G:Ällöimmät tapasi?
Kommentit (39)
Pierasen käteeni ja nuuskaisen oikein syvään, ah!
Kiitos oi te ällöttävät eukonretaleet. : )
Ei olisi koskaan pitänyt lukea tätä keskustelua... Että voi ihmisillä olla vastenmielisiä tapoja!
*ryntää piilottamaan sähköhammasharjansa..*
Minun ällöin tapa on hirveä hinku puristella omia ja muiden finnejä! mutta mutta en siis syö niitä tms..
Kaikki mikä tapahtuu tämän kanssa:
http://www.eros.fi/tuote/anustappi-shiny-shank-tisa-13-cm/4892503057737/
lähmiminen pöydän ja tuolien alle kotona.
Oksennus meinaa lentää kun näitä luen. Ja kyllä, tunnistan monista myös itseni, mutta enpä oo ennen tajunnut kuinka ällöttäviä asioita mäkin teen. Hyi hitto.
Sinänsä hassua, että omia eritteitä ja vaikkapa kakkaa kammoksumme paljon, omasta kehostammehan on ne kaikki lähtöisin.:P
*ryntää piilottamaan sähköhammasharjansa..*
Minun ällöin tapa on hirveä hinku puristella omia ja muiden finnejä! mutta mutta en siis syö niitä tms..
- kynsien pureskelu
- varvasnahan repiminen ja syöminen (varpaankynsiä en enää pureskele!)
- piereskeleminen
- perskarvojen nyhtäminen sormin
Mun pahin on sitten varmaan se että pieraisen aina joskus. Mitkään muut ei osu jo ilmenneistä muhun.
-Haistelen pierujani intohimoisesti
-Rapsuttelen pimppiäni ja haistelen sormiani
-Haistan myös pikkuhousujeni haarakiilaa joka päivä kun heitän ne pyykkikoriin
-Saatan pitää samaa kuukautissuojaa AIVAN liian kauan
-Kaivelen nenääni
-Nypin ihoani
-Revin kantapäideni ihoa
-Pissaan suihkussa
-Istun sohvalla alasti kotona
- kuivunutta räkää tulee joskus mutusteltua
- satunnaisesti suuhun eksyy myös rupia
-pieren
-syön räkää
-kaivelen pimppiä ja haistelen sormia
-puristelen ihomatoja joka puolelta myös sieraimista sisältä ja syön ne madot
-puren sormien ja varpaiden kynsiä
-revin jalkapohjista ihoa ja syön ne
-pieraisen käteen ja haistelen kättä
-raavin hilsettä päästä ja syön ne kynsien alta
-revin häpykarvoja irti
-syön unihiekat silmistäni
-haistelen alushousujeni haarapalaa
-tykkään leikkiä venyvällä ovulaatiovalkovuodolla, venyttelen sitä sormissani
-tykkään makoilla sohvalla tai sängyllä jalat haarallaan ja piereksiä ja hinkata alapäätäni joka paikkaan
-haistelen verisiä tamponejani ja kuukautissiteitä
-katson aina millainen kakka tuli
-pissaan suihkussa ja katson peilin avulla miten pissa tulee
-katselen usein alapäätäni peilillä
Aivan ihana tunnustusten vyöry! Nauroin ääneen, ehkä siksi, että omalta listalta löytyisi samoja juttuja. Jos olisit kertonut nämä seurustelukumppanillesi, olisikohan suhde jatkunut?
en vaan voi vastustaa niitä, koska niillä saa salamannopeasti upeat orkut. Toki pesen harjan käytön jäljeen. Mieheni harjaa lainaan useimmiten, mutta olen minä joskus kylässäkin sortunut äkkiä kokeilemaan.
Omat hampaani pesen tavallisella harjalla.
Tämä on ihan kamala juttu tai sitten provo. Osta nyt herran tähden itsellesi vibraattori tai oma sähköhammasharja.
Minä myös pienenä purin kynsiä ja vielä muutama vuosi sitten revin kantapään nahkoja, mutta olen saanut ne loppumaan. (Kynneliä kynsiin ja kuiviin kantapäihin kun pari kertaa viikossa sivelee oranssia perusrasvaa, niin ei kohta ole enää mitä repiä..) Mutta ollaankohan me rään, rupien, (nahkan ja kynsien) syöjät tosiaan jämähdetty oraaliseen tyydytykseen jollakin tavalla? Mulla kun lisäksi kova makean himo??? Eli ihan kaikki menisi suuhun, olenpa minäkin maistanut myös kerran miltä valkovuotoni maistuu...
-pieren
-syön räkää
-kaivelen pimppiä ja haistelen sormia
-puristelen ihomatoja joka puolelta myös sieraimista sisältä ja syön ne madot
-puren sormien ja varpaiden kynsiä
-revin jalkapohjista ihoa ja syön ne
-pieraisen käteen ja haistelen kättä
-raavin hilsettä päästä ja syön ne kynsien alta
-revin häpykarvoja irti
-syön unihiekat silmistäni
-haistelen alushousujeni haarapalaa
-tykkään leikkiä venyvällä ovulaatiovalkovuodolla, venyttelen sitä sormissani
-tykkään makoilla sohvalla tai sängyllä jalat haarallaan ja piereksiä ja hinkata alapäätäni joka paikkaan
-haistelen verisiä tamponejani ja kuukautissiteitä
-katson aina millainen kakka tuli
-pissaan suihkussa ja katson peilin avulla miten pissa tulee
-katselen usein alapäätäni peilillä
ja voin olla neljäkin päivää peseytymättä. Pyyhkäisen vaan kainaloita, tissienvälejä ja alapääni sellaisilla vaivojen puhdistuspyyhkeillä. KÄytän kuivashampoota. Vihaan myös pyykinpesua ja nukun aika usein samat rintsikat päällä mitkä mulla on päivälläkin ollut. Alkaa muuten haista pahalta. Aika usein nukun myös päivävaatteet päällä kun ei huvita riisuutua.