Mies käy kaverien kanssa kalastamassa, ikinä ei yhtään kalaa
Lähtee aina viikonloppuisin kolmen aikoihin ja tulee vasta 10 aikaan takaisin kotiin. Olen pitänyt ihan mukavana harrastuksena, mutta on alkanut ihmetyttämään, kun hänellä ei ikinä ole yhtään ainoata kalaa mukana kun tulee takaisin kotiin. Tai sitten kaverit olivat ainoita jotka saivat kaloja. Mitenkään en pysty varmistamaan edes, että onko oikeasti kalassa.
Jotain pikku sinttejä ovat kuulemma vain saaneet, jos olen kysynyt kalojen perään. Ideoita? En tunne kaverien vaimojakaan, jotta voisin heiltä kysyä onko heidän miehet kalastamassa. Huomenna taas mies on menossa "kalaan" Kalastusluvatkin osti, mutta ne on kuulemma puhelimessa kun viimeksi kysyin, että etkö ota kalastuslupaa mukaan. Saako niitä puhelimeenkin?
Kommentit (71)
Ymmärrän kyllä hyvin ap.ta. Rouvaa harmittaa odottaa kotona koko päivä kun ei koskaan tule saalista mistä sitten valmistaa perheelle maittavaa päivällistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä että jos ei tuoksu hajuvedeltä niin on kalassa. Sitten kun on yötä poissa , niin voi ajatella että millä reijällä oikein pilkkii.
Tätähän voi tiedustella myös suoraan noilla sanoilla. Siinä tulee viikonlopun keskustelu samalla viritettyä tulille 😁.
Jos se panee niitä kaloja ja ei viitsi tuoda niitä sinulle, koska haistaisit heti kalasta miehesi hajun.
Mun mies tavatessaan sanoi olevansa ahkera kalastaja. Olin iloinen kun ajattelin tuoreita kala-aineksia keittiöön. 15 vuoden aikana en ole saanut yhtään kalaa kotiin. Kuvia kyllä reissuilta, mutta ne hullut äijät päästää kaikki kalat irti.
Haisee kuitenkin kalalta? Kyllähän nuo miesten kalastusreissut tiedetään.
Kalastusreissu suuntautuu paikkaan josta kalat ovat loppuneet?
Laitat miehen autoon GPS-jäljittimen ja seurailet kotona mihin autolla ajaa. Jää heti kiinni, jos ei aja jonnekin venesatamaan tai rannalle.
Olihan Puhakkakin jääkiekkoilija.
Vieläköhän nuo kalastusretket jatkuu, näin 9 vuoden jälkeen aloituksesta.