Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***HAAHUT VKO 6***

05.02.2006 |

Varaslähtö uuteen viikkoon! =)

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne sitten alkoi, menkat! Oi tätä onnen päivää! Enpä muista koska oisin ollu näin iloinen tästä tapahtumasta... Jo kävin innoissani, mahdollisen ovulaatioajankohdankin tuolta laskurista katsomassa:)

Elisabeth72: Tervetuloa joukkoon!! Täältä saa kivasti tukea ja voidaan yhdessä jännätä uusia plussia ja piinailla...

Jumppis: Inhottava kaveri sulla, musta ois tommoset kommentit tosi mälsiä.. Ihan kuin kateellisen panettelua.

Liliane kp 1 (ruhtinaalliset)

Vierailija
22/79 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli koko illan koneella ja minä pojan kanssa, joten nyt vasta pääsen iloisia uutisia kertomaan ;) Kaikki oli ultrassa hyvin, sydän siellä sykki, keltarauhanen hyvin toiminnassa munasarjassa ja kohdunkaula pitkälle kiinni :) rv 7+3! Ja kotiin lähti mukaan ihana kuva pikku pikku papusesta, joka siellä huimaa vauhtia kasvelee!! Mies oli mukana ja sitä se nyt sitten soittelikin tietokoneella äidillensä ja veljellensä (hollantiin:)

Iloista illan jatkoa toivottelee peebee, joka hiukka voipi nyt huokaista-hetkeksi-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
06.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä muistelinkin, että joku joka oli plussannut, niin kirjoitteli siitä runsaasta valkkarista, se taisit olla juuri Sinä Visakoivu. No yritän pitää täällä lippua TAAS korkealla tässäkin kuussa. Oikein naurattaa itteensäkkin, että ne fiilikset joka kuukausi lässähtää kun täti tulee ja sitä ajattelee, että nyt en suuremmin tätä raskautumista mieti, mut nyt kun tuli se oviskin omin silmin ekaa kertaa tikuteltua ja nähtyä, niin suurin piirtein on jo sellainen olo kun olis raskaana. Hölmöjä me vauvakuumeiset. =)

Elisabet72: Lämpimästi tervetuloa meidän haahujen keskuuteen. Niin kuin kaikille uusille toivomme samaa; että vierailu tällä palstalla jää mahdollisimman lyhyeksi. Mulla ensimmäisen km:n jälkeen ekat menkat tuli suht ajallaan normaali kierron mukaan, mutta olivat aikas niukkavuotoiset, mutta kestivät useamman päivän. Eli sellaista hölmöä tiputtelua. Selkeetä verta vaan tais olla parina päivänä. Sit jo seuraavasta kierrosta tärppäs uudestaan, mut sekin meni alkumetreillä kesken. Sen jälken on menkat tullut suht tasasin välein¿kierto ollut ennemmin lyhyt kun pitkä ja mun vaivana on olleet taas kuutautisia edeltävä usean päivän tiputtelu, ennenkö normaali vuoto alkaa. Ja sulla käsittääkseni tiputtelee kuukautisten jälkeen. Toisaalta km on kova kolaus kropalle ja se kiertokin hakee varmaan sitä paikkaansa jonkun aikaa. Toivotaan, että tasaantuu pian. Jos ei, niin kantsii varmaan varata gyneaika.

Maria80: Toivottavasti menkat ei pilaa häätunnelmaa vkonloppuna vaan tulis jo ajoissa ja olis sit alta pois¿tai sit ollenkaan. =)

Jumppis: Noita tilanteita itelläkin on tullut ystävien seurassa vastaan. Sitten ihmetyttää, että jos heillä itsellään on lapsia niin miten se on heiltä pois jos minäkin joskus saisin toivotun ja pysyvän plussan ja siitä vielä sen pienokaisen palkinnoksi syliini. Olen itse yrittänyt sopeutua heidän lastensa syntymään avoimin ja positiivisin mielin, vaikka itselläni on ollut samaan aikaan vaikeaa näiden km:jen vuoksi. Jotenkin sitä vaan sulkee ne asiat sillä hetkellä johonkin syrjään kun joku ystävistäsi antaa syliin sulle sellainen muutaman kuukauden ikäisen pienokaisen. Vähiten se hänen vikansa on, että minä en ole vielä lasta saanut¿mutta aina ne rakkaat ystävät ei ihan osaa ajatella niitä mun tuntemuksia ja miten pahalta joskus itestä tuntuu kun miettii vaan, että koskahan sitä voi itse olla tuossa tilanteessa, että voi antaa OMAN pikkuisensa rinta rottingilla jonkun toisen syliin. Ehkä se meidän kova vauvakuumekuumeilu sitten näkyy niin selvästi ja sitten sitä tohisee ja jännittää joka ikinen kuukausi ennenkö menkkojen pitäs alkaa, että mitä jos tässä kuussa viimein olisi se uusi ja mahdollisesti kestävä tärppi saanut alkunsa. Mulla on myös vaikeuksia pitää nää asiat sisällä, mutta enää kun/jos kolmas tärppi jossain vaiheessa tulee, niin en uskalla kertoa kellekkään, kun kaveritkin varmaan jo miettii, että kesken se menee kuitenkin. Ja vähän pelottaa itteenikin. Onneksi tänne voi tulla tuntemuksia kertomaan ja toivotaan että me kaikki saadan pian kestävät plussat. Olis se niin ihanaa. =) Yritä olla pahoittamatta mieltäsi ystäväsi kommenteista. Hän ei todellakaan varmaan ymmärrä mitä käyt läpi jos itse on lapsensa saanut ilman suuria ongelmia. Ja se, että hän vielä lapsen haluaisi, mutta ei ole miestä, niin ei mielestäni ole syy olla kateellinen Sinulle.

Ehkä hän ei osaa ajatella mitä Sinä olet joutunut läpi käymään. Voimia. =)

Liliane: Hyvä, että menkat alkoivat. Pääsette taas tositoimiin. ;-)

Peebee: IHANIA UUTISIA! Oikeesti aivan mielettömän ihanaa kuulla, että pikkupapu voi hyvin ja kasvaa kohisten. Minäkin huokaisin täällä puolestasi. =) Missä vaiheessa aiot meidät haahulaiset jättää, vai vieläkö surffaat tässä haahujen ja ex-haahujen välimaastossa? Nauttikaahan nyt noista ihanista uutisista.

titi

Vierailija
24/79 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta nyt pääsin koneelle...meidän tietokoneeseen iski joku virus joka lamautti koko homman:( Meni koko päivä miehelläni säätäessä, mutta nyt toimii! Ihan addikti olen...kädet jo tärisi kun ei päässyt surffaan:)

Niin mulla km oli täydellinen tai siis et mitään toimenpiteitä ei tarvinnut tehdä. kaikki tuli itsellään ulos. Täytyy nyt tässä kattella. harmittaa vaan tälläset epämääräiset hommat, mutta kuulunee kai asiaan noin km:n jälkeen.

Kiitos kaikille jotka toivottivat tervetulleeksi!:)Kiva päästä tällaselle listalle mukaan ja toivottavasti ei kauaan tarvi olla;)

Vierailija
25/79 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yritettiin joka kuukausi pakolla,ihan kyllästymiseen asti,nyt vika kierossa en juuri tuntenut edes ovista,aattelin että ei varmaan edes ollut,oltiin vaan ehkä n. pari kertaa touhussa,ja raskaana :) Liian kova yrittäminen ei meilee passannut...

Vierailija
26/79 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut viime päivät ihan rennosti, töissä on ollut jotenkin niin raskasta joten ajattelin vain olla möllöttää.

Viikonloppu tosiaan otettiin miehen kanssa rauhallisesti, tosin oltiin kavereiden kanssa keilaamassa lauantaina ja nautittiin muutamat oluet. Oli tosi kiva ilta, sai rentoutua kavereiden kanssa. =)

Uusinuppu: Onnittelut plussastasi!!! Lähetän sylin täydeltä vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan mukaan! =)

Titi: Täällä minä olen kovasti yrittänyt ¿etsiä¿ mahdollisia oireita.. =) Vaikka kuinka itselleen tässä on muistuttanut, että ei etsisi mitään oireita niin huomaa kuitenkin niin tekevän.

Vähän on ollut rinnat arahkot viime päivinä, sillai vihlasee välillä ja se tuntuu oudolta, taas vaihteeksi. =) Parina päivänä mahassa on tuntunut nippailuakin ja ilmaa on ollut mahassa ihan älyttömästi. Luulin sen johtuvan siitä, että söin viikonloppuna sipulia(mun herkkua), mutta ei se nyt näin kauaa ole yleensä tuonut tuota ilmaa mahaan.

Mites sulla? Onko oireita?? ;-) Omasta oviksesta olis nyt n.6vrk..

Peebee: Ihania ultrakuulumisia sinulta sai lukea! Meni ihan kylmänväreitä kun luki kirjoitustasi. Nyt vain rauhassa kasvattelet masua ja nautit ennen kaikkea raskaudestasi. =)

Elisabeth: Tervetuloa minunkin puolestani tänne haahujen joukkoon. Toivottavasti vierailusi jää lyhyeksi ja pääset taas nauttimaan raskaudestasi.

Oma napa: kp 20/28-31, onpa aika mennyt nopeasti. =) Niin kuin tuossa jo Titille mainitsin, että parina päivänä on ollut ihan älyttömästi ilmaa mahassa. Onhan sitä taas nippailujakin ollut ja rinnoissa on tuntunut vihlontaa.

Kuinkas kauan oviksesta on se kiinnittyminen...? En sitten koskaan muista sitä.

Ensi viikolla samoihin aikoihin jännitetään sitten oikein kunnolla, että tulisko se plussa vihdoin ja viimein. Alkaa usko loppumaan pikku hiljaa.

Eilen illalla huviksen mittasin lämmöt, ne oli 36,7 ja samat lukemat oli aamullakin.

Nyt täytyy lähteä asioilla käymään ennen kuin täytyy mennä taas illaksi töihin.

Oikein ihanaa päivää kaikille!!! =)

Kaksonen76

Vierailija
27/79 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo äsken kirjoittamassa viestiä, mutta kaveri tuli yllättäen kahville, joten kirjoittelut jäi sikseen ;)... Mutta nyt uusi yritys!

Jumppakärpänen; Voihan tuo olla juuri sitä, että kaverisi on kateellinen, jos hänellä siis ei ole mahdollisuuttakaan tulla raskaaksi (siis jos ei ole miestä). Tai sitten hän koittaa vaan saada sun jalkoja maahan mahdollisen pettymyksen varalta. Mutta kyllähän tuollainen aina vähän mietityttää, että mitä toinen oikein tarkoittaa. Täällä kuitenkin uskoisin kaikkien toivovan kyllä sulle plussaa!

Liliane; Onnea menkoista! ;) Nyt sitten yritystä kehiin ja onnea oviksen bongailuun! Ja tietenkin myös plussaonnea matkaan!

peebee; Ihanaa!!! Oikein paljon sulle onnea hyvistä ultrakuulumisista! Nyt sitten toivotan turvallista loppuodotusaikaa!!!

Kaikille piinailijoille (olikos muita kuin titi ja kaksonen?) oikein paljon plussaonnea!

Nyt kyllä kello on jo niin paljon että täytyy alkaa valmistautua lapsien hakuun koulusta ja eskarista!

Vierailija
28/79 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo elokuussa keskenmennyt raskaus olisi jatkunut, olisi tänään ollut rv 39+3 eli viikot jolloin meidän kolme aikaisempaa lasta ovat syntyneet.... Eli siinä mielessä päivä, jolloin sekin vauva olisi saattanut syntyä... Ehkäpä meidän pihalla palaa illalla kynttilä, jos tarkenen sellaisen sinne viritellä... :' (

Vierailija
29/79 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis lueskella nuo loppuviikon ja viikonlopun pinot et ois taas perillä kuulumisista...

Viikonloppu meni sisällä ollessa..himskatin pakkaset!! Mitään ei ole pahemmin tehty ja kaikki ollut kauheen känkkäränkkäpäällä. Tänään vois käydä ulkoilemassa pojun kans...ja illalla kouluun viimeiset menukortit tekemään.

Vois tällä viikolla kokeilla tikuttaa ovista...mut olen varma et se kuiteskin ens viikolla on ku olen siellä itävallassa reissussa :( Kauheesti ois vielä tekemistä..pyykkikone laulaa tuolla pesuhuoneessa ja kamalasti pitäis saada kampetta mahtumaan matkalaukkuun! Mut ihanaa kuitenkin päästä matkalle :D Pitää ahkerasti pupuilla vielä ennen reissua ;)

Mut nyt mä lähden syömään ja oikaisemaan sohvalle kun poju päikyillä!

memmuli kp 11

Vierailija
30/79 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tässä minä taidan alkaa pikku hiljaa uskaltaa siirtyä enemmän tuonne exien puolelle :) ja jätän sen portin auki sitten seuraavalle, mutta toivottavasti se toimii vain yhteen suuntaan!

Kiitos kaikille mahtavasta tuesta ja kannustuksesta, kyllä minä teitä vielä täällä käyn vilkuilemassa :)

Paljon plussatuulia ~+~+~+~+~+~+~+~+~ ja oviksen bongauksia!

Ps. Titi mulla oli kans nyt sitä aika kirkasta valkkaria paljon ennen menkkojen alkamisajankohtaa ja on sitä kyllä vieläkin :)

peebee kiittää ja *halaa* rv7+4

Vierailija
31/79 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heipsan! Mullakin sitten alkoi uusi kierto, eka vuoto km:n jälkeen tuli 30.1. ja se oli sikäli mielenkiintoista, että mullahan tiputteli koko helkkarin 27 päivää kaavinnan jälkeen, ja tuolloin se tuhru muttui selkeästi verisemmäksi. Mutta niukat oli, tosin viikon lähes kesti että oli silti ihan vuodoksi asti. Mutta phs:llä pärjäsin lähes koko ajan.

Nyt sitten mennään kp 8 jo, ja jos tuohon 27 kiertoon olis luottoa niin ensi viikonloppuna olisi sitten ne tärppipäivät olemassa. Suunnittelin jo oviststinkin ostoa, katsotaan nyt. En ole koskaan tikuttanut vielä ovista. Vähän paha mieli tuli kyllä kun mies suutuspäissään tänään totesi että yhtään lisää väkeä ei tähän eläintarhaan halua (pakkanen ja lapset sisällä+kotona koko päivän oli vähän levoton meininki) mutta kaippa se ei sitä tarkoita oikeasti, eipä tuo ainakaan ehkäisyä ole halunut käyttää :)

Mutta katsellaan mitä tästä nyt sitten alkaa tulemaan. Heti ei siis ainakaan tärpännyt, mitä suuresti epäilinkin kun tuhrusti koko ajan, vaikkei ehkäisyä käytettykkään.

Vierailija
32/79 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne alkoi, ne alkoi, ne alkoi... (pitkästä aikaa luomukierto, ja kp jotain 50?) trallallaaa... =)

siis menkat. pääsen aloittamaan hormonit neljänteen inssiin..

huomenna pitää muistaa soittaa lapsettomuuspolille, että on kp1.

ONNITTELUT KAIKILLE PLUSSANNEILLE!! en ole hetkeen (melkein viikkoon?) käynyt täällä teidän kuulumisia kurkkimassa, ja ihanan paljon plussia! vauvaliimaa kaikille!

pahoittelut uusille haahuille keskenmenoista, mutta tervetuloa mukaan tähän (kaheliinkin) porukkaan!

vauhdissaan

-ennis- melkein kp1

Vierailija
33/79 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa, että ne luomumenkat sieltä tulla pärähti ja nyt sitten pääsette uutta inssia kohden. Toivotaan, että se onnistuisi. bd

Pikkutiikeri76: Kokemusta omaa tuosta tuhruttelusta, SE ON ÄRSYTTÄVÄÄ!!! Mulla ei sentään ihan koko kiertoa ole sellainen kestänyt, mutta aina vko ennen normaalia menkkojen alkamispäivää se on alkanut¿siinä on sitten viety matto alta heti kättelyssä, eikä ole päässyt edes jännittämään mahdollista tärppiä. Alkaa taas olla se ¿vko ennen menkkoja¿ päivä käsillä, ja täällä sormet ja varpaat ristissä, että jos tässä kierrossa sitä tuhrua ei tuliskaan. =)

Peebee: Onnea nyt tähän raskauteen. Alku näyttää erittäin hyvältä. Harmi, että et enää sitten niin vakituisesti oli piristämässä meidään seuraamme. Käy kuitenkin joskus kurkkimassa mitä meille kuuluu jos liikenee aikaa. Ja tosiaan, muistakkin jättää se ovi rakoselleen meitä varten¿ ;-)

Kaksonen: Joo sama meininki, täällä, että kaikki mahdolliset oireet tulee havannoitua¿vaikka niitä ei oliskaan. Eli en tiedä onko puolet jostain korvan takaa vetästy. Sitä näinä piina-aikoina, niin tarkkaan aina seuraa kaikkea mahdollista nipistelyä¿tapahtui se missä päin kehoa tahansa. ;-)

Itellä siis tuo pahin vatsan turvotus ja ¿ilmavaivat¿ on rauhoittuneet, mutta tälläkin hetkellä pientä juilintaa vattassa. Ei sellasta, kun menkat olis alkamassa¿vaan sellaisia voisko sanoo vihlaisua¿ja tosiaan ¿taas ne tuntuu jotenkin erilaisilta kun normaalisti¿. Tutun kuulosta, eikö? Onneksi ollaan samassa veneessä. =) Sen lisäksi rinnoista välillä vähän juilasee, mutta se on niin vähäistä, että hyvä kun olen noteerannut. Se kirkas valkkari on nyt taas hävinnyt¿tai sitä on sit niin vähän että en huomaa, mut tosiaan tässä parina päivänä sitä tulikin sitten enemmän.

ON: Tossa jotain tuli jo mainittuakin tohon Kaksoselle, mutta jatkan tähän vielä vähän, että yks taas tässäkin kuussa oleva selkeä huomio on se, että lämmöt on taas koholla. Viime kuussa elättelin toiveita, mutta ne lämmöt tais enemmän enteillä sitä mahatautia ja kovaa kuumetta. Nyt kun äsken just mittasin, niin oli 37,2C ja iltapäillä 37,0C. Sunnuntaina oli kans 36,9C ja 37,0, ja eilen 36,9C Eli mun normaalilämpöihin selkeesti kohollaan, varsinkin nyt tänään. On vähän sellainen hailakka olo, just sellainen että on vähän lämpöö, kauheen väsynyt olo ja tietty paleltaa¿tää on taas tää mun ¿sisäinen kylmyys¿ jolle mun mies aina nauraa, ettei sellasta ole olemassa ja että mä olen ihan outo. ;-D. Heti kun mulle tulee tuota lämpöä, niin alkaa väsyttämään. Mä tietty TAAS toivon, että tää olis se kierto missä noi lämmöt tarkoittas että tärppi olis tapahtunut, mutta ei näistä ota selkoa. Häntä koipien välissä sitä sitten taas tietysti ens vkon lopulla viimeistään ollaan. No mutta, ennenkö toisin todistettu, niin toivotaan parasta. Niin ja yks vielä mitä olen huomannut, että rinnat yleensä ¿lässähtää¿ tuon ovisajankohdan jälkeen, mutta nyt tuntuu jotenkin raskaammilta. Ei näytä mitenkään isommilta, tai että olisivat turvonneet, mutta se tunne, että ne painaa enemmän, kun normaalisti. Mitenkään erityisesti niitä ei nyt vielä ainakaan arista.

Mä taidan mennä iltapalalle. Ja pitäs kai päästä ajoissa nukkumaan. Huomenna pitäs aikasin aamusta lähteä ajamaan taas Helsinkiin. Toivottavasti on selkeä keli.

titi

Vierailija
34/79 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, unohdin tuossa mainita, että mun oviksesta on nyt käsittääkseni kulunut 5pv. Mikäli olen oikein laskenut. Jänskää! =)

titi

Vierailija
35/79 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kävi sitte niin et olin lähdössä autolla viemään lapsia päiväkotiin...mutta auto suti vaan paikoillaan ja en päässy mihinkään suuntaa(tai oikeestaan pääsin pätkän). Siinä sitte poikittain auton kanssa...mies oli koulussa ja appiukko töissä eikä mulla edes ollut lapioo:( Mitäs siinä sitte tekee... Istuimme sitten autossa ja kuuntelimme lasten levyy:) Kunnes naapurin setä tuli apuun ja pääsimme matkaan. Ruotsissa on kamalat kelit ja täällä meillä päin on lunta yön aikana tullut joku puolimetrii. Siis kamala sählinki aamu. Sitte sain tytöt päiväkotiin niin tunti siitä soittavat et nuorimmainen(1,5-vee) koskee korvaan ja itkee, no ei muuta kun tilaan lääkärille aikaa. Hain tytön päiväkodista ja vein lääkäriin vaan eihän siellä ´mitään korvatulehdusta tai muutakaan ollut. Meni koko päivä ihan juoksuksi..huh, huh! Sitten masentaa vielä epätietoisuus et uskaltaisko sitä jo yrittää uudelleen, kun menkkojen jälkeen on ollut tuhrua sun muuta. Jos kaikki ei olekkaan vielä kunnossa:/ Samalla tiedän et ovis olis ihan lähi päivinä. Toisaalta loogisesti ajeteltuna en usko et sitä raskaaksi tulisikaan, jos kroppa ei ole valmis. Hmmm...mitähän tässä tekisi? Onpa sekavaa tekstiä, mutta koittakaa kestää! Kiva kun saa purkaa tunteitaan:)

Vaikuttaa muutenkin kivalta tämä haahu-porukka. Mukava ilmapiiri:)

Vierailija
36/79 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa Sinulla päivä. Yleensähän siinä aina niin käy, että kaikki tulee yhdelle päivälle. Voin kuvitella, miten avuton fiilis sulla oli nököttää sielä autossa lasten kanssa, kun kärryä ei saa eteen, eikä taakse. =) Onneksi sait apuja kuitenkin suht pian. Ja toissaalta hyvä, että sillä teidän pikkuisella ei nyt sitten kuitenkaan mitään tulehdusta ollut. Harmi tietysti, että sulla meni päivä juoksuksi, mutta kuitenkin.

Itse olen kans kovasti tykännyt tästä haahupalstasta. Koko sakki on mukavaa porukkaa ja aina kannustamassa ja tukemassa. Se tuntuu hyvälle kun kuitenkin meillä km:n kokeneilla on niin vähän paikkoja missä näistä tunnoista ihan avoimesti keskustella ja saa takuuvarmasti AINA lämpimän vastaanoton. Eli siltä osin löysin ihan oikeaan paikkaan. =)

titi, jonka silmät lorpottaa kun on niin väsyksissä.

Kauniita unia haahusiskoset ja huomiseen! =)

Vierailija
37/79 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siinä käy kun väsyneenä kirjoittelee.

Piti tuo viimeinen lause Elisabethille olla, että " Löysit ihan oikeaan paikkaan" . Vaikka kyllähän tuo lause muhunkin sopii.

Mä painun nyt oikeesti sinne petiin, koska tää mun palstailu menee näköjään ihan häröilyksi täällä. Voi minua sekopäätä! Antekkee anteeksi... ;-)

titi (TAAS!!!)

Vierailija
38/79 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeeta toimintaa näköjään meidän arvauskeskuksessa. Vastahan toissa viikolla käytiin siellä pyytämässä lähete tutkimuksiin ja tänään toi posti tullessaan kirjeen; aika on 6.3. Olin varautunut puolen vuoden odotukseen... Ihanaa!!!!

kp 17/27-34. Tikuttelin ovista ekan kerran vasta lauantaina (silloin siis kp 14/28), mutten ole saanut minkään laisia viivoja testiin...en edes sitä normaalia hailakkaa viivaa, sen paikalla on vain juuri ja juuri silmillä havaittava haamu. Kontrolliviiva on toki tullut... Musta siis tuntuu, etten tässä kierrossa ole ainakaan toistaiseksi ovuloinut. Täytyy nyt rauhassa odotella. Jos ovis meni jo, se osui sitten loman ajankohtaan...silloin tuli pupuiltua melkein joka päivä. En vaan jaksa uskoa luomuplussaan enää...

Kauhee työrumba menossa meidän perheessä molemmilla. Kai tää tästä pian hellittää. Mies lähtee ens tiistaina Englantiin melkein viikoksi ja jään ihan yksin...onneksi ei osu tärppipäiviin. Mä lähden sitten huhtikuussa Saksaan... Meillä siis reissataan ja oikein urakalla.

Nyt vällyjen väliin...nukkumaan kuitenkin vaan.

Nonna

Vierailija
39/79 |
07.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa Minäkin tahdon liittyä joukkoonne !

Olen 30 vee kotiäiti ja mieheni on 36v. meitillä on kaksi tyttöä ( 12/97 ja 8/99) sekä kuopus 6/04 rasavilli poika.

Olen juuri kokenut ensimmäisen keskenmenon, ja kaavinta tehtiin tänään.

Olo on silti enemmänkin helpottunut kuin surkumielinen.

Sillä sain pähkäillä tuon asian kanssa " kauan" .

Kun olin rv 12+2 neuvolalääkärillä, ei sydänääniä löydetty. No siitä arvasin ettei kaik ole kunnossa, vaikka lääkäri sanoikin ettei tämä välttämättä tarkoita keskenmenoa. Mutta tämä oli mulle neljäs raskaus ja edellisissä äänet on kuulunut aina todella helposti, ja kohtu on eteenpäin kallellaan, Niin olin jo murheen murtama.

No sain ultra ajan KOLMEN päivän päähän. Raskausoireet jatkuivat kylläkin koko ajan ja se sitten pitikin pientä toivoa yllä... Mutta oli ne tuskaiset kolme päivää !!!!

Ultrassa sitten löydettiin 11+1 viikkoinen sikiö, ilman sykettä !! = (

Vaikka asiaa jo olinkin läpikäynyt ne päivät, niin tämä lopullinen tuomio oli kyllä .... no te kyllä tiedätte, miltä km tuntuu.

Sitten taas sain odotella viisi päivää että pääsin kaavintaan. Ja jännitin sitä aivan HIRRRRVEÄSTI !!! No nyt jälkeenpäin voin sanoa että se oli turhaa. Kaikki kävi todella nopeasti ja kivuttomasti. En kärsinyt tippaakkaan pahoinvoinnista enkä muistakaan kivuista. Nyt on tosiaankin helpottunut olo sillä tavalla että sain heittää todelliset hyvästit tälle vauvalle ja katsoa luottavaisena eteenpäin kohta uutta plussaa !

No johan tuli omaa napaa !!! On vaikea ottaa kantaa vielä teidän kirjoituksiin kun aivan uutena kuvioihin astuu, mutta jahka tässä tutustun teittiin niin, voin osallistua keskusteluihin.

Vierailija
40/79 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ieppa: Pahoittelut keskenmenosta. Toivottavasti teillä tärppää pian uudestaan paremmalla onnella.

Nonna-80: Tosi hienoa, että saitte kutsun tutkimuksiin jo näin pian! :)

Elisabeth72: Pitäisikö sun soittaa sun lääkärille ja kysyä onko ok yrittää uutta raskautta vaikka tuhruvuotoa onkin? Kyllähän se varmasti niin menee, että jos keho ei ole valmis vastaanottamaan uutta raskautta, niin ei silloin varmaan edes tärppää. Mutta soittamalla lekurille voisit saada itsellesi mielenrauhan.

titi75: Peukut pystyssä! Olisin itsekin varmasti kuin tulisilla hiilillä, jos olisin sinä. :)

Enni-Maija: Tsemppiä ja tärppionnea uusiin hoitoihin!

Peebee: Ihania ultrakuulumisia! Liimaa ja suojelusenkeleitä matkaan mukaan!

Maria80: Minä myös usein ajattelen, että miten iso maha nyt jo olisi ja miten potkut jo tuntuisivat jos ei olisi tullut KM:a. Pitää varmaan vaan antaa ajan kulua, että nuo ajatukset menee ohi. Tai eihän ne varmaan koskaan kokonaan unohdu, mutta ainakin siirtyvät taka-alalle. *Hali*

ON: Eilen sitten ensimmäistä kertaa elämässäni tikuttelin ovista niillä aconin testeillä kp 10. Ja tuli kyllä niin tyylipuhdas nega kuin vain olla ja voi... Jos kuvitellaan, että ovis olis esim. kp14 niin pitäisikö jo näin kp10 näkyä edes hailakka viiva ovistestissä. Onkohan tämäkin kierto nyt tuhoon tuomittu, jos ovista ei tulekaan!? Mä en ala! Suututtaa niin himskatisti. Tänään on töitten jälkeen niin paljon säpinää tiedossa, etten kerkee tehdä testiä, joten uudestaan tikuttelen torstaina. Saas nähdä miten käy... Toiveet on korkealla koko ajan, mutta ihan kuin joku yrittäisi mua koko ajan murjoa alaspäin... Tuntuu, että vastoinkäymisiä tulee koko ajan elämän joka alueella... Nyyh... :(