***TOUKOJEN UUSI VIIKKOPINKKA***
Huomenta kaikki Toukot ja reipasta viikon alkua!
Uutta pinoa vaan vaikka edellinen roikkuu vielä tässä etusivulla =). Varmaankin uusi ennätys!
Onnittelut kaikille, joilla on jo uusi vauva tulossa/tilauksessa. Meillä ei sellaista ole suunnitelmissa, kun haluaisin saada opinnot loppuun ensin. Ja vaikka itselläni ja siskollani on ikäeroa vain 1,5v, haluan omille lapsilleni mielummin vähän isomman ikäeron, hiukan itsekkäistä syistäkin; en halua kahta vaippaikäistä vaan mielummin vähintään 3v eroa. Tällä hetkellä tuntuu etten jaksaisi kahta ihan pientä yhtä aikaa. Toivon että J on vähän isompi siinä vaiheessa, että pystyn sitten huomioimaan vauvaa vähän samalla lailla kun J:tä nyt. Vaikka tietysti, jos olisi pakko, niin sitten sopeuduttaisiin... (meillä kun ei vielä mitään ehkäisyä ole käytössä, kun mulla ei ole menkkojakaan). Mutta tällainen on suunnitelma tällä hetkellä.
Mulla oli viikonloppuna pieni oksennustauti, onneksi se meni jo ohi. Ruokahalun kyllä vei mennessään. Vielä ei tee mieli syödä mitään. Ja onneksi ei tarttunut Juliukseen eikä mieheen.
Hirveä pakkanen täällä tänä aamuna, ei tartte siis tänäänkään ulkoilla J:n kanssa, paitsi kauppaan lienee pakko mennä käymään.
Nyt pitää lopetella, J koputtelee tätä tietsikan pönttöä että äiti, puuroa ja sassiin =)
Hienoa talvista viikkoa kaikille!
-sannael ja J 9kk
Kommentit (43)
Ihan pikainen kommentti eli tervetuloa @nna81; meillä on päivälleen samanikäiset toukot eli meidän Peetu on syntynyt myös 18.5. täällä Turun suunnalla :)
Terkuin,
Likk@ ja Peetu (ensi viikolla siis 9 kk)
Meillä on suhde sikäli hyvässä jamassa, että riiddellään vähemmän kuin ennen pojan syntymää, mutta sänky on meillä kyllä ihan nukkumista ja imettämistä varten. Mulla on ollut aika lailla halut hukassa tähän asti, vaikka raskausaikana kävin aika kuumana. Oletan että imettäminen vaikuttaa asiaan hormonaalisesti. Miehellä on ollut aika vaikee sopeutua asiaan ja harva se päivä hän jaksaakin muistuttaa että mites jos tänään koitettais...? Ja multa vaatii tosi paljon yritystä ruveta hommiin kuin seksidraivi on miinuksella =)
Mutta eiköhän se tästä, niinä harvoina kertoina kun oon oikeesti viittiny yrittää niin on ollut ihan kivaakin. Ei vaan oo niin helppoa kuin ennen. Ja mies odottaa kuin kuuta nousevaa että a)J siirtyy omaan huoneeseensa nukkumaan, jolloin mä ehkä saattaisin taas suostua seksiin makkarissakin =/ ja b) että lopetan imettämisen ja halut palais...
J nukkuu nykyään kahdet päikkärit, aamupäivällä parisen tuntia ja iltapäivällä toisen mokoman, yhteensä noin 4h. Yöunet noin 11h.
Mies sai sitten sen oksennustaudin mikä mulla oli viikonloppuna, ja on maannut koko päivän puolikuolleena kotona. Ja on niiiiin kipeä, _paljon kipeämpi kuin minä olin_ *huoh*. Toivottavasti J ei saa samaa! *koputtaa puupäätä*
Nyt telkkari kutsuu =)
-sannael
Nostetaampa vähän pinoa..Oltiin tänään lääkäri neuvolassa ja strategiset mitat on 71cm ja 9015g. Niin ja nyt täytyy äkkiä rustailla kun Linda varmaan herää kohta pihalta. Nukkuu jo toista tuntia päikkäreitä. Ihanaa, kun pakkanen laski niin saa taas laittaa ulos nukkumaan. Meilläkin sisällä nukutaan korkeintaan tunnin. Onhan tietty poikkeuksia, mutta harvemmin. Neuvolassa vielä semmosta, että Lindalle varattiin 10kk neuvola, koska Linda ei varaa jaloilleen ollenkaan. Siellä kuitenkin rauhotteli, että voi olla siihen mennessä asia muutunut ja neuvolaan ei silloin tarvii tulla..No nyt toukot sormet ja varpaat ristiin, että rupeis tapahtumaan. Meiän vauva on vaan niin pikkuvaavi vieläkin. Perässä tullaan...
No galluppiin sen verran, että aikas hiljasta on seksielämä tällä hetkellä. Sitten kun miehen menot tosta rauhottuu niin eiköhan rupea makuuhuoneessakin tapahtumaan..Toivottavasti. Toki mekin kauheesti halataan ja pusitaan. =) Ollaan molemmat aika läheisyyden kipeitä. =)
Päikkäreitä nukutaan yleensä 2. Ekat on heti aamupäivällä puolesta tunnista tuntiin ja iltapäivällä näihin aikoihin nukutaan toiset 1-3h. Illalla mennään aikasintaan puoli seitsemän nukkumaan, mistä äiti on tyytyväinen. Kerkee kummasti illalla tekemään kaikkee...
Nyt mun pitää mennä syömään. Äkkiä... Pikaisia paranemisia sairastaville ja muutenkin kaikille ihanaa viikkoa!! =)
T: Wera ja Linda (29.5)