Mies käy kaverien kanssa kalastamassa, ikinä ei yhtään kalaa
Lähtee aina viikonloppuisin kolmen aikoihin ja tulee vasta 10 aikaan takaisin kotiin. Olen pitänyt ihan mukavana harrastuksena, mutta on alkanut ihmetyttämään, kun hänellä ei ikinä ole yhtään ainoata kalaa mukana kun tulee takaisin kotiin. Tai sitten kaverit olivat ainoita jotka saivat kaloja. Mitenkään en pysty varmistamaan edes, että onko oikeasti kalassa.
Jotain pikku sinttejä ovat kuulemma vain saaneet, jos olen kysynyt kalojen perään. Ideoita? En tunne kaverien vaimojakaan, jotta voisin heiltä kysyä onko heidän miehet kalastamassa. Huomenna taas mies on menossa "kalaan" Kalastusluvatkin osti, mutta ne on kuulemma puhelimessa kun viimeksi kysyin, että etkö ota kalastuslupaa mukaan. Saako niitä puhelimeenkin?
Kommentit (71)
Haista ensi kerralla haiseeko ukkos sormet silliltä. Jos haisee, niin käy kalassa. :D
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:48"]
Lähtee aina viikonloppuisin kolmen aikoihin ja tulee vasta 10 aikaan takaisin kotiin. Olen pitänyt ihan mukavana harrastuksena, mutta on alkanut ihmetyttämään, kun hänellä ei ikinä ole yhtään ainoata kalaa mukana kun tulee takaisin kotiin. Tai sitten kaverit olivat ainoita jotka saivat kaloja. Mitenkään en pysty varmistamaan edes, että onko oikeasti kalassa.
Jotain pikku sinttejä ovat kuulemma vain saaneet, jos olen kysynyt kalojen perään. Ideoita? En tunne kaverien vaimojakaan, jotta voisin heiltä kysyä onko heidän miehet kalastamassa. Huomenna taas mies on menossa "kalaan" Kalastusluvatkin osti, mutta ne on kuulemma puhelimessa kun viimeksi kysyin, että etkö ota kalastuslupaa mukaan. Saako niitä puhelimeenkin?
[/quote]
Se käy vain pilkillä reisijärvellä.
[/quote]
Vielä ei pilkille pääse ;)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:48"]
[/quote]
[/quote]
Voi että olet hauska :) et parempaa vitsiä keksiny
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:23"]Mun mies käy myös usein kalassa ja aina tulee kalaa myös kotiinkin asti, joskus enempi ja joskus vähempi. Täytyy tietää hyvät kalapaikat ja välineet millä pyytää ;)
[/quote]
tule muru nussimaan. nukun jo
No kyllä varmasti tulee hajuj silleistä ;-)
Itse kun lähden jätkien kanssa kalaan niin siinä menee helposti viikonloppu. En minäkään sieltä kalaa vaimolle tuo, koska oon niin pää täynnä viinaa että varmaan hukkuisin jos menisin veden lähelle :)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 21:06"]
Olen sitä mieltä että jos ei tuoksu hajuvedeltä niin on kalassa. Sitten kun on yötä poissa , niin voi ajatella että millä reijällä oikein pilkkii.
[/quote]
Juu, mut jos keskisormi tuoksuu Abban silliltä?
Oikeastihan kalastamaassa olleen miehen vaatteissa on suomuja yms. ja tuoksuvat tuoreelle kalalle.
Auta miestäsi ja mee yönselkään keräämään matoja hänelle.
Ei kai siinä muu kun otat itse selvää. Laitat puhelimesi piiloon autoon ja sitten kotona katselet findmyiphone appilla että missäs se suhaa. Jos siis on iPhone. Sitten jos se siellä kalassa käykin niin et sano mitään asia on selvä.
Siis mimmosia läskivalaita ja epävarmoja naisia täällä on kun aina epäillään pettämisestä? :D " mis oli 15minsaa vastaamatta puhelimeen no voi vittu pettämässähän se kumminkin oli" :DDDDDDDDDDDDDD
Kun mies tulee kalasta niin otat siltä heti suihin.
Jos muna maistuu pillulta niin vieraissahan se on käynyt. Jos muna maistuu vasta pestyltä niin vieraissahan se on käynyt, pessyt vaan munansa. Jos muna maistuu kuselta, no problem. Jos muna maistuu paskalta, -big problem.
Oikeesti- 6h kalassa ei ole mitenkään tavatonta. Varsinkin vetouisteluun menee helposti tuplaten lisää tunteja. Välineitä ei viitsi raahailla vesille ihan parin tunnin takia. Pyydä joskun että näyttää jotain kuvia saaliista. Varmasti ainakin isot kalat kuvataan vaikka ne päästettäis talaisin.
Tää on niiiiiin symppisketju, ihania ootte kyllä. :D
Koko kesänä en ole kalan kalaa saanut vaikka usein järvellä käynkin. Nyt vasta alkanut petokalat syömään. Aikaa järvellä menee 4-6h ja se on ihanaa ulkoilua ja aivot narikkaan touhua! Suuttuisin jos mieheni, joka ei kalasta,alkaisi epäillä että teen tuolla aikaa jotain muuta. Mene joskus itse mukaan. :)
Onko miehelläsi edes kalastusvälineitä?
Kyllä vaatteisiin jää meren tuoksu jos on ollut merellä.
Epäilen ettei miehesi kalasta jos et tiedä yhtäkään kalakaveriaan.
Toisaalta, kapakat menneet/menossa juuri kiinni. Onhan siellä sitä saalista jaossa tuohon aikaan. Toivottavasti ei miehesi kuitenkaan tuollaista kalastusta harrasta, yleensä ne on onneksi ne muut.
Mun ystävän mies kävi myös usein viikonloppuisin kaverin mökillä kalassa lähti pe ja tuli su. Söivät kaikki kalat kavereiden kanssa. Yhtäkkiä kalastusreissut loppuivat, ei kuulemma jaksanut lähteä tms. Eräänä iltana oli isäntä itkeneen näköinen ja istutti vaimonsa sohvalle halusi tunnustaa toisen naisen jolla oli "kalareissuilla" käynyt, ikäväkseen oli tuo nainen tullut raskaaksi ja vauva syntymässä kuukauden päästä. Ystävä heitti ukon pihalle, eikä mies halunnut sen naisenkaan luo muuttaa. Elareita makselee nyt kahdelle naiselle ja kännissä itkien ystävälleni soittelee. Semmoiset kalareissut.
Jaahas siellä on joku katsonut liikaa Brokeback Mountainia.
Mäkin haluaisin kalastaa. Valitettavasti mun naispuoliset kaverit ei ole kiinnostuneita. Tinderissäkin kalastajamiehet mykistyivät, kun ilmaisin kiinnostukseni kalastusta kohtaan. Onkohan jotain kalastusporukoita, jonne nainenkin pääsisi mukaan?
Ap:n mies voi myös olla huono kalastamaan: tiedän paljon miehiä, jotka tykkäävät kalastaa, vaikkeivat oikeastaan osaa. Tai sitten miehen 'kalareissu' on enemmän 'hengaillaan ulkona juomassa kaljaa kavereiden kanssa nuotiolla -reissu'.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2015 klo 20:48"]
[/quote]