Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joiden mielestä YSTÄVÄNPÄIVÄ vuoden tekopyhin päivä?

Vierailija
12.02.2006 |

Sellaisetkin kaverit, joista ei ole kuulunut moniin kuukausiin, kaivavat imelät sydänkortit esiin ja postittelevat niitä joko paperisena tai mikä vielä pahempaa - nettikortteina! " Olet tärkeä" ja " Ajattelen sinua" -tyyppiset lausahdukset kuuluvat ystävien - siis tosiystävien - ympärivuotiseen viestintään eikä tällaiseen yli-imelään ja tekopirteään muka-ystävien muistamispäivään.

Voin jo nyt sanoa, etten tule vastaamaan yhteenkään korttiin, tekstiviestiin tms joka tulee sellaiselta " ystävältä" , joka ei ole kiinnostunut siitä, mitä minulle OIKEASTI kuuluu ja joka ei ole ollut vierelläni viime vuoden ilon ja synkkyyden hetkissä.

Muita, joita koko päivä vain ärsyttää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sehän on vain muutaman vuoden vanha " traditio" Suomessa, ihan pelkkä krääräkauppiaiden keksintö.

-äiti 39 v.-

Vierailija
2/4 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen AINA inhonnut ystävänpäivää. Itse muistan ystäviäni muutenkin kuin vain kerran vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerta kaikkiaan. En kyllä lue ja poistan ne heti. Tosi typeriä.

Vierailija
4/4 |
12.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehdottomasti kaksi turhinta hömppätouhua koko maailmassa. Suomalainen pyhäinpäivä pitäisi viettää suomalaisella tavalla, jossa kuolleita pitäisi muistaa meidän kulttuuriin sopivalla tavalla eikä apinoimalla maailman tyhmintä kansaa. Ystävänpäivää en ole koskaan viettänyt enkä koskaan vietä. Muistan ystäviäni muutenkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi