Ajatteleeko miehet muita naisia?
Oma mieheni väittää, ettei koskaan ajattele muita naisia, esim. työpaikalta. Ei kuulema edes katsele muita, koska rakastaa vain minua. Miten on, miehet? N22
Kommentit (58)
Kiinnosta kysymys on myös se, kuinka paljon varatut miehet näkevät unia muista naidista kuin vaimostaan. Esim. miltä tuntuu herätä unesta, jossa on harrastanut seksiä jonkun tuntemansa naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti ajattelee ja luultavasti miehesi puhuu sontaa ja haluaa säästää sinut mielipahalta. Itse en jaksa stressata, siinäpähän ajattelee. :D N24
Näin juuri. Oma mieheni saa ajatella ihan mitä lystää, muita naisiakin, ei ole minulta pois ja ajattelenhan minäkin muita miehiä.
N 49
Tähän myöntävästi vastaaminen taitaa olla yhtä paha kuin naisen iän kysyminen
En minä ajattele muita naisia. Voin min katsoa niitä kun puhun niille töissä mutta en minä ajattele että haluan panna naista.
Miksi ap edes kysyisit tuollaisia ansakysymyksiä mieheltäsi? Heikko itsetunto vai muuten vaan tarve sabotoida suhteenne turhilla riidoilla?
Mikä on tavoitteesi kysymyksellä?
Olen nainen, pitkässä ja hyvässä suhteessa miehen kanssa, mutta katselen ja mietin muita naisia, jos sille päälle satun, ju nou. Oikeastaan ei kyllä yleensä tule katseltua ketään, oma mieskin menee vaan siinä sivussa. Itsekseen on lopulta kivointa olla. Onhan tuosta miehestä toki seuraakin. Miettiköön ja katselkoon hänkin muita, jos niin mielii.
Aikuisten oikeasti hävetkää.
Mihin on hävinny uskollisuus ja luottamus toiseen?
En todellakaan kattele muita naisia sillä silmillä paitsi omaa vaimoani toki ihailen.
t: mies 40v Imatra
Nuoruuden hyvärunkoisia exiä aattelen, kun tätä 3 muksun muijaani lykin.
M42
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 14:35"]Kyllä me katellaan ja himoitaan muita naisia. Oma vaimo jo rupsahtanut ettei sitä mielellää enää kattele. t. pena44v [/quote] Mä olen ajatellut toista naista laatumirrinkin seurassa.
Sama. Ulkonäöltään tavis tai miltei ruma oli niin hyvä ja estoton, että sitä muistellessa irtoaa laatumirriin. Tai eihän se laatumirri sängyssä ollut, vaikka kelpasi lehtien kansiin.
Yhtä paljon kun sinä ajattelet muita miehiä
Ei, mitä nyt miljoonaa herkkupeppua ympäri maailmaa pyörii mielessäni.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnosta kysymys on myös se, kuinka paljon varatut miehet näkevät unia muista naidista kuin vaimostaan. Esim. miltä tuntuu herätä unesta, jossa on harrastanut seksiä jonkun tuntemansa naisen kanssa.
Pettymys hän se aina on kun tumma brasiliainen tai estoton latino paljastuu uneksi ja vaimo kuorsaa vieressä. Mutta unet on eläviä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnosta kysymys on myös se, kuinka paljon varatut miehet näkevät unia muista naidista kuin vaimostaan. Esim. miltä tuntuu herätä unesta, jossa on harrastanut seksiä jonkun tuntemansa naisen kanssa.
No miehistä en tiedä mutta itse ainakin naisena näen tämmöisiä unia. Ja kivalta tuntuu herätä. Saahan sitä uneksia vaikka en ikinä ajatellutkaan tehdä samaa hereillä ollessa.
Ikää 55 ja on kyllä myönnettävä, että seksuaalisessa mielessä en nykyisin enää koskaan, en edes katso mitään eroottista nykyisin. Lisääntymisikä selkeästi ohi.
Valehteleeko joku, mies tai nainen jolla on terve seksuaalielämä, ettei katsele tai ajattele muita miehiä tai naisia?
Itse olen nainen mutta ei miestä. Elän ja asun yksin, mutta työpaikalla jo kuulee sen kikatuksen ja kaksimieliset vitsit kun naiset puhuu miehistä. Naimisissa olevat, lasten äidit. Ja se on täysin normaalia.
Entä jos menette baariin ns. tyttöporukassa? Eikö katse hakeudu ympäriinsä, etsitään niitä komistuksia ja arvostellaan ja pistetään paremuujärjestykseen? Tietynlainen jännite tuntuu selkeästi ilmassa.
Älkää tulko valhetelmaan ettei näin ole! Sellaiseen sipulinutturaan ei kyllä törmää kuin korkeintaan kerran kymmenessä vuodessa.
On epätervettä tukahduttaa seksuaalisuuttaan. Katsominen, puhuminen, ajatteleminen, haaveilu, ne on yksityisasioita joita kukaan ei tiedä jos et kerro, ja josta saat vapaasti nauttia. Ei miillään lailla väärää.
Tiedän että miesten kohdalla täysin sama. Ihmisellä on ihmisen vaistot ja vietit, eria asia heittäytyykö niiden vietäväksi. Kyllä täytyy olla melkoinen puupökkelö ihmisen joka pakottaa itsensä täysin kylmäksi ja tunteettomaksi.
Me sinkut varmasti annamme itsellemme suuremman vapauden, ei tarvitse tuntea mitään turhaa huonoa omaatuntoa. Sa flirttailla ja pitää hauskaa, rajat tietää varmasti jokainen itse omalla kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuoruuden hyvärunkoisia exiä aattelen, kun tätä 3 muksun muijaani lykin.
M42
Sul M42 on varmaan omat lapsesi tyhmiä ja rumia ja kaikkiaan heikkolahjaisia.
Ja nyt varmasti vastaat, et ei ne tursakkeet sun olekaan.
Vaan viiteenkymppiin asti? Ootpa rajoittunut.