Ajatteleeko miehet muita naisia?
Oma mieheni väittää, ettei koskaan ajattele muita naisia, esim. työpaikalta. Ei kuulema edes katsele muita, koska rakastaa vain minua. Miten on, miehet? N22
Kommentit (58)
Epäilen etteikö miehesi olisi koskaan ajatellut toista naista runkatessaan...mies vaan nyt toimii niin. Vaikka on parisuhteessa, muut naiset kiinnostavat yhä. Ei sitä voi noin vain lopettaa. Mutta lohdullista tosiaan on, että valtaosalla se jää siihen katseluun. Jos parisuhde on kunnossa, ei mies petä!
Nuoret miehet nimenomaan sanoo noin, kun ne luulee, että niin pitää sanoa.
Eivät uskalla kertoa naiselle, että kyllä - katselen muita naisia, maailmaan mahtuu niin hemmetisti tissiä ja peppua, että ei niitä voi olla näkemättä ja toisaalta myöskään ihastelematta - mutta ei se silti tarkoita sitä, että olisin niistä kiinnostuneempi kuin sinusta, tai että tekisin mitään konkreettista kuitenkaan. Kunhan tuijottelen huvikseni.
Miesten elämä on sarja naisten perseitä ja tissejä, joita näkee kadulla, töissä, vapaa-ajalla, salilla jne.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 14:46"]No en yleensä ajattele, ainakaan sängyssä! Tottakai jos kadulla tulee vastaan oikein hyvännäköinen mies, saatan vilkaista. Mutta en jää miettimään jälkeenpäin. Tässä ehkä suurin ero miesten ja naisten välillä. Hirvittäisi ajatus, jos mies vaikka runkkaisi jotain tuttua naista ajatellen :/ ap
[/quote]
No ihan varmasti tekee niin. Kyllä mäkin rakastan mun miestä yli kaiken enkä koskaan häntä pettäisi mutta kyllä, runkkaan ajatellen muita miehiä tai naisia :D -Se sama N24
Voi voi naiset, kunpa vaan tietäisitte! ;) m30
Onko parisuhteenne kuinka tuore? Varsinkin vuosien jälkeen alkaa väkisellä huomioimaan naisia esim. työpaikalla. Kun alkuhuuma menee ohi, jokainen fantasioi myös muista. En tiennyt että tämä tulee jollekin yllätyksenä...
Pari vuotta ollaan oltu yhdessä. Seksi ehkä hieman vähentynyt alkuajoista. Apua, saitte minut miettimään tätä asiaa liikaa. Mitä jos mies ajattelee jotain mun kavereista. Mulla on paljon kauniita kavereita :D Alkoi ahdistamaan! Ap
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 14:31"]Oma mieheni väittää, ettei koskaan ajattele muita naisia, esim. työpaikalta. Ei kuulema edes katsele muita, koska rakastaa vain minua. Miten on, miehet? N22
[/quote]
Hehheh, vai sellasia se sun kultamussukkas väittää :)
Aikamoinen velikulta ;)
Mun mies on sen verran seksuaalinen että varmana katsoo ja ajattelee muita naisia. Siinäpä katsoo, en mä kykene (enkä edes halua) kontrolloimaan toisen ajatuksia! Itse myös nautin mieskomeudesta ja silloin tällöin pienestä flirtistäkin. Silti ei käy mielessäkään pettää miestä. Luotan mieheenkin täysin. Jos sitten joskus paljastuu, että on pettänyt niin se on voi voi. En voi hallita häntä.
Toisin kun moni luulee, niin ihminen on eläin ja vaikka kuinka kehittynyt olisi, niin lisääntymisvietti on jokaisen ihmisen täysin luonnollista käyttäytymistä. Voit toki haluta ihmisen lakata olemasta jotain mihin hän ei pysty tai sitten oppia ymmärtämään evoluutiota ja ihmisyyttä. Minustakin olisi mahtavaa, jos minulla olisi joku off nappi päässä ja voisin lakata ajattelemasta vaikkapa naisia tai seksiä, ei ole enkä siihen pysty, evoluutio on minut luonut tällaiseksi.
Ei kannata ap tuhlata elämää vahtimalla miestään ja hänen ajatuksiaan. Olen ollut naimisissa lähes 10 vuotta ja mukaan on mahtunut ihastuksiakin. Kummallakin osapuolella. Pettämiseen ei ole onneksi johtanut kummallakaan! Pitkässä liitossa näitä vaan sattuu silloin tällöin. Ihan varmasti miehesi ajattelee myös muitakin naisia. Etenkin sen alkuhuuman jälkeen! Sinun on vain opittava elämään sen kanssa tai erota! N33
Mustasukkaisuus tappaa suhteen ennen pitkää! Ala elää ap ja vilkuile sinäkin muita komistuksia :)
Kannattaa vaan tarkkailla ettei se "naisten ajattelu ja katselu" etene itse toimintaan. Meillä kävi näin! Raja voi ylittyä yllättävän helposti.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:34"]Pari vuotta ollaan oltu yhdessä. Seksi ehkä hieman vähentynyt alkuajoista. Apua, saitte minut miettimään tätä asiaa liikaa. Mitä jos mies ajattelee jotain mun kavereista. Mulla on paljon kauniita kavereita :D Alkoi ahdistamaan! Ap
[/quote]
Tietenkin ajattelee! Me miehet haaveillaan varsinkin naistemme ystävistä ja siskoista ihan niinkuin naiset vastaavasti tekevät! -m39
Vierailija kirjoitti:
Älä usko mihinkään yltiöromanttiseen hömppään ja ruusunpunaisen höttöisiin korulauseisiin. Ihmiset on pohjimmiltaan vaistojensa varassa kulkevia eläimiä ja miehet saalistajia. Kuka enemmän, kuka vähemmän pystyy niitä vaistojaan hillitsemään.
Ihmisen (miehen) pohjimmainen luonne on kuin uroskoiralla. Kyllä panettaa vaikka liikennevaloissa ja jos sosiaalinen ympäristö sen sallisi, niin niinhän sitä ihmiset tekisikin.
Höpöhöpö!
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ajattelee ja katselee. Normaalia. Mun mies vaan on niin tyhmä että hieroo mun naamaan sitä miten paljon muita naisia himoitsee eikä ymmärrä mulle antaa positiivista palautetta vastapainoksi.
Tuo on tyhmää mieheltä, jos imartelisi omaa naistaan niin se maksaisi itsensä takaisin monenlaisilla mielihyvää tuottavilla jutuilla.
Parisuhteessa joutuu aina vähän valehtelemaan, mutta kyllä, mies ajattelee aina myös muita naisia.
Minäkin sanoin aikoinaan tyttöystävälle noin, kun hän oli vielä nuori ja epävarma itsestään. En halunnut pahoittaa hänen mieltään.
t. m28