Taisin luulla väärin. Valmisruuissahan on öööh...vettä ja tärkkelystä ja vähän höysteenä ruokaa.
En kyllä alkaisi vauvan kasviksissa säästelemään, parempiakin kohteita varmasti löytyyy.
Varsinkaan lapseen liittyvistä asioista meillä ei pihistellä.
niin maistuu jo taaperona sama ruoka kun muullekkin perheelle ;)
Tiedoksesi, että meidän muksullekin maistuu sekä kotiruoka että valmisruoka. Mutta nyt puhuttiin PUUROSTA, vai mitä häh?
Mutta jos lapsi tykkää valmispuuroista, niin miksi kieltäisin häneltä niiden syönnin?
Haloo, toi tykkääminen on ääliömäisin syy, minkä olen kuullu. Kyllä se lapsi tykkää siitä ihan oikeastakin puurosta, jos vaan annat sille mahdollisuuden.
munkin lapsi tykkäisi syödä vaan vanukasta..miksiköhän en antaisi.
Hittojako te alatte höpäjämään ruuista ja pullista, kun nythän on kyse PUUROSTA!!!
Ja totesin jo aiemmin, ettei rahasta ole kiinni.
Sä et nyt vaan tajua, niin ehkä sun on parempi vain syöttää sitä valmispuuroas, ettei sulla mene pasmat lopullisesti sekaisin.
Teollista kun normaalipuuro ei kelpaa? En.
En söis itse mikrossa tehtyä puuroa joten en syötä lapsillenikaan. Teen aina kattilassa,eikä se sen kauempaa kestä...
Meidän vauvat ei oo saanetkaan mitään ihme puuromössöjä, tavallista vaan..soseuta jos ei meinaa kelvata