******PITKIKSET VKO 6*****************
Täällä sitä ollaan oltu ahkeria ennen töihin lähtöä!!! Eli sain varattua ensikäyntiajan Fertinovan lapsettomuusklinikalle. Tosin aika on vasta maaliskuun lopulla.mut silti! Maailman ystävällisin ihminen puhelimessa, kyseli mun historian ja siinä vaiheessa kun kerroin syöneeni clomifenia ilman seurantaultria 3kk, se oli vähän ihmeissään. Kuitenkin eniten se oli ihmeissään siitä, et miestä ei oltu tutkittu ennen mun clomifenin alottamista, siinä sain selitellä:) No miehen pitää nyt mennä antamaan simppanäyte, sit se on valmiina kun sinne mennään.
Sit tossa samalla ilmotin itteni vielä autokouluun!!!jotain ajanvietettä ja muuta ajateltavaa..Tulee olee aikamoista rahanmenoa, kai sitä aina selvii.
Hyvää alkanutta viikkoa!!!!!!!!!!
-maya-
Kanelisokerille pahoittelut kuukautisten alkamisesta :( Tsemppiä alkaneeseen kiertoon!
Mimmu: kyselit ultrasta. Me käytiin Brunolla ultrassa rv22+2. Sen jälkeen ei enää ultrattu, ennenkuin tänään. Kävin tuossa sairaalassa näytillä kun vauva on ollut vaisumpi pari päivää. Kaikki oli kunnossa. Ultralla vauvan painoksi arvioitiin nyt 3094g. Syntymäpainoksi on veikattu 3,6-3,7kg.
Maya: meillä oli Fertinovassa kanssa Niklas Simberg. Jokainen muodostaa oman mielipiteensä sitten kun lääkärin tapaa, mielipiteitä on varmasti yhtä monta kun kävijää ;)
Kiva, ettei nämä raskausajan löpinät häiritse muita. Jotenkin tämä pino on aina tuntunut omimmalta. Minunkin mielestäni oli kivaa lukea aina mua ennen plussanneiden kuulumisia. Kyllähän se aina luo uskoa kun pitkisporukkaa plussaa, että kyllä minäkin vielä :) Mutta parempi varmistaa kuitenkin kuin pahoittaa tahtomattaa toisten mieliä.
Mikaela