Kyllä mulla on ihana mies =)
Kaikessa ottaa minut huomioon, tekee kotitöitä, hoitaa lapsia. Ei tarvitse erikseen pyytää. Nyt kun olen raskaana, huolehtii etten vaan tee mitään liian raskasta.
Kommentit (13)
Kateelliset av-mammat tulee ja hyökkää kimppuun ja kohta kuuletkin jo, miten se oikeasti pettää ja hakkaa ja kohta jättää! :)
Vierailija:
Kateelliset av-mammat tulee ja hyökkää kimppuun ja kohta kuuletkin jo, miten se oikeasti pettää ja hakkaa ja kohta jättää! :)
3
munkin mies kyllä hoitaa lapsia ja tekee kotitöitä JOS pyydän, oma-aloitteisuutta ei juurikaan ole.
ei koskaan käy saunailloissa tai baarissa ilman mua. viihtyy kotona perheen kanssa. työ vaatii paljon ulkomaanmatkoja, joten suomessa ollessaan on vaan sitten minun ja lapsen kanssa :)
Ajattelin kehua miestäni kun täällä saa usein lukea miten miehistä ei oo mihinkään, eivät tee kotitöitä yms. Että kyllä niitä ihania kunnollisiakin on!
ap
Viihtyy kotona ja tekee kotitöitä. Komeakin vielä kaiken lisäksi.
Onhan silläkin omia pikkuvikojansa, ettei mikään jumala ole kuitenkaan, mutta hyvä niin.
Aikalailla samanlainen kuin kutosella paitsi on nykyään paljon pois viikolla mutta viikonloppuna on melkein aina meidän kanssa.
ei munkaan mies patalaiska sohvaperuna ole eikä muutenkaan idiootti, mutta voisi se silti vähän enemmän mua hemmotella...
Sitten kun vauva syntyi niin aika yksin sain sen kanssa olla seuraavat 3 vuotta:(
Hoitaa lapsia tasapuolisesti, kuskaa harrastuksiin, luistelemaan, uimaan, elokuviin jne. Tekee kotitöitä ja kaikki pihatyöt. Ruokaa ei osaa oikeen laittaa mutta sen verran etteivät lasten kanssa nälkään kuole jos en ole kotona ja onhan Kotipizza keksitty ;)
Harvoin käy missään 2-3 keraa vuodessa työpaikan pippaloissa. Meitähän on jo monta joilla on hyvä mies tällä listalla.
Mies on melkein täydellinen muutta jokaisessa on omat puutteensa. Mitä jos mitään puutetta ei olisi niin olisiko mies sittenkään täydellinen vai olisiko hän vihannes?
Pitkässä parisuhteessa oppii ymmärtämään toisen luonnetta paremmin ja osaa peilata mukamas toisen vikoja siihen että olenkin omaan olooni tyytymätön.
Tästä oli hyvä juttu uusimmassa oiskohan ollut Hyvä terveys lehti, missä haastateltiin Turkulaista gynekologia.
Jättäkää Ne Siat, Ansaitsette Parempaa!
;)
Bonuksena viihtyy paremmin kotona kuin kapakoissa ym.