Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

60-luvun Esikot: viikko 6

06.02.2006 |

Pakkasaamu, mittarissa täällä -21. Keittelen kahvia ja suunnittelen töihin lähtöä.

Kp 18/23 ja piinaviikko aukesi. Kenestäkäs taas sainkaan piinailuseuraa? Unohtuu kunkin vaiheet, kun välillä kirjoitellaan muutakin asiaa.

Olo on täysin normaali tähän kuun vaiheeseen: paleltaa ja tissit kipeät. Ei mitään raskausoireita. Kova työviikko edessä.

Jaksamista koko porukalle! -paide-

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai huomenia !

Eilen vasta luin upeat uutiset kuumeilijoista !!! Mahtavaa pietu ! Paljon onnea, iloa tuhatkiloa, vauvaliimaa ja tarrasukkia 9kk:den matkalle mukaan. Toivotaan, että kaikki menee hyvin.

On ollut niin kova kiire, ettei ole kerinnyt palstautumaan. Lauantainakin olin töissä ja tulin kotiin vasta puolenyön aikaan, joten kovasti ei ole kerinnyt edes kuumeilemaan tässä välissä. Mutta nyt kp20/25-31(kp:n vihdoin tarkistin muistiostani :D) Joten piina onkin ensiviikolla, mutta kovasti tuntuu siltä, ettei tarvitse piinata, ei oireen oiretta olemassa ...

Olen jatkuvasti ollut aikeissa soittaa NKL ja ilmoittaa ajankohdan milloin olemme poissa Suomesta ja samalla tilata viime marraskuisen lääk.käynnin papereita, mutta aina se vain jää. Tuntuu ihan kauhealta sanoa, mutta jotenkin tämä vauvakuumekin on lieventynyt, oisko syynä nämä epäonniset raskaudet ja pelko, että tavallaan haluaakin unohtaa koko asian ?? Koska lapsi edelleen on rakas ja tervetullut milloin tahansa.

Olen edelleen uudella ruokavaliolla ja nyt olen alkanut jo sopeutumaan siihen ja koen sen jopa parempana kuin vanhat ruokatottumukseni. Olen oppinut tekemään ihan hyvää ruokaa välttäen näitä (satoja )ruoka-aineita, mutta miehelle tehdään ruoka ihan vanhan kaavan mukaan. Herkkuani on riisi erittäin maustetun suikalebroilerin kanssa-nam-ja jälkkärinä menee bulgarian jogurtti puolukalla ja hieman laitan päärynäsose bonaa siihen ja löysin kaupasta aivan ihanaa hiivatonta ja muutenkin luomuista paistoleipää, ja se vasta onkin hyvää.

Tänään on kyläilypäivä, vaikkei ei yhtään huvita. Mutta kirjoitellaan lisää ensiviikolla ' ikävä kyllä' pääsen linjoille vasta kotiuduttuani. Oikein hyvää sunnuntaita ja alkavaa viikkoa kaikille !

äippä-voihan hitsiläinen :( Mutta paidea edelleen jännätään ..*** vauvasäteitä sille suunnalle *** Ja sonjaemmalle pikaista ovista :D ja mitenkäs teti .. Trattis tikutteli ..Kaikille onnea vauvailuun! t. emmi

Vierailija
42/42 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullekin eli menkat alkoivat aivan säädettyyn aikaan lauantaina. Mitä ilmeisemmin luteaaliaika voi päivällä parilla heittää. Täten lupaan itselleni, että en enää koskaan osta raskaustestiä ennenkuin kuukautiset ovat oikeasti myöhässä!

Kumminkin mietin, että olisiko siellä nyt sitten jotain yritystä ollut. Kuukautisten mukana nimittäin tuli (sorry tämä brutaalius) jonkinlainen veren ja liman sekainen möntti, ei sii mikään tavallinen hyytymä. Mistäpä tuota tietää. Raskaustesti ei kumminkaan mitään näyttänyt enää su-aamuna.

Arvattavasti pitää paikkansa se, mitä eilen luin yhdeltä läkäripalstalta. Lyhyt, 23 päivän kiertoni viittaa siihen, että keltarauhashormonia ei erity enää normaalisti. Ovis voi kyllä olla, mutta munarakkulan kehitys on heti alusta asti niin heikkoa, että kunnon munasolua ei muodostu.

Tähänhän olisi ihan täsmälääkekin olemassa, Terolut, mutta olkoon. Kierto on lyhentynyt tähän vasta aivan muutaman viime kuukauden aikana eikä raskaus alkanut aikaisemminkaan, kun kierto oli vielä ok.

Otan rauhallisesti, elän eteenpäin. Lykkyä muille ja vielä kerran onnea Pietulle! -paide-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla