Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSKUISTEN PAKKASMAANANTAI***

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennustaudissa koko poppoo.

Vierailija
22/28 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää toisenlainen esittely oli aivan mahtava idea. Minä kans oon löytäny monia tuttuja piirteitä muista...Tätä yliherkkyyttä (joka vain osittain johtuu hormoneista), stressaamista ja ennalta murehtimista löytyy täältäkin. Mies myös meillä on lähes yltiöpositiivinen ja saa minut (=realisti :)) ahdistumaan ja melkein hermoromahduksen partaalle ;)

Ja niin joo...Myös täällä kasvatetaan miehen toimesta tappara-fania...Ja olisikin ostanut minikokoisen fanipaidan, mutta kun semmoista ei kuulemma olekaan!?! :((

Niistä menkoista vielä...Täällä on kans yösyöttöjä useampikin, mutta eivät kyllä minuakaan pelastaneet :)

Muuten meillä ei tosiaan osata vielä mitään ihmeellistä. Kädet ja jalat heiluvat sekä neiti osaa tarttua, mutta siinäpä ne...Aika laiskanpulskealta tapukselta (yli 7,5kg, n.64cm) tämä tyttösemme vaikuttaa, joten tuskinpa hetkeen edes liikkeelle lähtee....Mutta kerkiäähän tuota!!!

Päivän jatkot

maaly

Ai niin ja kiva kun nämä meidän pinot ovat nyt elävöityneet!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksennustauti on jotain NIIIIIIIN kamalaa.....

!!!!!!!!!!!Paranemisia neidin poppoolle oikein paljon!!!!!!!

Vierailija
24/28 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nyt kirjotellut kun kaaduin ja solisluu murtui, prkl että menee käämit ihan just :/

ei voi mitään tehä, 3meen viikkoon en pysty poikaakaan hoitaa, eli ukko hoitaa kodin, vauvan ja vielä mutkin..

Ei ole koskaan ollut näin avuton olo :(

Mutta kyllä se tästä..

Mistäs täällä nyt olikaan keskusteluja...

Niin esittelyt. Minä 22vuotias 17CM5 ja 65CM(noin)(10kiloo vielä entisiin mittoihin). Mustat pitkähköt hiukset, jotka olivat ennen paksut, mutta nyt hyvinkin paljon harvemmat. Olen perus härkä, eli jääräpäinen, tahtojen taistoa on usein. Olen ystäväläheinen ja mielestäni luotettava ihminen, positiivinen, mutta joskus negatiivisuus pääsee pintaan pikku asioisssa. Laiskuus on yksi hyvin kuvaava sana myös minusta :) Niin ja olen suuri hyvän ruuan (ja makean) ystävä. Mieheni 25vuotias, saman pituinen kuin minä, muttan hoikkeliini. Musaa meillä kuunnellaan paljon, metallista transeen ja takaisin, aika kaikkea :)

Poika on 4,5kk. Noin 68cm(kotimittaus) ja yli 9kiloa uskoisin. Syö 3 kiinteää ateriaa päivässä, ja kaikkea mahdollista ollaan maisteltu.. Imetys tyssäsi n. 3,5kk, mutta en ottanut siitä stressiä, vaikka olisin halunnut imettää kauemmin :/

Poika ei käänny, mutta melkein. Enemmän keskittyy ääntelyyn, kyllä naurussa suin ollaan isukin kanssa kun poitsu aloittaa ölinänsä, hih..

Milloin voi antaa esim. kaurapuuroa vauvoille?Mikä on se ikäraja??

Mutta jatkan sairasteluani tuossa sohvalla...

Jaksuja kaikille jotka painii sairauksien kanssa :(

Ja toivotaan et pakkaset laskee niin pääsee taas liikenteeseen :)

Terv. Lume ja poika 4kk++

Vierailija
25/28 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 175cm ja ässiä on myös jossakin liikaa..

kiitos vasurilla kirjoittamiseen, heh..

Vierailija
26/28 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitille paljon jaksuja ja pikaista paranemista, oksennustauti on ihan kamala :(

Lumelle myös pikaista paranemista, inhottavaa kun ei pysty mitään tekemään :( Kyselit myös kaurapuurosta, meille sanottiin just tänään neuvolassa, että puuroja ja lihaa voi kanssa ruveta pikkuhiljaa antamaan ( meillä poika 5kk. )

Niin, ne neuvola kuulumiset...

Pikkumies painaa jo 7960g ja pituutta oli tullu sentti eli nyt 66,4 cm (laurukalla tais olla aika saman kokonen ja ikänen tytsy, kiva kun et ole meitä unohtanut :))

Mistäs muusta te keskustelitte, menkat ei ole vielä alkanut, eikä pikkumiehelle ole vielä niitä hampaita siunaantunut ( ehtiihän ne rikkoon tissit myöhemminkin )

Viljami istuskelis jo kovasti ja olenkin tukea vasten istuttanut, syöttötuoliin en vielä laittanut, neuvolassa sanottiin, että sitten kun istuu ilman tukea niin voi laittaa. Nyt pitää palata perheen luo, poika maistelee just maissi-peruna sosetta ukon kanssa ja keittiö on päristelyjen mukaan ihan soseessa ;)

Palataan akat taas astialle :)

Outi ja Viljami 5kk+1 pvä, ei vielä 2 :))

Vierailija
27/28 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en muistanut viimeksi kertoa ulkonäköjämme ollenkaan..

eli minä olen 31 v. ja 170 cm ja varmaankin 70 kg (vähän jäänyt vielä..) tummat, lyhyet hiukset ja ruskeanvihreät silmät.. Olen myös aika tunteellinen ja herkkä. Ja niinkuin moni täältä myös minä stressaan helposti jopa asioista joihin ei voi ite vaikuttaa.. Läheisiä puolustan kiihkeästi :)

Mies on 31v. ja 172 cm ja sellanen jäntevä vähän alle 90 kg.. tummatukkanen ja ruskeasilmäinen. Huumorintajuinen ja aika puhelias mies :)

tyttö on 65 cm ja vajaa 7 kg tummatukkainen ja ruskeasilmäinen aurinkotyttö :) Kääntymään oppi 7 vkoisena!! Mutta mahaltaan ei vielä osaa kääntyä takaisin selälleen. Kovasti naureskelee, varsinkin veljelleen (miehen ed. avioliitosta poika 5 v.) ja äitin ja isin hölmöilyille..

tyttö nukkui äsken 2 tuntia, sisällä!! varmaan enkat :)

jees nyt äkkii ruoanlaittoon.

äiti ja tyttö (4kk)

Vierailija
28/28 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikakuulumisia; esikoinen tuli risteilyltä mummon kanssa ja on nyt vähän vaativa, kun oli ollut kivaa mutta ikävä äitiä kuiteski!

Hampeja ei ole näkynyt vauvalla, kuola valuu kovasti ja ikeniä hankailee.

Menkkoja ei ole kuulunut, imetän vielä vaikkakin pari kiinteää ateriaa tyttö saa nyt päivässä (yhden kasvis- yhden hedelmäsoseen)

Esikoisen jälkeen alkoi puolen vuoden päästä synnytyksestä.

Neidin perheelle paranemisia, yöks mikä tauti!

JMMK; kyllä ne syntymäkuvat aina herkistää! Ihania ovat :) ei niitä kyllästy katsomaan.

Ja sitten oli jollain solisluu murtunut, niin paranemisia sinnekin!

Esikoisella on meillä nuha ja täytyy taas toivoa ettei se tartu vauvaan... uhkaavasti jo nenä turisee vauvallakin.

T.Gerbera ja tytöt 5kk ja 3v5kk