Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nyt kaikki nikittäytymään!!!
25.01.2006 |
Eikö olisikin kivempaa jos täällä olisi enemmän " persoonia" !!
Kun joukkoon mahtuu kuitenkin hirvittävästi niitä jotka haluavat erottua mielipiteillään, niin käykääpä klikkaan itsellenne nimimerkki!!!
Kommentit (8)
ja nyt käyn näyttämässä teille nikkini. Ja sitten poistun vierailijan asuun. Sellainen nikillinen aihe vapaa-palsta kyllä kiinnostaisi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
miten niin paskaa..oletko tehnyt/sanonut jotain sopimatonta..
nikittömille riittä että ne ei oo sun kanssas samaa mieltä(tai kielioppivirheet riittää myös) niin johan alkaa savustus.
mutta kiitos kun kerroit.
Vissiin ihmisten on helppo veeduilla kun ei nimi/nicci näy.. salainen perversio tjtn
Alue: Aihe vapaa
Nikillisenä olen saanut " paskaa niskaan" itse valitsemistani aiheista: En ole koskaan epäröinyt kertoa avioliitostani ihanan somalimiehen kanssa, liian pienestä vuokra-asunnostamme, romuautostamme, mieheni työttömyydestä ja omasta huomattavasta ylipainostani sekä ajoittain vaivaavasta masennuksesta...
Aivan ala-arvoisimmista kommenteista olen tuntenut lähinnä sääliä, mutta en kyllä ole epäröinyt täräyttää takaisinkaan, jos on ihan yli mennyt... Vähän näyttää sekin riippuvan omista fiiliksistä;)
Yhtenä kesänä järkytin AV-palstan kesähelteistä koomatilaa referoimalla tekstiä Tahar Ben Jellounin kirjasta " Isä, mitä on rasismi" useassa aloituksessa. Edes se ei saanut mainittavaa liikettä aikaiseksi, muutama ärsyyntynyt kommentti, jokunen mielenkiintoinen keskustelunpätkä ja nekin päättyivät aikanaan.
Ei tämä nikillisyys niin vaarallista ole.Paljonhan on kiinni juuri omasta itsestä: Ei ole pakko kertoa kaikkea.
Toisaalta nikillisenä voi myös ottaa itselleen vapauden KEHITTYÄ. Eikö olisikin kivaa lukea kommentteja palstalaisten eri elämänvaiheista ja oikeasti muistaa, miten ko. nikin tarina on palstalla edennyt. Ja tarinahan saa olla vaikka mielikuvituksen tuotetta, siinäpä haastetta trollaajille!