Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

OOOOAAAAUUHH! TARZA!!!! NIINISTÖ LYÖTIIN!!!

Vierailija
06.02.2006 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*liittyy seuraan* Jee Tare!

Vierailija
2/9 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on valinnut älykkyyttään vastaavia ilmaisuja kuten " ooooaaaauuhh" . Hän vahvistaa sanomaansa usealla huutomerkillä.

Vai olisko ap muslimi joka haluaa nyt kiinnittää mammojen huomion islamin arvostelemisesta vaaleihin?

Vai kenties vasemmistolainen muslimi? Auts.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hän on valinnut älykkyyttään vastaavia ilmaisuja kuten " ooooaaaauuhh" . Hän vahvistaa sanomaansa usealla huutomerkillä.

Vai olisko ap muslimi joka haluaa nyt kiinnittää mammojen huomion islamin arvostelemisesta vaaleihin?

Vai kenties vasemmistolainen muslimi? Auts.

Vierailija
4/9 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliittinen arvomaailmasi ei taida olla ihan kohdallaan jos todella voit eri vaaleissa hyppiä oikeiston ja vasemmiston välillä.

Vierailija
5/9 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina äänestänyt henkilöä ja puolueiksi ovat osuneet vihreät, kokoomus ja NuSut (rauha heidän...). Koska vaihtoehdot ovat vähissä noiden järkevien NuSujen jälkeen, olen näiden vaalien myötä päättänyt että a) hankin kokoomuksen jäsenkirjan b) äänestän jatkossa vain kokoomusta, ellei ilmaannu jotakin vieläkin järkevämpää puoluetta.

Vierailija
6/9 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonen kuuluu IGLA:aan joka hyväksyy PEDOFILIAN.

Että repikää siitä, Halostaa äänestäneet ÄIDIT!

Vierailija
7/9 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Poliittinen arvomaailmasi ei taida olla ihan kohdallaan jos todella voit eri vaaleissa hyppiä oikeiston ja vasemmiston välillä.

Nyt oli kyse pressasta, ulkopolitiikasta ymv. jutuista. Täytyy aina muistaa se, MISTÄ asiasta äänestetään, onko kyse eduskunnan voimasuhteista, talouspolitiikan suunnsasta jne. Jokaisessa vaalissa ihmisten pitää mielestäni aidosti pohtia kokonaisuutta. Mielstäni Suomessa eikä varmaan koko maailmassa ole sellaista puoluetta, joka vastaisi kaikkiin kysymyksiin juurin minun mieleisesti! Voin tarvittaessa äänestää esim. demareita tai jopa RKP;tä (vaikka olen supertsuhna, suomityttö) ed.vaaleissakin.

Vierailija
8/9 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eduskuntavaaleissa äänestät Kokoomusta, kuinka voit presidentinvaaleissa äänestää vasemmiston ehdokasta - vaikka kyse olisikin henkilövaalista? Kyllähän vasemmistolaistausta muokkaa Halosen ajatusmaailmaa ja kertoo muutenkin mitä ja miten hän asioita ajaa. Vasemmistolaispolitiikka sotii oikeistolaista politiikkaa vastaan monessa asiassa joten tuntuu oudolta, että pystyt kuitenkin äänestämään sekä oikeistoa että vasemmistoa. Tuleekin mieleen, että sinulle itsellesi ei ole vielä selvää, mitä oikeasti itse arvostat ja miten päättäjien tulisi näitä arvostamiasi asioita ajaa.

Vierailija
9/9 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hullu joka terrorisoi palstaa ennen vaaleja. Niiniston kannattaja siis. Onkin vähän aikaa ollut hiljaista, joten ehkä toi tyyppi on päässyt pehmustetusta huoneesta (jonne epäilemättä joutui vaalien jälkeen) hetkeksi tietokoneen ääreen.