Kysyn taas: onko linjoilla perheellisiä lentoemäntiä/stuertteja?
Onko tämä ammatti mahdollinen jos on pieniä lapsia? Millaisia työvuoroja teillä on? Kertokaa!
Kommentit (24)
Valitettavasti oma lentopelko estää edes haaveilusta ammatista. Tunnen tarpeeksi monta lentoemoa tietääkseni mitä työ vaatii..silti aina kun näen lentokentillä emoja tulee mieleen että miksen hakenut nuorempana...
Ihanaa kun oli tullut näin pitkä ketju, en meinannut silmiäni uskoa. Viimeksi kun alotin en saanut yhtään vastausta!
Minulla on kyllä aika realistinen kuva työstä koska läheiseni toimii stuerttina. Hän ei vaan ole perheellinen joten ei osaa siinä minua oikeen valaista. Itseäni kiinnostaa työ kovasti ja luulen että se sopisi minulle. Asun ulkomailla ja olen hakenut siis ulkomaiseen lentoyhtiöön, vähän jännittää vaan tämä kielitaito. Englanti, suomi ja ruotsi sujuu mainiosti ja kyllä maankin kieli hyvin mutta en tiedä onko tarpeeksi hyvä. Nyt pitäisi neljän viikon sisälllä soittaa yhtiöön, järjestävät ensin puhelinhaastattelun, puoliksi englanniksi. Sitä englanti-osiota en pelkää yhtään =)
Kiitos!
siellä kävelet edes taas käytäviä ja taitaa ne Air Finlandin ulkomaanlennot olla enimmäkseen kääntymismatkoja Euroopassa.
hyvät lippuedut meillä myös.