Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: olisitko halunnut kaksoset tai kolmoset?

Vierailija
05.02.2006 |

...siis te jotka olette saaneet yhden lapsen kerrallaan

Sain juuri kuulla, että tuttavani odottaa kaksosia ja olen ihan vihreänä kateudesta kun olisin itse hallunnut ihan hirveästi kaksosia, mutta minua lykästi vain tämän yhden verran...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että yhden kanssa on juuri hyvin aikaa itselleen, eikä muutenkaan liian rankkaa. EN ehkä jaksaisi kahta pientä vauvaa->taapero->uhmista yhtä aikaa.

Ehkä sitten myöhemmin olisi kiva saada kerralla kaksi, mutta nyt olisikin tarkoitus pitää väh. 5 vuoden tauko lapsissa.

Vierailija
2/14 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat olivat siis erittäin toivottuja, mutten ikinä uskaltanut toivoa tällaista. Toisaalta JOS joskus olisi annettu valinta yksi vai kaksi kerrallaan, olisin ehdottomasti valinnut yhden. Kaksosraskaus on aina riskimpi kuin normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa haluaisi kaksosia tai kolmosia. Yhden vauvan kanssa on ihanan rauhallista, seuraa hän saa kahdesta vanhemmasta sisaruksestaan. En usko, että meillä nukuttaisiin näin hyvin, jos noita kolmikuisia olisi yhden sijaan kaksi tai kolme.

Vierailija
4/14 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta siinä on kahden työ, etenkin jo muutenkin raskaassa vauva-ajassa. Kolmoset tuntuvat jo aivan liian paljolta.

Vierailija
5/14 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin toivon, että jos tulen raskaaksi että saisin kaksoset

Vierailija
6/14 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietää, kaikki voikin mennä hyvin ja terveet vauvat syntyä..

Vierailija
7/14 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tuntenut syvää myötätuntoa kuullessani jonkun odottavan kaksosia... Onneksi meillä ei ole ainakaan sukurasitetta siihen, joten todennäköisesti jatkossakin saadaan ihan vain yksösiä. Ja hyvä niin!

Vierailija
8/14 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaikki tuntemani tuplapojat ovat jotenkin niin hellyttävän hassuja ja söpöjä. Mutta vain näin sivusta katsottuna! :) Itselle riittävät nämä omat, yksittäin syntyneet.

Vierailija
9/14 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen aina tuntenut syvää myötätuntoa kuullessani jonkun odottavan kaksosia... Onneksi meillä ei ole ainakaan sukurasitetta siihen, joten todennäköisesti jatkossakin saadaan ihan vain yksösiä. Ja hyvä niin!

Vierailija
10/14 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on kaksospojat 1,5v.Todella villejä,allergioita ja sairastelevat koko ajan.Heräilevät monta kertaa yössä.Ystäväni on ihan poikki....! Tiedätkö kuinka paljon kaksosissa voi olla hommaa..?

Olen onnellinen että olen saanut vain yhden kolme kertaa ;)

Vierailija
11/14 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta kerralla...parhaimmillaan molempia sukupuolia yksi. Mutta vaikea sanoa hoidon suhteen, voi olla aikas rankkaa ainakin jo kolmosten kohdalla. Jotenkinhan sitä on pärjättävä sillä mitä luoja suo kenenkin kohdalle..

Vierailija
12/14 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en kaksosia saanut, teimme ja saimme heti perään toisen :). Kaksosten äiti ansaitsee positiivisia sääliviä ja ihailtavia katseita, mutta minä saan halveksivia katseita, kun olen pilannut esikoisen vauva- ja taaperoajan hankkiutumalla heti perään raskaaksi :(

Vierailija
13/14 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailtavaa, että jotkut pärjäävät kaksosten kanssa, minä en jaksaisi. Esikoiseni oli koliikkivauva, enkä todellakaan kaivannut toista hoidettavaa samaan aikaan. Ja nyt yhdessä vauvassa ja taaperossa on kylliksi. Söpöjähän ne pienet kaksoset ovat, ja olisihan niistä seuraa toisilleen, mutta synnyttäköön jaksavammat äidit ne kaksoset.

Vierailija
14/14 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenkin kanssa ihan tarpeeksi tekemistä :)