Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on mielestäsi kaunis nainen?

Vierailija
13.09.2015 |

?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasivartalo, kauniit luonnolliset kulmat, kaunis hymy, muodikas peppu, kapea lantio, rinnat C75, taipuisat hiukset, isot silmät, suora nenä, normaali paino. Tyylikäs, ei ole tietoinen itsestään vaan osaa olla läsnä (ilman että kiinnittää mitään huomiota itseensä), on oma itsensä. Suuntaa huomionsa itsensä ulkopuolisiin asioihin, omaa uteliaisuutta ja kiinnostusta, elävät kasvot. Pitkät jalat...

Vierailija
2/36 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 09:58"]Tiimalasivartalo, kauniit luonnolliset kulmat, kaunis hymy, muodikas peppu, kapea lantio, rinnat C75, taipuisat hiukset, isot silmät, suora nenä, normaali paino. Tyylikäs, ei ole tietoinen itsestään vaan osaa olla läsnä (ilman että kiinnittää mitään huomiota itseensä), on oma itsensä. Suuntaa huomionsa itsensä ulkopuolisiin asioihin, omaa uteliaisuutta ja kiinnostusta, elävät kasvot. Pitkät jalat...
[/quote]

Totuus: ei tollaista ok olemassakaan, kunhan haaveilen. M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 09:58"]Tiimalasivartalo, kauniit luonnolliset kulmat, kaunis hymy, muodikas peppu, kapea lantio, rinnat C75, taipuisat hiukset, isot silmät, suora nenä, normaali paino. Tyylikäs, ei ole tietoinen itsestään vaan osaa olla läsnä (ilman että kiinnittää mitään huomiota itseensä), on oma itsensä. Suuntaa huomionsa itsensä ulkopuolisiin asioihin, omaa uteliaisuutta ja kiinnostusta, elävät kasvot. Pitkät jalat...
[/quote]

Totuus: ei tollaista ok olemassakaan, kunhan haaveilen. M39
[/quote]On toki. Ehkei Suomessa.

Vierailija
4/36 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 09:58"]Tiimalasivartalo, kauniit luonnolliset kulmat, kaunis hymy, muodikas peppu, kapea lantio, rinnat C75, taipuisat hiukset, isot silmät, suora nenä, normaali paino. Tyylikäs, ei ole tietoinen itsestään vaan osaa olla läsnä (ilman että kiinnittää mitään huomiota itseensä), on oma itsensä. Suuntaa huomionsa itsensä ulkopuolisiin asioihin, omaa uteliaisuutta ja kiinnostusta, elävät kasvot. Pitkät jalat...
[/quote]

Minä, paitsi kapea lantio ja pitkät jalat.

Vierailija
5/36 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 09:58"]

Tiimalasivartalo, kauniit luonnolliset kulmat, kaunis hymy, muodikas peppu, kapea lantio, rinnat C75, taipuisat hiukset, isot silmät, suora nenä, normaali paino. Tyylikäs, ei ole tietoinen itsestään vaan osaa olla läsnä (ilman että kiinnittää mitään huomiota itseensä), on oma itsensä. Suuntaa huomionsa itsensä ulkopuolisiin asioihin, omaa uteliaisuutta ja kiinnostusta, elävät kasvot. Pitkät jalat...

[/quote]

Täytän joka kohdan. T. Nainen stadista

Vierailija
6/36 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma itsensä, ei hymyile tekohymyä. Perusilme kasvoilla, kulmikkaat ka kapeat kasvot ja luusto esillä. Terävät piirteet, hoikka.Itsevarma tietenkin.

Vierailija
7/36 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena täytyy sanoa, että se todella vaihtelee. Ei ole mitään muottia. Monet kauniit naiset ovat niin tylsän näköisiä. Ulkonäkö vain unohtuu.

Terve ja kuulas iho tekee myös paljon.

Vierailija
8/36 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä pitkä tukka (ei kuitenkaan mikään hiiren häntä) tekee naisesta kauniin. :)

Vierailija
9/36 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/36 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovannäköiset naiset on kauniita.Ja todella seksikkäitä. Ei sellanen kiltti enkelimäisyys ole kaunista. Vaan jos näyttää kovalta ämmältä niin se on kaunista. Kaikki outo myös

Vierailija
11/36 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali painoinen ja kaunis kasvoiltaan.

Vierailija
12/36 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodikas peppu. :D

Vierailija
13/36 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miss universum 2012 on älyttömän kaunis nainen. Ylipäätään brunetet ovat mielestäni lähes aina kauniimpia kuin tylsähköt blondit..niitä on kymmenen samanlaista tusinassa.

http://103.imagebam.com/download/LKNERUv-0T_EIWstCbwapA/25264/252636934/Olivia%2BCulpo%2BMiss%2BUniverse%2BOlivia%2BCulpo%2BSets%2B0tTJMeewBQKl.jpg

Vierailija
14/36 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmonisen näköinen, hoikka, pitkähkö, Isot silmät ja huulet, sievä nenä, pitkät ripset, normaalit tai korkeat poskipäät, kauniin muotoinen luusto kasvoissa, kauniit kulmat, ballerinamainen vartalo.

Vierailija
15/36 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kliseinen totuus: itseään kauniina pitävä nainen

Vierailija
16/36 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 10:59"]

Isot, kiinteät ja muhkean pyöreät meijerit keskikokoisilla natsoilla, hoikka vyötärö, pyöreä ulkoneva perse, pitkät paksut hiukset (tummat tai vaaleat). Helposti nussittava takapillu, poslari tietty. Ei roikkuvia lörpäkkeitä. Luonne iloinen ja antelias, vähän yksinkertainen, tyytyy osaansa eikä nalkuta herralleen. Pillua ja suuhoitoa annettava usein, persereikääkin välillä. Mieluiten iältään 20-27v, itse olen 40v herrasmies ;).

Vaimo on vähän eri kaliiperia, mutta hyvä lisä talouteen-pitää kodin kunnossa ja tienaa rahaa ihan mukavasti. Tietänee harrastuksestani nuorempien naisten kanssa, mutta tyytynyt osaansa kuten kuuluukin. Olen antanut luvan käydä nussimassa muualla jos haluaa, mutta ei ole koskaan oikein ollut "sen" perään. Liekö lesbo.

[/quote]Vau, vaikutat oikein ihanalta ihmiseltä. :)

Vierailija
17/36 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneutta on toki monenlaista ja mun mielestä, jos ihminen kantaa itsensä varmasti ja pää pystyssä, kiinnittää se huomion ja luo mun mielestä kauniin vaikutelman. Kuitenkaan ylimielisyys ei ole kaunista eikä todellakaan nenänvartta pitkin katsominen.

Mutta näiden naisten kauneutta olen itse naispuolisena aina ihaillut ja vaihtaisin paikkaa ilomielin heidän kanssaan.

Mila Kunis

http://img2.timeinc.net/people/i/2011/database/110221/mila-kunis-300.jpg

Kylie Jenner (tiedän saaneen nykyiset piirteensä kirurgin veitsen alla, mutta on mielestäni silti todella kaunis, vaikka arvostankin luonnollisuutta. Lisäksi rakastan Kylien vartaloa!!)

http://www.etonline.com/awards/grammys/2015/02/24130972/425_kylie_jenner_463053532.jpg

Imogen Poots

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m4p6dmR6Q41r4r0y7o3_400.jpg

Miranda Kerr

http://richestcelebrities.org/wp-content/uploads/2014/11/Miranda-Kerr-Net-Worth.jpg

Vierailija
18/36 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 10:30"]

Muodikas peppu. :D

[/quote]Ja trendikkäät reidet? ;P

Vierailija
19/36 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreä peppu, isot rinnat, mieluiten tummat kiiltävät ja pitkät hiukset. Ruskeasilmäisiin olen mieltynyt, mutta silmien väri ei tee kenestäkään kaunista. Pieni nenä ja kauniit kasvot sekä sopusuhtainen vartalo plussaa. M34

Vierailija
20/36 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2015 klo 10:38"]

Kliseinen totuus: itseään kauniina pitävä nainen

[/quote]Tarkoitatko naista, joka huolehtimalla hyvin itsestään on kaunis, vai naista joka ajattelee olevansa kaunis?

Jälkimmäiset kun turhan usein ovat itserakkaita ja paljastuvat ihan peruspirkoiksi, kunhan vain sotamaalaukset putsataan. Itsestään huolehtivat naiset puolestaan hehkuvat luonnollisempaa (aitoa) kauneutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi